Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zie Chuwaz bijna nooit zo door de wei rennen 

)
) maarja als je daar voice uitknipt en voor de koets zet, is t mooie effect van t zonnetje een beetje weg... *en die voice paste nie voor de koets die ik uitgezocht had) 
)
ingelijst en al helemaal super!
je gaat tog nie met die dingen gooien! maargoed, ze snapten t wel en gingen er meteen een nieuw glasje voro halen.. alleen waren er geen 50/60 of iets maten meer, dus die gingen ze meteen bestellen dinsdag middag en dan zouden ze er woensdag zijn.. mn moeder naar de winkel waren ze t vergeten, dus nou kon ze vanmorgen de lijst halen!
*snik* )
logisch! maar op t perron in rotterdam had ik bedacht dat t sneller was met de Intern trein ondanks de vertraging ipv de intercity.. was alleen ff vergeten dat ik dan in roosendaal moest wachten op de intercity
uhum.. BlonT!!

Maar gelukkig had ik je al gebeld voor ik dit net las en is het allemaal goed gekomen
Ik heb ook al helemaal zin in de party hoor: voor 2 zeg maar (om maar ff mee te doen aan Marieke d'r voor 1/2...) Trusten! X
)
haha!
Is dat goed?
) en dan komen we naar jullie dus dat zal idd rond 10 over 6 zijn ofzo 
*en gaan vanaaf nog meer lol hebben
)
maar wel een scheetje!
En dan die kado's: GEWELDIG!
*
we moeten egt vaker zo met zn allen gaan stappen!
we verzinnen wel weer een vrolijke feest gelegenheid...
*nee, hoor pa de hele avond op sinas
*
ze vonden dat ik zo vrolijk deed toen ik thuis kwam! maar ik had t gwoon naar mn zin gehad
)
hoezo roze foto's maar wel heel leuk!!
allemaal verschillende kleuren roze
was ook helemaal top gisteraaf!! & Oh wat zijn we mooi (roze) !!