morgen om 12 uur vrij, woensdag ook en dan vanaf donderdag tot woensdag maar 2 uurtjes
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
morgen om 12 uur vrij, woensdag ook en dan vanaf donderdag tot woensdag maar 2 uurtjes
topsylover schreef:Whahamorgen om 12 uur vrij, woensdag ook en dan vanaf donderdag tot woensdag maar 2 uurtjes
Nu de meeste wel, echt van die poppetjes met al die praatjes tegen iedereen enzo
topsylover schreef:Whaha, wij hadden vorig jaar geen leuke klasNu de meeste wel, echt van die poppetjes met al die praatjes tegen iedereen enzo
Allemaal grapjes maken tegen de leraren.
Ik zo: graag gedaan, en toen snel het lokaal uitgerend met een vriendin
Ik hoef nooit na te komen
de leraren kennen mij goed genoeg en we weten beide hoe ver we kunnen gaan
topsylover schreef:Whaha, ikke vorig jaar 1x in de keuzeles. Die vrouw was boos en wij moesten zo ff de gang op en toen zei ze zo: ja en bedankt voor het verstoren van mijn lesIk zo: graag gedaan, en toen snel het lokaal uitgerend met een vriendin
Ik hoef nooit na te komen
de leraren kennen mij goed genoeg en we weten beide hoe ver we kunnen gaan
ik ben er 2x uitgestuurd(kaart halen) maar nog nooit iets te doen, ik banketstaaf me er altijd onderuit!
(kan af en toe goed lieve gezichten trekken
)
en 1x moesten we een verhaal schrijven waarom we moesten nakomen
en dinsdag van 9.10 tot 10.00 en woensdag van 8.20 tot 12.30
ivm proefwerkweek
topsylover schreef:Wij dinsdag en woensdag tot 12 uur, en donderdag, vrijdag, maandag van 9.10 tot 11.10 met pauzeen dinsdag van 9.10 tot 10.00 en woensdag van 8.20 tot 12.30
ivm proefwerkweek
En onze tekenlerares is een maand op vakantie dus elke dinsdag 2 uur eerder vrij
topsylover schreef:jaa echt welEn onze tekenlerares is een maand op vakantie dus elke dinsdag 2 uur eerder vrij

ohnee, ik ga al bij een vriendin in de klas
die had vandaag vrij en morgen ook 4 uur uitval

Tanja_ schreef:haha moi gaat in mei
Er heeft btw een meisje op onze school (Natasha havo 4) Zelfmoord gepleegd.... Nu word de proefwerkweek afgelast (duurde nog maandag en dinsdag) en hebben we ma en di geen les...
Wel ff schrikken aangezien ik misschien weet wie het is
...
..

Annemarie schreef:Heej, het lijkt wel alsof iedereen hier een (ver)kort rooster heeft.
Ruilen? Ik heb het donders druk.

Annemarie schreef:Heej, het lijkt wel alsof iedereen hier een (ver)kort rooster heeft.
Ruilen? Ik heb het donders druk.

(en ik hun
) 

).
).