Mensen die op Stal Wennekers staan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 07:49

Wolferus schreef:
Nee, nog niet. Het plan is 1 mei :)

Neem je ook een eigen weilandje?

ZoZenn

Re: Mensen die op Stal Wennekers staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:33

Zit ik nog over te twijfelen. Als ik met een paar mensen op een landje kan vind ik dat prima, maar anders het ruinenland. Vind 't ook zo sneu als hij alleen moet staan.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:44

Wolferus schreef:
Zit ik nog over te twijfelen. Als ik met een paar mensen op een landje kan vind ik dat prima, maar anders het ruinenland. Vind 't ook zo sneu als hij alleen moet staan.

Het ruinenland is wel enkel in de zomermaanden, dus hier heb je voor de winter niets aan. En het is een grote stal, dus moet vast wel lukken om een weidemaatje te vinden :) Ben er zelf ook nog mee bezig ;)

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 00:55

Wil er iemand samen doen met naar het land brengen/ van het land halen op het ruinenland?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 11:09

Die van ons gaat t ruinenland niet op, i.v.m. teveel risico op blessures. Hij heeft in het verleden een peesblessure gehad, maar alleen vind ie saai, vandaar dat we nu wel een weidemaatje zoeken. Wil helaas nog niet zo vlotten. Dus als iemand nog een weidemaatje zoekt? Baxter is wel wat dominant bleek bij een vorige kennismaking, en hij is nog niet heel lang ruin, dus merries vallen sowieso af...

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:18

Het verhaal van de blessures heb ik inderdaad al meerdere keren gehoord, na wat rondgevraagd te hebben. Die van mij gaat dan ook niet meer het ruinenland op, wanneer hij komt.
Hij staat er alleen nog niet :+. Als je over een paar maanden nog iemand zoekt, houd ik me aanbevolen :).

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:24

Dacht dat jullie per 1 mei kwamen?? ;)

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:28

Mijn verzorgpaard stond ook op de ruinwei, die had steeds heel veel wondjes omdat hij niet terug durfde te trappen/bijten etc. Ik heb al heel veel meer verhalen gehad over blessures en wondjes inderdaad!

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 00:19

Dat was het optimistische plan ja, haha :+. Alleen waar hij nu staat kan hij in de zomer 24/7 op de wei, wat wel lekker is, dus het is verschoven naar eind zomer :).

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 10:30

Wij zijn op zoek naar een weidemaatje voor een lieve en rustige merrie. Mag zowel een ruin als een merrie zijn. Ze heeft geen ijzers achter. Landje is er :)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:02

sorry voor het inbreken, maar even een vraagje, zijn hengsten op wennekers toegestaan, heb een bijna jaarling hengstje die eind van de zomer geruind word maar waar hij nu staat ben ik niet helemaal blij hoe het gaat nu?

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:22

Miepie77 schreef:
sorry voor het inbreken, maar even een vraagje, zijn hengsten op wennekers toegestaan, heb een bijna jaarling hengstje die eind van de zomer geruind word maar waar hij nu staat ben ik niet helemaal blij hoe het gaat nu?

Hengsten zijn zeker toegestaan op Wennekers. :j

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:24

oh dat is top, dankjewel :)

anitaolja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:32

Mark Hoyer de paardentandarts komt vrijdag 16 mei in de middag op Wennekers...er zijn nog 2 plekjes vrij!!!

xalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:53

Ik kom ook even inbreken, ik ga misschien/waarschijnlijk verhuizen richting amsterdam/zuidoost en zit erover na te denken om naar Wennekers te gaan. Een tijdje geleden ben ik langs geweest voor een rondleiding en toen is mij verteld dat het mogelijk is om mensen "in te huren" voor het buiten en binnen zetten van mijn paard. Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel je per maand ongeveer kwijt bent om je paard 5 of 7 dagen in de week buiten te laten zetten? Mag ook via de PB uiteraard

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:06

xalm schreef:
Ik kom ook even inbreken, ik ga misschien/waarschijnlijk verhuizen richting amsterdam/zuidoost en zit erover na te denken om naar Wennekers te gaan. Een tijdje geleden ben ik langs geweest voor een rondleiding en toen is mij verteld dat het mogelijk is om mensen "in te huren" voor het buiten en binnen zetten van mijn paard. Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel je per maand ongeveer kwijt bent om je paard 5 of 7 dagen in de week buiten te laten zetten? Mag ook via de PB uiteraard

Je hebt pb

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:31

Hoi Allemaal,
Ik ben het zusje van @maximexfleur hier (van Beaux en Valiant), en ik heb even een vraagje.
Weet iemand hier misschien iemand die een bijrijdster zoekt op Wennekers?
Alvast bedankt!!

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 13:34

Jaaaa ik zoek een bijrijdpaard

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 15:39

melissa_b schreef:
Jaaaa ik zoek een bijrijdpaard

Ehm oke, dat was niet mijn vraag haha :')

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 11:20

Zou zo gauw niemand weten die een bijrijdster zoekt...Zou zeggen hou t bord in kantine in de gaten en bokt/marktplaats :) of plaats zelf een oproepje met je ervaring enzo.
Ik heb mijn bijrijdpaardjes op Wennekers ook via bokt/marktplaats gevonden ;)

Heb een ander vraagje aan degenen in de paardenuitloop. Hebben jullie allemaal een extra kast daar bij de spuitplaatsen? Ik hoorde zoiets, en geen flauw idee of wij er daar een hebben en bij wie ik daarvoor moet zijn ;) Eigenaar wist t ook niet.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 11:34

ja wij hebben er wel 1. Je moet gewoon nadine even vragen, die maakt er een voor je vrij.

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:38

Darkadia, achter hoor je 1 kastje te hebben. Helaas pikken mensen vaak een tweede in als ze zien dat er 1 leeg staat. Als je naar kantoor gaat, gaan ze als het goed is een kastje voor je vrijmaken. D.w.z uitzoeken wie een dubbele heeft terwijl dat niet mag.
Dus gaof langs bij kantoor of stuur ze een mail

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:56

Thanks allebei, ik ga er even achteraan!!

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:24

even een vraagje, vorig weekend was de brug vlak bij stal kapot, wie kan me duidelijk zeggen hoe je dan om moet rijden met de auto als je aan de andere kant staat, want de politieagent die er stond heeft me helemaal over vijfhuizen gestuurd en dat lijkt me wat om? even voor het geval er weer zoiets gebeurt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:41

Terug de snelweg op naar Amstelveen en dan binnendoor via de bosrandweg?