manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 13:26

Mooie fjord zeg....o das die van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moooooooooooooooi!!!!!!!!!!!!!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 15:34

haha mafkees
ik rijd misschien wel mee hoor annemijn, ik moet nog even met bar bellen over onze plannen maar als die niet door gaan wil ik graag meerijden.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 15:55

Hahaha die foto van Chuwaz en Nero Ik zie Chuwaz bijna nooit zo door de wei rennen
Jammer dat ik er toen niet was toen jullie langskwamen..

Enne voicenel volgensmij heb ik jou echt al een paar x gezien maar ik weet steeds niet zeker of jij het bent

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 17:11

Lang, dun en ben altijd met voice.
Heb bruin/ (door de zon gekleurd) blond lang haar.
Ben meestal met conny, die heeft een grote boerenknol die ook bij voice staat.
zeg een keer wat en dan praat ik vast wel terug!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 19:37

Als jullie nou allebei een bordje om je nek hangen: "ik ben Nathalie" & "Ik ben Neline" komt t vast goed

maar je hebt wel gelijk hoor nel tis een hele mooie fjord (als ze geen giraffe na doet )
en thirz die ene laatste foto vind ik ok de leukste (en die daarboven vind ik ook leuk ) maarja als je daar voice uitknipt en voor de koets zet, is t mooie effect van t zonnetje een beetje weg... *en die voice paste nie voor de koets die ik uitgezocht had)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 19:54

Afbeelding
ok de kaart waar de hele foto-sessie allemaal om begonnen is

*jammer dat ie door t uploaden een beetje vaag is gworden... *

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 12:38

Hij is cool! (maar had m al gezien via Annemijn!)
Zeg Cis, heb je nog een plaatsje op de muur in je nieuwe kamer? Ik heb namelijk nog iets voor je verjaardag/nieuwe kamer geknutseld. Al benieuwd? Moet je nog ff afwachten

En daarna heb ik wel weer genoeg geknutseld in een korte tijd:
- cadeau Sietske
- cadeau Esther
- cadeau Ciska
- cadeau Marieke
(Voorlopig zijn er geen jarige meer he? Kan het niet laten om een zelf geknutseld cadeau te geven )

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 13:21

hey, volgens mij heb je nog niks geknutseld want dat ging je vanavond doen met Bianz hahaha.....Maarre ik ben niet zo van de geknutselde kadootjes, ik koop ze lekker gewoon in de winkel, wel zo makkelijk, enne waarom ik dan gister naar Bianz toemeost, nou niet om te knutselen hoor, maarre we kunnen je nu alles wijsmaken, dus wie weet wat Bianz je vanavond weer allemaal verteld hahaha.......
bedacht net dat we misschien ook samen even boodschapjes kunnen doen, dus ik ga je denk ik zo even bellen als het te lang duurt voordat je dit leest......
al zin in zaterdag? Ik voor de helft, als je begrijpt wat ik bedoel???

ik snap nu ook waarom heel die foto sessie met voice ineens moest, leuke kaart annemijn. enne hoe is het met Stud zijn oren, zijn ze al af? Was het trouwens nog gelukt met die lijst, hoop dat ze er nog een hadden, nou ja toen wij er waren in elk geval nog wel....

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 15:47

oehhh nou ben ik wel heel benieuwd hoor! Ik kan nog wel ergens een plekje vinden hoor denk ik.
spannend...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 16:59

dacht je dat ik ineens dol was op Voice en een fotosessie voor mezelf wou hebben mariek?
jup allebei de paardjes zijn af ingelijst en al helemaal super!
* en dat glas dat kapot was hadden ze wel vaker, kwam door t vervoeren je gaat tog nie met die dingen gooien! maargoed, ze snapten t wel en gingen er meteen een nieuw glasje voro halen.. alleen waren er geen 50/60 of iets maten meer, dus die gingen ze meteen bestellen dinsdag middag en dan zouden ze er woensdag zijn.. mn moeder naar de winkel waren ze t vergeten, dus nou kon ze vanmorgen de lijst halen!

haha ik heb ook besloten dat ik geen tijd meer heb om kaarten te knutselen (eerst een paard fotograferen en zoeken( > Voice ) en dan nog bewerken... dus eerst plaatjes zoeken op t internet enzo en dan nog in elkaar gooien.. pff, en school wordt steeds drukker helemaal met die stage er nog bij, ben ook meteen mn vrij dag kwijt *snik* )

en vandaag heerlijk met de trein gereisd.. Grrr was 1 of ander ongeluk dusja vertraging in rotterdam, 20 minuten vertraging met voor de internationale trein... en in roosendaal natuurlijk de aansluiting met de stop trein gemist logisch! maar op t perron in rotterdam had ik bedacht dat t sneller was met de Intern trein ondanks de vertraging ipv de intercity.. was alleen ff vergeten dat ik dan in roosendaal moest wachten op de intercity uhum.. BlonT!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 17:05

Tja, dat heb je weleens met de NS....maar wel balen!
Ben zo benieuwd naar Nanda en Stud in t lijstje!
Marieke en ik hebben net allemaal lekkere dingen gekocht voor t feestje, dus jullie komen niet om van de honger

En Marieke: de site van AZZ doet t weer (bij mij ten minste) dus het adres staat er ook weer op, kan je mooi je brief opsturen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 17:08

denk gwoon al de hele dag dat t morgen weekend is.. en dus dat t morgen zaterdag is... en dus bijna Parrty!

Pittige afknapper als ik dan weer tot de conclusie kom dat ik morgen nog een dagje naar school moet

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 21:01

hey Bianz, je had me nog even moeten mailen?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 23:15

Hahaha ja hoi Mariekje; ik kan je toch niet mailen als ik de hele avond met Thirz aan 't knutselen ben geweest voor jou??? Maar gelukkig had ik je al gebeld voor ik dit net las en is het allemaal goed gekomen Ik heb ook al helemaal zin in de party hoor: voor 2 zeg maar (om maar ff mee te doen aan Marieke d'r voor 1/2...) Trusten! X

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-05 17:21

uhm ok Cis, Bianz en Nel rijden mee... en we moeten er rond 6 uur zijn (lees half7 )
bianz, vanaf hoelaat kon jij nou meerijden? ben ff aan t kijken hoelaat we iedreen komen oppikken nl
want we kunnen ook eerst nel op halen en daarna jullie (als dat makkelijker is..)

haha thirz en ik waren net in gesprek en toen zei ik dat thirz en mariek er zowiezo wel jarig uit zouden zien (Nel en bar weten waar ik t over heb) en toen dacht zij dat ze een hoedje op moest, maar wat we ook hadden ze wou t wel op doen :
"thirz"> tuurlijk joh!~zorg wel dat ik genoeg wijn op heb!
hahaha, wat is het dan? ik wil niet dat mn haar in de war gaat hoor!

Maar gelukkie gaat dat niet in de war.. haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 17:44

Heej als je mij toch ook wel na Nel op wilt halen, graag; dan heb ik weer wat meer tijd! Het is nl zo: 16:30 uur is de wedstrijd klaar, nog even naverzorgen, 17:00 wegfietsen, ong. 3 kwartier naar huis fietsen: is 17:45 uur thuis. Dan is het wel lekker als ik ff kan douchen en aankleden, dus ik hoop rond 18:10 uiterlijk klaar te zijn! Make-up enz doe ik dan wel op als we uit gaan! Dus: rond 18:10 uur sta ik gereed! Is dat goed?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 17:02

ik hoop dat iedereen dit nog leest, maar ik kom dan om 18:10 naar bianz zodat annemijn mij daar ook op kan pikken.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 17:04

jahoor prima.. ik ga rond kwart voor 6 naar nel (moeten we daar nog ff wat regelen ) en dan komen we naar jullie dus dat zal idd rond 10 over 6 zijn ofzo

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 17:16

nog ff de verjaardag foto's van pdoes
haha we hadden best lol vandaag!! *en gaan vanaaf nog meer lol hebben
nanda!!
Afbeelding
Afbeelding
uhum je moet je hoofd maar ff draaien (ben ff vergeten om t plaatje te draaien )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Studje! beetje slaperig zo nu en dan..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
beetje zonder neus...
Afbeelding
en onze Anza! arme paardje helemaal alleen zonder mammie...
maar wel een scheetje!
Afbeelding
Afbeelding
nou thirz en mariek... nog ff wachten en jullie pink party begint! heb er zin in!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 17:18

oeps de tekst klopt nie helemaal maar jullie zien wel wanneer studje op de foto staaat er wanner nanda
dagdag ga nu egt weg!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:34

Nou, superleuk feest hadden we gister, niet? Ik heb me echt vermaakt! En dan die kado's: GEWELDIG!

Nou ga ik nog ff verder feesten...lees: mn familie komt op bezoek! En Cis, geloof dat jij mn roze riem nog hebt he? Misschien kan je hem bij Annemijn afgeven en dat zij m dan zaterdag mee naar Paardoes neemt? Komt wel goed!

En de foto's komen zo snel mogelijk!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 13:06

ja echt heel stom! Maar ik zal m straks even bij annemijn droppen dan zie je em wel weer verschijnen.
was echt een top feest gister!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 15:18

ok *wacht nu vol spanning op de roze riem *

Ja was egt super! we moeten egt vaker zo met zn allen gaan stappen! we verzinnen wel weer een vrolijke feest gelegenheid...

haha zeg Nel, mn pa vond t tog wel raar om te horen dat ik losser was geworden. Hij vroeg meteen toen we thuis waren of ik drankjes met alcohol had gedronken *nee, hoor pa de hele avond op sinas *
vanmorgen ook meteen weer: "was t gezellig? en wat heb je gedronken dan?" ( ze vonden dat ik zo vrolijk deed toen ik thuis kwam! maar ik had t gwoon naar mn zin gehad )

ben wel benieuwd naar de foto's hoor thirz *Tink Pink*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:07

Zo, hier dan mijn foto's! Het uploaden duurt allemaal heel lang, dus ik plaats een deel. Als jullie er nog meer willen zien hoor ik t wel!!

Nanda-schilderij:
Afbeelding

Stud-schilderij:
Afbeelding

Toen moesten we grabbelen......
Afbeelding

Simba wilde ook graag even een kijkje in de doos nemen, totdat ik haar eruit grabbelde
Afbeelding

En 2 van de pink-gang:
Afbeelding
Afbeelding

So: Tink Pink!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 20:16

hahaha hoezo roze foto's maar wel heel leuk!!
die groepsfoto's allemaal verschillende kleuren roze
ben nu wel heel benieuwd naar de ander foto's was ook helemaal top gisteraaf!! & Oh wat zijn we mooi (roze) !!

zeg wanneer is t volgende thema feest!!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 09-10-05 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt