Ik heb hem nog niet zo heel goed gezien (z'n lichaam dan zeg maar) het is daar achter in die stal altijd zo donker. Z'n koppie en wat ik er van heb gezien vond ik wel mooi. Die moet nog worden ingereden zei je? Ik ben benieuwd wat het wordt
Ik ben benieuwd naar ze. Ze klinken wel als paardjes waar je wat aan kan gaan hebben (wanneer ze ingereden zijn) wie kan er ook even foto's maken?
Trouwens, fijn dat het buitenrijden leuk ging. Verbaas me er altijd over dat jij gewoon beginners meeneemt op buitenrit, maar zo te horen gaat dat altijd goed...
Fen: hoezo verbaast je dat? Omdat er bij mij altijd zo veel verkeerd gaat? Om eerlijk te zijn, gaat er eerder wat mis op buitenrit met gevorderden dan met beginners Annemarie: idd ja, t is daar zo donker! Kon ook zijn kleur niet echt goed zien, beetje grijs-achtig (en dan bont).
die grijs bonte is bo , een jaar of 3 oud en word zadelmak gemaakt, dennis heeft er al een paar keer opgezeten, los in de bak met alleen een halster om
bruine ponytje heb ik nog niet gezien heb er ook nog niemand over gehoord.
zwart/witje, ik heb je niet zien rijden, wel heb ik jullie samen weg zien rijden maar toen zat je vriendin achter het stuur ik dacht dat jij je rijbewijs had
mirthe is met mij 1 keer mee geweest op buitenrit, geen gebok, ook in de les doet ze dat (nu) niet meer, wel was ze erg sterk en wilde er in galop steeds langs vliegen.
weet ik eigenlijk niet, meestal doen ze dat soort dingen op zaterdag, een paar meisjes, nienke en caroline houden zich volgens mij daar mee bezig, volgens mij longeren ze en poetsen en een beetje wandelen.
Ja, das dan het grote punt, ik heb namelijk geen zin om in Markelo of Rijssen of die contreien (deftig woord) te komen wonen En staan Anne en dat veulen nog op de wei? Neem aan van wel, ik heb ze niet gezien namelijk.
precies.... Rijssen, no offence, maar wat een dorp is dat zeg Mijn ouders wonen in Deventer, die kan ik als tussenstation gebruiken als ik bij het Lamoen langsga, maar daarmee houdt het op
Later als ik groot ben ja, maar dan woon ik liever ergens in Engeland of weer lekker in Delft Mijn ouders hebben een paar jaar geleden trouwens, bij de zoektocht naar een huis in de buurt van Deventer, van de makelaar het huis naast Ooms (dus praktisch naast het Lamoen) "aangeboden" gekregen. Daar wilden ze niet gaan wonen omdat het te ver bij Deventer vandaan ligt, dus dat vond ik natuurlijk wel jammer
da's altijd he, tot na de winter het voorjaar weer aanbreekt, de pony's lentekriebels krijgen en de hele reutemeteut weer overnieuw begint Maarja, daar zijn het pony's voor he