Sigislief schreef:Hoi Hoi ,
Heb hem ff alleen een paar aaien over zijn neus/hoofd gegeven hij was namelijk aan het eten.
En was het verder gezellig? Geen hoofdpijn meer en een beetje bijgeslapen? Foto's gemaakt??
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sigislief schreef:Hoi Hoi ,
Heb hem ff alleen een paar aaien over zijn neus/hoofd gegeven hij was namelijk aan het eten.
mustang123 schreef:Sigislief schreef:Hoi Hoi ,
En was het verder gezellig? Geen hoofdpijn meer en een beetje bijgeslapen? Foto's gemaakt??
,, Nee denk dat ik het 6 mei gaa doen.

manic schreef:Ullo!
Heb jij niet een tijdje op "die Tinker"/Phantom gereden scooby?
PattyOosten schreef:zipje71 schreef:Weet er iemand hoe het nou zit op de Hollandsche? Is Filip nou helemaal weg? En hoe zit het met Vincent?
Filip en Armanda zijn inderdaad helemaal weg. Wat wil je weten over Vincent?
Pluutje schreef:Zozo, jullie zijn lekker bezig geweest met inkopen doen!
Ik heb het net ook even op TV gekeken. Dat nieuwe paard van Isabell heeft wel leuke oren, verder niet helemaal mijn type, maar denk dat dat nog wel wat gaat worden. Verder vond ik die Sunrise wel een leuk dier om te zien!
Pluutje schreef:Hihi, ja Laurens mag er best wezen. Hij werd helaas niet uitgezonden, dus heb hem niet zien rijden! Maar las inderdaad elders op bokt ook al over het schrikken, echt jammer!
) Pluutje schreef:Ja, was al benieuwd! Dus het gaat hem wel worden? Leuk joh! (wel even je onderschrift veranderen he)
Zij gaat t worden hehe. Ja, ik ga als t goed is een maandje rijden en dan evalueren. Dan zien we wel hoe we het allebei vinden gaan.
)
Pluutje schreef:Hihi, leuk onderschrift heb je zeg![]()
(bedoelde niet letterlijk HIJ gaat het worden, maar dat zeg ik altijd zo)
Maar, dus het paste wel enzo? Echt leuk voor je, wel wat (rij)foto's maken voor ons he!
)
Hopelijk is het een blijvertje..