ohjaa MakeBelieve, toen we met school vorig jaar iets gingen doen kwamen ze ook optreden. hihi ben nog met Björn op de foto geweest (die blonde met halflanghaar zegmaar). en heb handtekeningen en heb met ze gepraat ze zijn echt cool.
hihi jaa Justin Bieber! haha nu gaat iedereen me zeker haten. haha ja Doriet toen was ik nog maar net fan geworden volgens mij, toen was ik echt dramatisch haha. over paar maanden 2 jaar fan. (:
- Louis Tomlinson (geboren op 24 december 1991) komt uit Doncaster, South Yorkshire, Engeland. - Niall Horan (geboren op 13 september 1993) komt uit Mullingar, Westmeath, Ierland. - Liam Payne (geboren op 29 augustus 1993) komt uit Wolverhampton, West Midlands, Engeland. Payne had al eerder auditie gedaan voor X-Factor, in 2008, toen hij 14 was, maar Simon Cowell dacht dat hij er nog niet klaar voor was en vroeg hem 2 jaar later terug te komen. - Zayn Malik (geboren op 12 januari 1993) komt uit West Lane Baildon, Bradford, Engeland. Hij is van Pakistaanse afkomst. - Harry Styles (geboren op 1 februari 1994) komt uit Holmes Chapel, Cheshire, Engeland.
Wow inderdaad, kom ik aan met maatje 36 haha nee daar zat ik ook al naar te kijken, het is het eh, net niet zegmaar Ik vind Zayn's haar zo opgeschoren ook niet zo leuk....
Iemand nog leuke, films? Gewoon lekker simpel, geen horror ofzo x]
Datjaa
Geplaatst: 19-11-11 21:07
Ik heb dan wel maat jumbo (vind ik zelf ), maar het lijkt iig niet zo achterlijk groot als die schoentjes van hun