Donderdagavond kwam ik daar. Kregen we een rondleiding en alvast een shirt voor de volgende dag. De flat waar we sliepen was niet geweldig maar wel oke.
Vrijdagochtend om half 9 weer op NHB Deurne. Ik en nog een tweede jaars mochten gaan meehelpen bij de gezondheidsdienst. Daar konden mensen gratis hun mest laten onderzoeken op wormen en dat moesten wij doen. 's Ochtends was het ontzettend druk! Na het middageten was het wat rustiger. Toen mochten we wat rondlopen over het terrein maar tussendoor moesten we wat mest gaan onderzoeken van paarden uit de stallen. Wij dachten, als we het doen, dan doen we het goed. We zijn de stallen in gelopen van de clinic paarden. En wie staat er dan opeens voor je neus. Juist, Imke met haar paard. En daarnaast Tineke Bartels met haar paard. Best gaaf.
Verder kwamen we de paarden tegen van IJsbrand Chardon, Annemarie van de Toorn etc.Zaterdag was ik 's ochtend lekker vrij. Wat shows bekeken en veel geld uitgegeven. Ik heb ik o.a. deze laarzen gekocht

's Middags zo nu en dan programmaboekjes en parkeerkaarten moeten verkopen. Maar we mochten elkaar afwisselen dus ik heb bij elkaar niet lang in dat hokje gezeten. Was dus eigenlijk best oké!
Het waren 2 ontzettend leuke dagen!

Zet er zo een paar neer