Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 00:25

Amarie schreef:
Deelname is alleen voor leden, maar komen kijken mag iedereen.
Dus je bent van harte welkom.
Afgelopen wedstrijd lagen de kaartjes van de fotograaf op het secretariaat, dus zal ik er de komende wedstrijd aan proberen te denken om een kaartje mee te nemen voor de naam en het adres. Misschien wil Joyce helpen hieraan te denken..

Ok, ik denk dat ik dan wel van de partij ben om even te komen kijken. Programma komt denk ik tzt op de site te staan?

Dankje alvast dat je wil kijken voor fotograaf

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 00:45

Joyceee86 schreef:
Volgens mij weet amarie die ja? dat weet ik niet zeker maar zag bij de laatste wedstrijd wel kaartjes van hem liggen.. ik heb er alleen niet naar gekeken

Hmm wij waren elkaar misgelopen.. Ik heb jou berichtje helemaal niet zien staan haha Clown
Maar ik denk er mee aan..

Enne ik zal ook aan gebak denken Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:34

mmmmmm lekker. Hoera voor Joyce alvast, Hoera

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:28

haha nou nog 3 weekjes wachten hoor Tong uitsteken nouja 2 weken en 6 dagen :p

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 15:16

O maar ik kan heel geduldig zijn, zeker met iets lekkers in het vooruitzicht. Zaterdagavond na het rijden heb ik sinterklaas (een beetje laat maar goed wat in het vat zit ......) en dan zondag het secretariaat met wat lekkers, dat weekend kan niet meer stuk.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:06

Haha moest je wel als eerste starten dan?? Nou dat duurt nog ff maar in elk geval vast veel plezier..
En ik zorg zondags voor wat lekker.. pff wa moek tog veel trakter.. Sochtends met werken savonds op het secretariaat.. swoensdags met ponyclub Tong uitsteken

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:18

Aaaw joyce...wat heb je het er toch zwaar mee je bent ook zo vaak jarig in één jaar tijd hé Clown
En je vergeet de zaterdag als traktatiedag Tong uitsteken de halve zaterdagploeg leest hier mee, dus daar kom je ook niet meer onderuit Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:31

He djonntje denk eens aan Joyce haar geldbuideltje, daar groeien de centen niet vanzelf in.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 00:11

haha jullie krijgen 1 zak snoep die moet je zelf uitdelen dan Tong uitsteken:P

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 11:31

Haha mafkees.
Ik zou mooi zeggen dat iedereen het verder uit kan zoeken.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 13:16

Hahahaha, was ook maar een grapje, ben gek op lekkers dus het was het proberen waard toch Schijnheilig

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 15:13

Heb vanmorgen al gereden, poe hij was super super voorwaarts (de vlegel) naar voren was oke, maar terug, ik heb heel wat keren galop op de plaats gehad. Ik hoop maar dat hij morgen zich wat beter gedraagd, dit is zo veel te vermoeiend.
Voor diegene die nog gaan rijden, veel plezier. En Grietjes ook vanuit hier succes vanavond.

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:43

Onze computer is helemaal gecrashd.. allemaal virussen.
Nu word alles eraf gehaald baal ik wel van foto's van de vakantie en van Rocky enzo..

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:37

Kun je die niet alsnog op je harde schijf gooien of op een cd'tje branden? Misschien kun je nog terug naar een herstelpunt en dan maar hopen dat ie de foto's dan nog wel heeft opgeslagen.

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:35

Papa heeft alles geprobeert.. Hem nog en uurtje aan de gang gekregen zonodige virussen verwijdert maar er zat ene worm in dus was niks meer te doen..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 17:30

Weer thuis van een drukke dag die erg kort leek. Om half 10 waren we dan op de manege. Nou gelijk naar boven sleuteltje halen en de spullen in de kast leggen. Pony's poetsen en opzadelen en naar de bak voor de eerste privélessen. Het ging best wel goed en het was ook wel leuk om te doen.
Daarna de groepsles waar we 2 kindjes misten dus een rustig lesje van 3 kindjes. De les was weer klaar en snel mezelf opgetuigd en hup naar het paard( had gelukkig een groom die legend had opgezadeld). Toen het rijden...Wat een ramp. De energie was er bij mij een beetje uit en Legend was ongeveer om alles wat ik deed kwaad. Ze had echt geen zin om iets te doen dus maar wat duidelijker geworden. Zo kreeg ik dus een bokpartij op de plaats waarna ze er in volle galop vandoor ging. Clown Versace ging op een gegeven moment bokken en toen viel B. eraf en Legend bokte ook mee en naaide er uit. Op een gegeven moment was ze zo boos dat ze maar ging trappen naar andere paarden dus iedereen verzocht afstand te houden Boos! maar ja waarom doe je dat als een paard trapt. Met als gevolg dat Hugo een trap kreeg. Sigaar

Na de les paard afgezadeld en naar boven even snel eten. Pony's werden voor ons opgezadeld dus weer naar de kleine bak en nog 2 pirvélesjes geven. Bij het 1e kindje op Elgiza ging het even mis. Elgiza schrok van de schuifdeuren waardoor ze ineens omdraaide en weggallopeerde, kindje ging uit balans en ging ernaast met een mooi beenlanding. Kindje getroost en er weer opgeholpen. Toch nog even gereden.
Uiteindelijk na zo'n dag ben je toch wel moe en ik heb echt ontzag voor alle instructrices. Maar ja volgende week kunnen we weer eens gewoon de les kijken. Dromen

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 18:37

Ook hier is de overgebleven energie ver te zoeken. Slapen
De lesjes van 10 uur en half 11 gingen echt bovenverwachting. Blijkbaar hebben bijna alle kindjes hard nagedacht over het lichtrijden want bij iedereen ging het erg goed. Daarna nog het groepslesje, dat was ook weer leuk experimenteren. Heb wel geleerd dat je wel heel cratief moet zijn als instructrice, want op een gegeven moment waren we opeens even inspiratieloos en hebben we de kindjes om ideeën gevraagd. Daar kwamen ook erg leuke figuren uit, eentje vroeg zelfs om een slangenvolte. Slim

Daarna hup hup cap op je kop, spoortjes om en naar de grote bak gerend. Pff ik was al moe toen ik in het zadel ging zitten. Paco had al snel door dat ik niet zo fel en consequent was als anders en ging uiteraard lekker lopen flierenfluiten. Rolleyes Haha! (en geef m eens ongelijk Knipoog )
Dus met mijn laatste restje energie goed boos geworden en toen ging het 15 minuten goed. Maar daarna ook weer te moe om goed consequent te zijn. Gaaaap
Daarna frietje naar binnen gedouwd en hup weer naar ons 'eigen' lesje. Ging heel goed alleen na 25 minuten zag elgiza de mensen die kwamen aanlopen vanaf buiten aan voor elgiza-etende monsters dus die draait zich weg en hop in galop naar whitney. Kindje getroost en toen was het weer over, tsja kan gebeuren he. Bloos

Volgende week lekker lessen kijken en weer meehelpen Legend poetsen en zadelen. En vooral....lekker rustig aan doen Dromen

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 19:17

Ik hadt vrijdag toch wel lekker op Newlegend gereden, hij was super relaxt en hadt goed gesprongen.
Hij hadt bijna letterlijk genomen zoals marloes het zegt 'Met zijn neus door het zand'.
Verder hadt hij natuurlyk een mooi setje aan, volgende week weer 2 nieuwe setjes (sinterklaas Clown) dus die maar eens uitproberen op NL.
Groetjes!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 19:33

Ook mijn lesjes kosten wat energie, allemaal van de K.. pony's die geen zin meer hadden. Toen maar de noodgreep van de zweep uitgelegd en .... gelopen hebben ze pony's dus heb ik toch genoegdoening

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 19:54

Haha ik snap wel dat die pony's geen zin meer hadden na zon 5 uur Tong uitsteken
Ik heb mijn eerste sinterklaas/verjaardagskado al gehad vandaag Haha!:D:D:D is blij..
Kga zo lekker stappen met mijn nicht en daar slapen dus ben morgen pas laat op de manege Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 21:18

En en en wat is het geworden Joyce.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:56

Gorez...

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:11

Heb je gorez gekocht Lachen ? Bloos!

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:25

wooooow keileuk!!

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 20:25

héhé ik kan ook eindelijk reageren ben het allemaal al zolang aan het volgen en nu kan het eindelijk. voor de mensen die niet weten wie ik ben: ik ben kim en rijd op zaterdag van 10 tot 11. meestal op pammetje ofzo omdat ik de kleinste ben Knipoog