Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Oké, Wendy; het Amelander rijstal-test; rijstal 'le cheval' was de leukste en goedkoopste; 15 euro voor anderhalf uur en ze hebben een hoop fjordjes (al was de haflinger Stark de leukste
) Daarna kwam 'het jutterspad', 14 euro voor een uur. Rustige paarden, maar de rit is sterk afhankelijk van de werkelijke rijervaring van je mede-groepsgenoten. (in mijn groep zat een jongen die zei gevorderd te zijn en vervolgens bij het srand vroeg hoe hij moet galloperen
) De blinkerd zit bij le Cheval, maar daar ben ik niet geweest. Ik zag hun groep het strand opkomen en binnen drie minuten het strand weer afgaan...terwijl ik juist voor het strand kom! De Postduif begon deze week pas met buitenritten, dus daar ben ik niet geweest. Verder zou er in Buren nog een stal zitten, maar die valt af te raden; de verhalen die ik daar over hoorde waren namelijk over slecht verzorgde paarden en onverantwoord hard crossen over het strand..
Veel plezier!
Zat een klein meisje op en die moest hem iedere keer richting duinen trekken zodat ie weer af zou remmen.
!) Z'n allergrootste fan, meisje van een jaar of 9 neem ik mee op een leuke rit. KInd is nu al trots!
)
) Je hebt dan twee jaar de tijd om een verrichtingsproef af te leggen. Hetzij onder het zadel (springen dressuur en buitenritproefje) of anders een menproef of een landbouwbruikbaarheidsproef. Je moet voor die verrichtingsproef dan minimaal een B certificaat halen. Die krijg je volgens mij bij minimaal 80 punten en niks lager als een 6. Een 
Juut schreef:Ik denk dat ik het snap...voor een A moet je een moeilijkere verrichtingsproef doen? Hoger springen of zo...?
Had net een privébericht, of ik een foto van m'n overleden paardje wilde mailen ...kwatier geleden leefde paardje nog.Of ik heb een spook gezien...