Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nala26 schreef:Ik vinnum leuk! maarja ik ben dan ook meer van de pony's, haha
Hoe lang ben jij Mel? vind m onder jou idd ook klein ogen, terwijl ik 1,60 persoonlijk niet klein vind.
lijkt nog wel wat overbouwd? of kan komen door de foto's natuurlijk.
Vind kleinere paarden ook wel altijd wel leuk..

maar vind je toch een mooiere combi met wonderboy

ik vinnum cooooolll 
(dacht eerst dat het een pony was
, maar 1.60m is geen pony
) Kirsten_D schreef:Sabinee__ schreef:Ja. 'Geld maakt gelukkig'
Het maakt het leven wel gemakkelijker in sommige opzichten.
Gewoon een vraagje die opkomt, ben jij ook tegen 'gewone' abortus?
. Maar als je in de 20 bent, gewoon een baan hebt alles en je raakt per ongeluk zwanger vind ik abortus ook een beetje jammer..
Sabinee__ schreef:Ik ben ook niet tegen abortus, het gaat mij meer om de achterliggende gedachte. Als je het kindje niet op aarde wil zetten met een handicap omdat het kindje in jouw ogen geen menswaardig bestaan zou hebben etc , dan oke.
Maar niet omdat het voor jou niet 'uitkomt' .. Net als dat ouders een bepaald gen zouden dragen voor ongeneeslijke ziektes en het kind heeft een grote kans zijn hele leven ernstig ziek te zijn - dan vind abortus oke. Omdat je dan voor het welzijn van je kind kiest.
Kirsten_D schreef:Was gewoon een vraag, werd er wel nieuwschierig na.
Sommige mensen zijn namelijk ook vel tegen abortus uberhaut, ben altijd wel benieuwd waarom iemand dat dan is.
Sabinee__ schreef:Kirsten_D schreef:Was gewoon een vraag, werd er wel nieuwschierig na.
Sommige mensen zijn namelijk ook vel tegen abortus uberhaut, ben altijd wel benieuwd waarom iemand dat dan is.
Ligt er denk ik aan hoe je opgevoed bent. Ik kan van een gelovige begrijpen dat je er tegen bent.
Als jij geloofd dat elk leven heilig is en door God gegeven, en het niet jouw recht is om te oordelen over leven en dood?![]()
Ik haat zondagen.

Sabinee__ schreef:Nee, ik háát zondagen haha![]()
Ja prima, wil wel wat voor je doen.
Zit alleen nu op een pc op school - dus als je de foto stuurt ; sabinee.n@hotmail.com
dan doe ik het zodra ik thuis ben