Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

don't worry..
en wat soof zeg, ik laat amber me leiden over de hindernissen ik ga alleen staan in m'n beugels bij het omhoog gaan en verder gaat alles gewoon vanzelf..
dus daar ben ik ook nog eens druk mee bezig 

hij doet het goed en wil het liefst zo hoog mogelijk watn dan gaatie pas echt springen 
...maar hij is er morgen even passen!
gaat mijn 45 euro borg pfff
spettertjuh schreef:Zo dat is balen Amanda maar je kunt dit toch wel op de één of andere manier terug krijgen?
Ja Marion morgen lekker een buitenritje mits het niet regent. Hoe laat spreken we af en mag ik dan met je meeliften?
uurtje of 11....dan kan ik daarna madam even in de shampoo zetten tegen de jeuk .....even opdrogen en de halsdeken er op
Princesspres schreef:is ook zo saai als alles in 1 keer goed zou gaan
is het trouwens niets eens tijd voor een nieuwe pagina, krijg hem bijna niet geladen op mn mobiel met al die foto's.
Buiten da krijg ik van die taartjes door mn beeld wel erg veel slechte trek

hihihih bofkont 
yam yam 
amandaaa schreef:hoop het wel kaar, hoop dat ik hem via de uni nog terug kan krijgen want als je hem kwijt bent moet je eerst bij de politielangs en een melding maken anders krijg je geen nieuwe voor de borg heb ik niet zoveel zin in