stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 09:17

Hee waarom posten jullie hier niet meer?
hebben jullie het druk of zijn jullie met vakantie?

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 16:55

Nou heb het wel erg druk op het moment. Weer aan het werk en gister een etentje met mn werk. Nu een keer even vroeg thuis.

Gaat het al wel beter nu met Flurk alleen op het land?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 13:37

Ik heb geen idee ik ben er niet bij
als ik morgen terug kom zet ik hem nog even op dat stukje (als er nog tijd is) en zondag gaat hij waarschijnlijk naar het ruinen land maar dan wil ik er wel graag bij zijn

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:00

Ik ben inderdaad op vakantie Knipoog

Zit nu in zuid spanje heerlijk onder de patio met de laptop op tafel.. fris windje en een lekker drankje.. erg vervelend Knipoog

zag net op nu.nl dat de voorspellingen bij jullie niet zo goed zijn..... dus geniet ik nog maar iets meer.. haha

Miran, thnx voor je toevoeging op hyves! Nu weet ik wie je bent Haha!

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 10:43

Kendera schreef:
Ik ben inderdaad op vakantie Knipoog

Zit nu in zuid spanje heerlijk onder de patio met de laptop op tafel.. fris windje en een lekker drankje.. erg vervelend Knipoog

zag net op nu.nl dat de voorspellingen bij jullie niet zo goed zijn..... dus geniet ik nog maar iets meer.. haha

Miran, thnx voor je toevoeging op hyves! Nu weet ik wie je bent Haha!

Ja op hyves ben ik iets handiger met foto's erop zetten. Moet nog eens uitvogelen hoe ik dat hier doe. Maar even een vraagje, hoorde dat jij ook fotoshoots maakt van paarden. Hoeveel vraag je daarvoor? Wil dat met Indra namelijk ook graag een keer doen.

Lida heel veel succes vandaag! En hopen dat morgen in het land alles goed gaat.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 19:22

Zo ik ben BLIJ
Vandaag met Flurk op wedstrijd geweest (onze eerste)
Gisteren de trailer al opgehaald en vanmorgen nog even kort (half uurtje) op het land gezet. Tja was wel beetje nerveus vanmorgen dis voor de afleiding ging ik met manlief op de fiets naar de stad en hebben we eerst nieuwe kleren gekocht (hele leuke) dat werkte en ik kwam lekker relaxt op stal aan.
Toen eerst paarden buiten gezet (ik had corvee) bleek dat ik de club van Vincent niet op dat schrale land had mogen zetten maar wist ik veel dat ze alweer verplaats waren (moeten ze dat natuurlijk wel zeggen en niet als ik er al 8 paarden op heb lopen) Dus affin paarden lekker buiten gezet en manlief was ondertussen aan het uitmesten geslagen. Daarna heb ik de auto vol geladen en meisje van die fries bij ons op stal had Flurk zijn staart ingevlochten dus keurig gingen wij uiteindelijk op pad.
Hellaas wilde hij niet zo makelijk laden ik moest een 2e keer aan lopen maar toen stond hij erin. De heenreis met de trailer was deze keer niet zo plezierig we moesten veel optrekken en remmen (mede door verkeerslichten en inhalende mensen) Vlak bij het wedstrijdterrein bijna een aanrijding met een vrachtwagen (hij had ons niet gezien) en in de bocht passeerden we elkaar maar dat paste niet (was dat ik toeterde) anders zat mijn motorkap onder zijn wagen affin dat hadden we gehad en toen parkeren op de aangewezen plek wat voortreffelijk schoon was en toen op mijn step naar het secretariaat en JW bleef bij Flurk.
Na het inschrijfgeld betaald te hebben weer terug en op het gemakje omgekleed en paard opgezadeld en toen onder de man (4 min) stappen naar wedstrijd terrein en dat deed hij prima dat buitenritje er was veel te zien Toen de losrijbak in en dat was keurig omheind en de bodem was een soort van vilten snippers en daar eventjes losgereden en eerst de linkergslop gedaan dat lukt altijd maar wat deed die boef hij ging op de volte ineens rechtsaf dus moest alle zeilen bijzetten (dat doet ie anders nooit) toen ook maar rechtergalop gedaan en dat deed hij in 1 keer dus mijn rit kon niet meer stuk toen op het gras gaan rijden vlak bij de ring en ook hier was hij braaf (wel kijkerig) Toen ring in en er was 1 hoek waar ik in het begin niet kon komen (er stond een trekker die hij gek vond) maar na 3 rondjes probleem opgelost en kon proef beginnen het ging best aardig maar de galop werd een fiasco zowel de linker als de rechter en dat was wel tegenvaller eigenlijk en hij probeerde steeds bij A de ring uit te lopen dus moest flink sturen en been eraan houden toch heel tevreden en heerlijk gereden en proef leverde toch nog 167 punten op dus echt super tevreden en toen nog paar minuten weer op gras rijden en de 2e proef in.
De jury had veel tijd nodig om startsein te geven dus ik heb daar goed gebruik van gemaakt en heerlijk rijbaan verkend.
Er stonden paarden vlak bij de ring in een weiland en hij bleef maar hinneken naar die beesten.
Affin uiteindelijk startsein gekregen maar mijn kaarsje was uit en ik kreeg hem niet meer aan het lopen wel lukte de rechtergalop dus ik ben helemaal happy daardoor reed ik ook nog verkeerd dus -2 punten eraf en uiteindelijk een score van 148 - 2 maar ik ben er erg blij mee.
Had heel anders kunnen gaan vandaag.
Het jurycommentaar sluit helemaal aan op mijn gevoel en ik kan me er prima in vinden.
Kortom ik ben erg blij en trots dat mijn paardje het zo goed gedaan heeft.
Thuis nog half uurtje in het land gezet en in oktober gaan we pas weer starten en dan moet de galop er ook gewoon goed opzitten en gaan we voor de winst!

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 18:04

fijn dat je er zelf wel een goed gevoel bij hebt Lida! Zal in oktober best wel beter gaan. Zeker met wat lesjes erbij.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 19:24

ja dat denk ik ook trouwens jouw nieuwe knopje ging ook al werken he?
Flurk vanmiddag in het ruinen land geplaatst en ging goed.

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 21:26

Ja dat ging volgens iedereen wel redelijk, had er allen echt geen goed gevoel bij maar dat komt vanzelf. Moet nu al een week ruzie maken met dr om iets te bereiken...Hoop dat t snel over gaat want dan kan ik misschien af en toe een sprongetje gaan maken of in de buitenbak gaan rijden!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 20:56

Hee zag op uitslagen van startlijsten staan dat Onze Jolly Jumper zondag een winstpunt en prijs heeft gereden
GEFELICITEERD!!!!!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:04

Hayy,

Nou ik ben toch mooi ziek Misselijk
Voel me beroerd dat wil je echt niet weten. Misselijk

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 15:49

x_Mliss schreef:
Hayy,

Nou ik ben toch mooi ziek Misselijk
Voel me beroerd dat wil je echt niet weten. Misselijk

das mooi sjit voor je
beterschap
hoe loopt het nu met je bijrijders?
Al geschikte kandidaat gevonden?

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:55

Nee nog niemand Scheve mond
Heb er ook een hard hooft in. Clown

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 16:04

o echt balen dus
nou sterkte met zoeken en beterschap

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 16:07

het regent pijpenstelen hier nu

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 11:32

Wie kan er vanavond voor mij de paarden binnen halen ?
Dan neem ik jou dienst over (wel die van half 6) in het weekend kan half 12 ook

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 11:33

Nee sorry ik ga eten bij mijn schoonouders!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 11:37

sorry ik kan rond die tijd niet

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 18:01

hoorde vandaag vreemd verhaal
iemand schijnt uit mijn stal een baal kompleet met stro touw te hebben gehaald???? Heb gisteren wel een baal gehad en de touwtjes doorgesneden en in de blauwe ton gegooid.
Raar verhaal he?
En mijn buurpaard heeft dik been achter met wondje en is kreupel
Vreemd he????
Verder gaat het prima hoor

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 21:33

Ik had precies hetzelfde met het stro lida! En ik had niet eens stro besteld(sta op zaagsel). Gister Jan niet meer gezien dus heb tegen anke gezegd dat die baal niet voor mij was... Vraag het nog wel na bij Jan.

Net bij mr ed geweest en nieuwe bruine pees- en strijkkappen van BR gehaald. Daarna nog even bij Pourcheval een nieuwe rijbroek besteld.

Gister met Roelof overleg gehad en we gaan nu richting het springen werken. Hoop dat het allemaal goed gaat... Maar denk het wel hoor! Even kijken of hij een vzh/springzadel te leen heeft of dat ik er een van iemand anders kan lenen.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 22:34

Zo nou ik ben ook net terug van stal Lor lekker een uur aan de hand gestapt in de binnenbak aangezien ze gister vast heeft gelegen in der stal maar even rustig aan.
Ze liep gelukkig ook vandaag niet kreupel dus mevrouw is der nog goed van af gekomen zondag komt de eigenaresse Kim ff langs en gaat ze voor het eerst in tijden weer op de paardje. Ja
Wel ff gezellig ben benieuwd ben trouwens wel weer opgeknapt maar jezus wat was ik ziek zeg.
Ik eet nooit meer broccolie Scheve mond
Nou ik ga nu maar lekker naar bed want moet morgen weer werken pfff gelukkig draai ik niet de koopavond. Clown
Af en toe de mensen zien rooie bordjes met uitverkoop staan pff echt de hele winkel is dan 1 grote piep zooi Huilen van het lachen
Grrrr maar gelukkig mag ik 6 uur lekker weg. Extreme duivel Extreme duivel

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 19:02

miran_indra schreef:
Ik had precies hetzelfde met het stro lida! En ik had niet eens stro besteld(sta op zaagsel). Gister Jan niet meer gezien dus heb tegen anke gezegd dat die baal niet voor mij was... Vraag het nog wel na bij Jan.

Net bij mr ed geweest en nieuwe bruine pees- en strijkkappen van BR gehaald. Daarna nog even bij Pourcheval een nieuwe rijbroek besteld.

Gister met Roelof overleg gehad en we gaan nu richting het springen werken. Hoop dat het allemaal goed gaat... Maar denk het wel hoor! Even kijken of hij een vzh/springzadel te leen heeft of dat ik er een van iemand anders kan lenen.

heb er denk ik wel 1 te koop
hij ligt niet lekker op Flurk

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 22:17

Dank je wel Lida! Roelof had nog wel iets liggen maar wist niet of het Indra zou passen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-08 08:23

ben dadelijk op stal moet je maar even kijken
jij hebt toch les?

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 09:02

Ja ik heb vanmorgen les. Alleen moet ik daarna ook wel paarden buiten zetten.

Heb jij ook nog les?