Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:52

mntj schreef:
wie van de jongens is gek op een bouwpakket van een vliegtuig????
geheel nieuw. voor de liefhebber.xan is het wat voor jouw lieverd.

Wat voor bouwpakket is het precies? Wes is namelijk gek op vliegtuigen en als het een beetje denkwerk met zich mee brengt, dan is het misschien wat voor hem?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:56

xan schreef:
Ate: wanneer werk je weer ??

Dan kom ik ff een spuitbus zilveren verf bij je kopen :D

weet niet waarvoor je nodig heb maar rij anders ff naar de action scheel veel eurie s

ATE

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:57

had mijn twingo op speurders gezet die is vanaaf gehaald voor 250 euro meiden moesten wel ff doen ik moets naar werk dus hebben zei de papierne gegeven en sleutel ze vonden het beetje enge mannen hahahahah maar ze hebben keurig betaald en adres achtergelaten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:58

Vanavond weer met Sytje gereden, wat een methanol-knol is dat toch! Totaal niet te peilen, maar dat heb ik volgens mij al vaker verteld! Je bent echt een half uur tot 3 kwartier bezig om haar rustig te krijgen en als je geluk hebt, dan werkt ze het laatste kwartiertje mee. Ook al krijg ik van de instructeurs te horen (en van iedereen om me heen) dat dit nooit meer goed komt, dat het nu eenmaal zo'n "opgefokt" beest is met alleen een volgas-knop erop, toch wil ik het blijven proberen! Het lukte me vanavond om haar zowaar 3 seconden stil te laten staan op het midden! En het wegrijden na het inspannen lijkt ook al een stuk rustiger te worden. Nu merk ik wel verschil met of je in een groep rijdt of alleen, want in de groep hoort ze van alles en reageert dan ook op alles... Terwijl er vanavond een Haflinger over de zeik ging in de gang (paniek peeuw) en ze daar helemaal geen sjoege op gaf! :roll:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:59

ATE schreef:
had mijn twingo op speurders gezet die is vanaaf gehaald voor 250 euro meiden moesten wel ff doen ik moets naar werk dus hebben zei de papierne gegeven en sleutel ze vonden het beetje enge mannen hahahahah maar ze hebben keurig betaald en adres achtergelaten

Oeh, dat is inderdaad wel erg spannend voor die meiden! Maar gelukkig is het allemaal goed geregeld zo! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:03

ATE schreef:

Doet me trouwens denken aan een Peugeot 205 die Dennis en ik op een - duidelijk niet heldere - maandag hadden aangeschaft (doodeng ding). Na een jaartje rondkarren wilde ik echt van dat ding af, want het was gewoon levensgevaarlijk: totaal geen kreukelzone, technisch niet in orde en gewoon eng. Dus ook te koop gezet voor - toen nog - 200 gulden (we hadden hem toen voor 2500 gulden gekocht, wat een geld!). Komt er een man op af die wilde hem alleen hebben als hij hem voor 150 gulden mee mocht nemen. Whoehahahaha, nou al had-ie hem gratis gewild! Maar goed, we hadden het geld toen hard nodig dus we waren heel erg blij met die 150 gulden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:05

Nu toch maar echt afsluiten, want morgen mag ik weer in Amsterdam aan de slag! Vroeg op en een lange dag in de kou, dus nu maar even m'n nachtrust pakken! ;)

Oh ja:

@ Nicole: Als Lars nog van die Albert Heijn poppetjes zoekt, Wesley heeft er een heleboel dubbel! Hij zoekt zelf alleen nog Wheezy en Stretch.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:10

ATE schreef:
xan schreef:
Ate: wanneer werk je weer ??

Dan kom ik ff een spuitbus zilveren verf bij je kopen :D

weet niet waarvoor je nodig heb maar rij anders ff naar de action scheel veel eurie s

Nooit aan gedacht dat die dat ook verkopen.
Bedankt, ga ik eerst daar even kijken
(ps heb het nodig om laarzen zilver te spuiten :D )

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:11

winnitou schreef:
ga nu naar school voor 10 minuten gesprek over Rowan. Ben wel benieuwd wat de juf zegt.....of we op een lijn zitten

En ???? Gaat ie een beetje lekker op school ?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:18

ach ik heb de meiden ieder 50 euro gegeven mogen ze ff lekker shoppen dus ze zijn helemaal happpy nu

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:18

xan schreef:
ATE schreef:

Nooit aan gedacht dat die dat ook verkopen.
Bedankt, ga ik eerst daar even kijken
(ps heb het nodig om laarzen zilver te spuiten :D )

dan bij action halen prima verf

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 02:22

xan schreef:
Mijn moeder mag morgenochtend naar huis.
Zal wel rond 12 uur worden.
Ga ik nog even een ochtendje werken en dan mijn moeder ophalen.

En natuurlijk komt morgenavond nog uit, heb er juist zin in. :9k

Ik hoef toch niet een hele avond te rennen en te vliegen ???? :D
We gaan lekker zitten, kletsen en taart eten.
Koffieapparaat doet zijn werk wel, en water koken gaat ook nog wel hoor :D

Fijn dat het doorgaat, zag me al in mijn eentje de taart opeten.

Slaan de medicijnen dus aan bij je moeder of is dat een te vroege conclusie

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 02:23

Zo winni jij bent laat :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 02:24

Shenavallie schreef:
Vanavond weer met Sytje gereden, wat een methanol-knol is dat toch! Totaal niet te peilen, maar dat heb ik volgens mij al vaker verteld! Je bent echt een half uur tot 3 kwartier bezig om haar rustig te krijgen en als je geluk hebt, dan werkt ze het laatste kwartiertje mee. Ook al krijg ik van de instructeurs te horen (en van iedereen om me heen) dat dit nooit meer goed komt, dat het nu eenmaal zo'n "opgefokt" beest is met alleen een volgas-knop erop, toch wil ik het blijven proberen! Het lukte me vanavond om haar zowaar 3 seconden stil te laten staan op het midden! En het wegrijden na het inspannen lijkt ook al een stuk rustiger te worden. Nu merk ik wel verschil met of je in een groep rijdt of alleen, want in de groep hoort ze van alles en reageert dan ook op alles... Terwijl er vanavond een Haflinger over de zeik ging in de gang (paniek peeuw) en ze daar helemaal geen sjoege op gaf! :roll:

Wel drie hele seconden shena :')

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 02:24

mntj schreef:
ga nog ff bankhangen.
zit de hele avond al op de burostoel. werkt niet met mn knie.
dus tot laters.

met een laptop kun je ook bankhangen en bokken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 02:29

ATE schreef:

en je vrijwaringsbewijs heb je die al?

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 02:37

Ik ben weg latersss :wave:

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 02:56

xan schreef:
winnitou schreef:
ga nu naar school voor 10 minuten gesprek over Rowan. Ben wel benieuwd wat de juf zegt.....of we op een lijn zitten

En ???? Gaat ie een beetje lekker op school ?

ja hij doet het hartstikke goed op school, krijgt nu ook pluswerk als ie klaar is met zijn werk, gelukkig hebben ze het zelf in de gaten dat de lesstof erg makkelijk voor hem is maar dat hij zelf nog wel soms een zetje nodig heeft met nieuwe dingen. Als hij zelf ziet dat hij het kan gaat ie als een speer en vind het ook erg leuk maar hij twijfelt eerst aan zijn eigen kunnen.
Momenteel speelt er iets in de klas met buitenspelen, groepjes, baasspelen, en dat gaat niet zo goed, Rowan heeft er ook last van, Juf besteed er in iedergeval aandacht aan, en zou het vanavond ook met de ouders van de betreffende kinderen bespreken.
Hierdoor ook gehad over Sova training. Rowan is emotioneel heel erg gegroeid maar als ik dit hoor dan kan hij nog wel een zetje gebruiken. Hij heeft door het keepen en de training heel veel zelfvertrouwen gekregen maar hier kan hij niet mee omgaan omdat hij dat gedrag niet begrijpt, het valt voor hem buiten de regels).Juf gaat hierna informeren. De juffen vinden hem onzettend lief en eerlijk en hadden graag een klas vol met kids zoals hij. (ach afreageren doet hij wel op zijn mama, dat is veilig en vertrouwd)
Rowan had vanmiddag een kinderfeestje en na afloop was het in de auto terug geescaleerd.
Omdat Rowan niet voor Ajax is en op een ander voetbalclub zit dan 2 anderen waren ze echt aan het pesten (degene die op school ook baas speelt). en daarnaast had hij nog Rowan in zijn oog gestoken met een vinger (wou Rowan zijn pet afpakken).
De moeder (Karina) van zijn vriendje kwam het vertellen en zou het ook doorgeven aan de ouders van die jongens, Ze was helemaal ontdaan door het gedrag van die kinderen. Ik heb die gastjes ook nog even flink toegesproken (volgens mij waren ze wel onder de indruk).
Werd ik even later gebeld door de vader van een van de jongens. Hij was erg geschrokken door het gedrag van zijn kind, Kind heeft flink op zijn donder gehad en was op dat moment helemaal over zijn toeren. Had te horen gekregen dat als hij nog zoiets zou uithalen hij voorlopig kan vergeten wat voetbal is, (geen training en geen wedstrijden e.d). Hij zou het vanavond ook met juf bespreken in 10 minuten gesprek. En hij moet Rowan zijn excuus aanbieden (ben benieuwd hoe Rowan daar mee omgaat).
Gelukkig had Rowan het feestje erg leuk gevonden en was het tijdens het feestje wel goed gegaan. Maar toch erg dat kinderen op die leeftijd al zo'n gedrag vertonen. Karina zei al dat zijn de toekomstige hooligans en dan is er toch iets mis in de opvoeding als kinderen nu al dit gedrag vertonen..... Ben benieuwd hoe het verder afloopt en of hun gedrag echt gaat veranderen op school.
Laatst bijgewerkt door winnitou op 18-11-10 02:59, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 02:57

Hackie schreef:
Zo winni jij bent laat :D

ja he, heb al heerlijk liggen slapen ga zo weer verder tukken hoor

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 02:58

Hackie schreef:
Ik ben weg latersss :wave:

dan ben ik er niet meer hoor

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:23

mntj schreef:
nicol. tuurlijk kijk ik ff bij mn pleegkind.

Thanks,en wat ik zo lees van jou en Shen mogen ze best s`morgens weer ff los :D ,hoop dat dat klopt.Gister stonden Silvo en Sil ook los s`morgens.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:24

xan schreef:
Mijn moeder mag morgenochtend naar huis.
Zal wel rond 12 uur worden.
Ga ik nog even een ochtendje werken en dan mijn moeder ophalen.

En natuurlijk komt morgenavond nog uit, heb er juist zin in. :9k

Ik hoef toch niet een hele avond te rennen en te vliegen ???? :D
We gaan lekker zitten, kletsen en taart eten.
Koffieapparaat doet zijn werk wel, en water koken gaat ook nog wel hoor :D

Wat goed dat je moeder naar huis mag,nou tot vanavond.Je woont heel dicht bij Bert zijn collega,als ik dan al op de Pijl rijd woont hij die straat links er naast achter de sloot zeg maar.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:26

Shenavallie schreef:
Nu toch maar echt afsluiten, want morgen mag ik weer in Amsterdam aan de slag! Vroeg op en een lange dag in de kou, dus nu maar even m'n nachtrust pakken! ;)

Oh ja:

@ Nicole: Als Lars nog van die Albert Heijn poppetjes zoekt, Wesley heeft er een heleboel dubbel! Hij zoekt zelf alleen nog Wheezy en Stretch.

Shen,Lars heeft Stretch voor Wes.Lars zelf zoekt nog Bonk,Soldaat,Alien,Dolly en Sergeant.
Ik neem hem vrijdag wel mee naar stal.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:27

Ik ga werken vandaag en ZO min mogelijk in de kerstshow.Tot vanavond !!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:57

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:

Oh ja:

Shen,Lars heeft Stretch voor Wes.Lars zelf zoekt nog Bonk,Soldaat,Alien,Dolly en Sergeant.
Ik neem hem vrijdag wel mee naar stal.

Ik zal even kijken, maar volgens mij heeft Wes alles voor hem dubbel! ;o) Niet te hard roepen natuurlijk, maar ik weet van een aantal dat hij die zeker voor Lars heeft. Ik zal ze ook vrijdag meenemen! ;o)