)Veel plezier vanavond Linn!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vanavond paardrijden! Benieuwd op wie ik zit, kans is wel aanwezig dat ik dix weer heb, aanghezien linda er niet is en ik er ook op ga starten als het goed is, 18 maart
ben benieuwd
)
Hahahah. 
Idd wat Marlous zegt, het moet echt van paard op paard gaan of ik moet snot op m'n jas hebben waar Ferro weer aan gaat zitten. Heb daar ook niet m'n paarden kleren aan dus zal het niet bij Ferro aan kunnen komen. Tenzij ik daar zo een paard aai, 3 dagen m'n handen niet was en dan maandag Ferro aai 

! Mijn moeder heeft nu ook facebook sinds een week maar ze snapt er ook geen drol van 

Ik krijg nu idd ook les van iemand die op meerdere stallen komt, maar we houden allebei gewoon goed in de gaten wat we doen en zodra één van ons vermoed dat het (te) dichtbij komt leggen we de lessen stil..
! Misschien op Dixie bedoel ik
ging echt een stuk beter dan vorige week. Een tijd terug had ik er ook al op gezeten en toen kreeg ik dr ook niet lekker aan t lopen dus heb ik dr eerst heel erg voorwaarts gereden. Toen ging het heel goed ging ze ook wel zakken. Vorige week wilde ze in begin van de las al wat meer zakken maar kwam dr niet fijn doorheen. Toen ben ik tebeel met dr koppie bezig geweest. Want vandaag dacht ik, ik zorg eerst voor een voorwaarts paard en dan kunnen we eens aan nageeflijkheid gaan werken. En dat werkte hahaha kreeg op de vokte wel ff n bokje om me oren maar niks extreems verder haha
en we gingen caroussellen, dus 2e helft was wat minder serieus(kon dr niet lekker actief meer rijden omdat we dan te snel waren xD) maar was wel leuk en ze had goed gezweet! 
dus vandaag was iig geslaagd!!
Die broeken zitten soms best strak hahahaha. 
geen klanten:+
echt een fijne rit gehad, joen had maxima en ik sneljo
xD