Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

mustang123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:15

Sigislief schreef:
Hoi Hoi ,

Heb hem ff alleen een paar aaien over zijn neus/hoofd gegeven hij was namelijk aan het eten.

En was het verder gezellig? Geen hoofdpijn meer en een beetje bijgeslapen? Foto's gemaakt??

Pluutje

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:24

Ja, het was wel duidelijk dat Anky de beste was (nou ja, ze lieten niet iedereen zien maar ga er maar vanuit dat de rest "slechter" was).

Linsenhoff werd niet uitgezonden helaas! Vind ik wel een sympatieke amazone. Alleen vond ik haar paard nooit zo leuk, maar zit me nu eigenlijk af te vragen of dat die is waarmee ze vandaag reed.

Tja, Imke en Sunrise moeten nog een beetje groeien denk ik. Hoop dat ze als combinatie blijven rijden.

Vond Briar wel een beetje tegenvallen. Was eerst een beetje fan maar vond er vandaag eigenlijk niet veel aan (maar denk eigenlijk dat dat meer met mijn smaak te maken heeft dat dat het paard zo veranderd is)

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:53

mustang123 schreef:
Sigislief schreef:
Hoi Hoi ,

Heb hem ff alleen een paar aaien over zijn neus/hoofd gegeven hij was namelijk aan het eten.

En was het verder gezellig? Geen hoofdpijn meer en een beetje bijgeslapen? Foto's gemaakt??

Het was wel gezellig
Gelukkig niet meer ,, Nee denk dat ik het 6 mei gaa doen.
Ik had geen batterijen voor me camara.

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:14

ik vond het nogal jammer dat laurens niet op tv was, vind hem namelijk erg sympatiek en een goede ruiter (heb eens een clinic van hem gezien, jeetje na 2 sec herkende je de paarden niet meer terug.. wat een beweging kreeg hij eruit zeg!)

ik vond dat paard van isabelle wel leuk, maar misschien is dat omdat hij erg op riff lijkt.. Het is indd niet echt mijn type in eerste instantie (ben toch meer van de X'en ) maar heb er toch een beetje een zwak voor gekregen..
Die brair vond ik echt een hele magere uitgestrekte draf hebben, lingh voor zijn doen trouwens ook.. maargoed.

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 06:46

*gaap* Het is echt veel te vroeg om al wakker te zijn....

Krijg vandaag wel heeeele mooie peesjes van Talida

Afbeelding
Afbeelding

Mischien gaat hij nu eindelijk echt zijn benen op trekken

Op naar Aerdenhout!

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 08:04

Oehh, die zijn mooi, lekker luxe

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 08:55

Goeiemorgen,

Ze zien er mooi uit
Succes ermee

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 09:01

hmmm, mooi hoor! Succes in Aerdenhout!

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 09:54

manic schreef:
Ullo!

Heb jij niet een tijdje op "die Tinker"/Phantom gereden scooby?

ja klopt!
Heb je op manege de jong gestaan?

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:21

Manic staat op manege de Jongh

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:41

Goeiemiddag

zipje71

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:32

PattyOosten schreef:
zipje71 schreef:
Weet er iemand hoe het nou zit op de Hollandsche? Is Filip nou helemaal weg? En hoe zit het met Vincent?

Filip en Armanda zijn inderdaad helemaal weg. Wat wil je weten over Vincent?

Nou wil wel eens weten hoe zijn manier van doen is met de paarden, klanten enzo. Ik ken hem nog van de 80'er jaren toen hij ook al op de HM werkte. Hij had toen een paard Wouter en zijn vriendin heette Elsbeth. Ik heb een tijd bij hem gelest. Vond hem af en toe een beetje zeikerig (maar was toen nog jong). Ik wil namelijk weer gaan rijden maar hen geen zin meer in groepslessen. Wordt er weer privéles gegeven, want bij Filip was dat erg moeilijk. Hoop trouens wel dat de kwaliteit paarden wel een beetje is zoals in de tijd van Filip want dat had ie wel op orde.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:36

Pluutje schreef:
Zozo, jullie zijn lekker bezig geweest met inkopen doen!

Ik heb het net ook even op TV gekeken. Dat nieuwe paard van Isabell heeft wel leuke oren, verder niet helemaal mijn type, maar denk dat dat nog wel wat gaat worden. Verder vond ik die Sunrise wel een leuk dier om te zien!

Paard van Isabel is geweldig! Dat wordt echt een grote! Wat een bewegingen voor zo'n groot paard en hij heeft ook een superlief bekkie. Paard van imke is inderdaad mooi maar slaat continue met haar staart, zeer storend. Het was zo zielig voor Laurens, eerst schrok zijn paard van al dat stomme geflits en toen vielen er allemaal glazen. Tijdens de ere-ronde keek ie erg beteuterd. Wel een lekker joch hoor!

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 13:28

Hihi, ja Laurens mag er best wezen. Hij werd helaas niet uitgezonden, dus heb hem niet zien rijden! Maar las inderdaad elders op bokt ook al over het schrikken, echt jammer!

zipje71

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 13:35

Pluutje schreef:
Hihi, ja Laurens mag er best wezen. Hij werd helaas niet uitgezonden, dus heb hem niet zien rijden! Maar las inderdaad elders op bokt ook al over het schrikken, echt jammer!

Ja Ollright schrok eerst van dat stomme geflits en toen leek het wel of er een raam werd ingegooid. Heb Lautje nog nooit zo sip zien kijken. Ann-Katrin ging netjes, leuk paard trouwens. Maar mijn favo is toch Hannes! Die isabel reed hem gewoon aan een lang teugeltje rond de ring, hij was super-ontspannen. Pas tijdens de prijsuitreiking was ie beetje gek. Die Lingh was zo heet die deed gewoon de spaanse pas tijdens ereronde

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:52

Alles goed hier

Ik was vandaag bij Franca en heb op haar Cheyenne gereden..
Het beviel heel erg. Vond t ook gezellig met Franca en Cheyen is echt een poepieee hehe

Woensdag weer *o/*

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:53

Ja, was al benieuwd! Dus het gaat hem wel worden? Leuk joh! (wel even je onderschrift veranderen he )

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:05

Pluutje schreef:
Ja, was al benieuwd! Dus het gaat hem wel worden? Leuk joh! (wel even je onderschrift veranderen he )

Haar Zij gaat t worden hehe. Ja, ik ga als t goed is een maandje rijden en dan evalueren. Dan zien we wel hoe we het allebei vinden gaan.

Je hebt gelijk, doe t meteen ff

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:06

Hihi, leuk onderschrift heb je zeg

(bedoelde niet letterlijk HIJ gaat het worden, maar dat zeg ik altijd zo )

Maar, dus het paste wel enzo? Echt leuk voor je, wel wat (rij)foto's maken voor ons he!

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:21

Pluutje schreef:
Hihi, leuk onderschrift heb je zeg

(bedoelde niet letterlijk HIJ gaat het worden, maar dat zeg ik altijd zo )

Maar, dus het paste wel enzo? Echt leuk voor je, wel wat (rij)foto's maken voor ons he!

Hahahaha ja wist zo snel ff niks

(ooh oke nou maaakt niet uit)

Yes, het is een lekker knuffelbeest. Dat komt goed uit want ik hou echt van poetsen en lekker pielen en knuffelen hehe.
En t rijden ging ook goed. Merk wel echt dat ze nog heel jong is en veel moet leren!

Ja, fotos komen er wel hehe. M'n vriend heeft wel 15 min gefilmd met z'n telefoon. Maar nét toen ik in galop ging, was z'n batterij op
Heb nu alleen een paar fototjes van Franca en mij. En dat ik Cheyenne dr hoeven aan t uitkrabben ben (lekker fotomoment )

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:27

wwaaar dan?

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:30

Muiszje.. tegen mij?
In dat geval --> vlakbij Schiphol/Halfweg/Zwanenburg. In die buurt.. 25 min met de scooter. 15/20 min met de auto.

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:56

Wat leuk dat je zo enthousiast bent! Na zolang zoeken mag het ook wel Hopelijk is het een blijvertje..
Ik heb één keer cheyenne gemeet, en een knuffel is het inderdaad

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:24

Ja tuurlijk!
Ik heb 12 jaar op een manege gereden en ben t gewoon helemaal zat met maneges. Zoals ik ook al op jouw profiel zie, heb je een paardje waar je helemaal gek op bent en t andere moment wordt hij/zij 'weggebracht'/verkocht.
De laatste keer deed het me zo'n verdriet dat ik toen heb besloten om te stoppen.
Maar een paar weken geleden besefde ik me dat ik het wel héél erg mis, en dat ik daar maar eens wat aan moest gaan doen

En zie hier, het eindresultaat (als alles goed gaat) hehe

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:28

Nu ik nog...