Hier een foto van mijn oudste meisje op Benjamin. Dit was de wedstrijd van 18 maart! Haar eerste wedstrijd in de B! Ze had 180 puntjes dus best wel goed voor een eerste keer!
Had haar al de nodige aanwijzingen gegeven! Pianohandjes en kapstokken en natuurlijk op haar billen zitten maar ja ze is nog maar negen en het is haar eerste wedstrijdje in de B
Foto is gemaakt door die Esther van Putten!! Is echt erg leuk om te doen heb al gezegd dat als de wedstrijd buiten wordt gehouden we weer fotoos maken!
veel succes janne!! Zal voor je duimen en onthou blijf rustig hoe hard ie ook loopt hij stopt vanzelf want hij is vanzelf moe!! probeer zelf te ontspannen en heel diep in je zadel te kruipen
Ik wil ook wel , ik heb eigen paard trouwens ik heb niet op replay gereden maar anneke wel en het ging goed niet normaal ben zo vrolijk en hij maakte vreugde sprongetjes doet hij nooit! Dus ik denk dat het knopje om is! Als je details wil pm even!
Wauw geweldig Janne! Super om je paardje zo happy te zien:) Hopelijk blijft die dit houden en kunnen jullie weer een stappie verder binnenkort:)
@ Millenium: oooh me me me! Heb geen eigen paardje hoor maar rij nu de Fries van Linda...altijd leuk om foto's ervan te hebben en vooral spiegelreflex-speeltjes geven mooie foto's:)
Ik heb bijou vanochtend buiten gezet ik moest haar nog even terug in stal zetten omdat ik andere pony uit moest hale en ze wou niet naar haar stal ze bleef stokstijf stil staan, naar tijdje is ze tog mee gekome
Jo; mn topic is op slot gezet Normaal mag je maar 15 foto's in foto zetten, maar mag je er wel meer doen als je ze in link zet... Vet stom, maar heb pb-tje gestuurd of ie weer open mag als de links er uit worden gehaald....