Nou we zijn weer thuis van wedstrijd en het was een leuke dag met heel veel leermomenten We hebben genoten en een hele slechte proef gereden en een hele goede Echter voor de hele slechte proef kregen we 153 punten ervoor de hele goede proef 171 dus dat was beetje jammer
Flurk
Geplaatst: 05-02-13 21:19
Wat een k ontdekking Wervelwind mist een ijzer en niemand kan er iets over vertellen Morgenavond wedstrijd nu maar hopen dat smid tijd heeft om nieuw ijzer eronder te slaan
Nou ik wil nog wel met jullie delen dat we woensdagavond op wedstrijd gingen in ouddorp en ik erg lekker gereden heb en veel plezier heb gehad maar dat we helaas maar 173 en 177 punten kregen en dat was heel erg jammer want het was zeker 180 waard Echter er stond prima passend commentaar op dus het geeft zeker geen rotgevoel alleen een jammer gevoel nu hebben we een korte dressuur pauze en gaan weer even over op het mennen
Mooni doet het erg goed! Hij heeft er al voor de 2e keer opgezeten. Zaterdag gaan we weer kijken! En dan neem ik mijn camera mee kijken of ik het nog kan...
Flurk
Geplaatst: 12-02-13 19:44
Sharon_Jims schreef:
Moge!
Mooni doet het erg goed! Hij heeft er al voor de 2e keer opgezeten. Zaterdag gaan we weer kijken! En dan neem ik mijn camera mee kijken of ik het nog kan...
Cool, dat klinkt goed Verheug me nu al op je foto's
Nou de tandarts is geweest en heeft bij ww veel werk moeten verrichten Gelukkig is hij nu helemaal in orde en kan hij er een jaar tegen
Flurk
Geplaatst: 15-02-13 09:00
Nou ja zeg, koop ik woensdag een iPad en wil ik erop werken hebben die knakkers hier in huis een codeslot erop gezet Dat is niet zo erg maar ze willen de code niet zeggen
Flurk
Geplaatst: 15-02-13 15:34
Vandaag weer met pony in nieuw vennep geweest en onze behandelaar zag dat we in 2 weken enorm voorruit gegaan waren. Ww ging zelfs nageven in galop toen ik met een losse teugel reed Helemaal blij ben ik hiervan geworden
Gisteravond gestart in zwartewaal en pony is donderdag bij de tandarts geweest en nu moeten we even opnieuw de afstemming vinden, hij heeft een boterzacht mondje gekregen en stuurt vreselijk direct en dat maakte het sturen gisteren erg lastig maar het is wel goed gegaan en we gingen met de 2 e plaats naar huis, we gaan zo nog even terug om nog een rondje te sturen maar nu voor oefenen op een hoger nivea
Weten jullie wat de weegschaal vanmorgen zei?! Ik zit nu op 75 kg Dat zet de teller op -8 Sinds ik gestopt ben met de pil ga ik ineens als een wacko Nog maar 5 kg te gaan en het voelt nu echt als een eitje