Tuulijk Debby maar het is wel makkelijk dat er zo een oproep aan de manege bruiners kan worden gedaan... nu zijn we helemaal een clan! The Bokt girls ripping plants from the lands!
Als je paard 3-5% van zijn eigen lichaamsgewicht aan gif binnen heeft, ja dan gaat ie dood... Maar zo ver komt het natuurlijk niet!! Wat Ilzas al zei als iedereen meehelpt is het gevaar voorlopig geweken.
Ik ben weer terug!! Maar hoorde al niet zulk leuk nieuws allemaal...over dat Sint jans kruid..het heet nog Jan ook...hoe toepasselijk!! Maar strks vergadering...dus ben benieuwd ...hoe of wat... .. @Ilzas>>Nope je mag niet elke dinsdag met Luc naar het strand , want disndag is mijn rij dag..Luc blijft trouwens ook maar gewoon in die oude stal staan, daar staat hij best...en als het echt echt echt....niet op te lossen is dat Sint Jans Kruid..hoef ik ook niet direct naar Cons en Simon ...maar kan ik ook naar hoogschagen...die bieden het zelfde..heele jaar door land en verzorging en weinig op de grond..net als bij hun dus..en ook geen binnenbak....maar...heelllll belangrijk voor mij..wel bij bij het strand...en ook bij Liane..lekker qua les...en niet zo ver...dus voor mij en Luc dan beter...maargoed...nooit te snel conclusies trekken...misschien valt het allemaal te redden..ik neem aan dat neimand dit wil...ook de bruintjes niet...voor hun paarden..