Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Ja sorry hoor, maar zie maar eens iets anders te vinden met mijn leeftijd? Ik kan er ook niks aan doen dat het voor veel van jullie allemal rozengeur en manenschijn is, met al die leuke paarden die jullie mogen rijden omdat jullie ouder zijn en beter rijden.
Ik heb gewoon fúcking niks. Ik verveel me de klote tijdens die manegelessen, maar ik wil wel blijven rijden. De kans is groot dat ik gewoon niks vind totdat ik zelf een paard kan betalen. En dan kan je wel zo blijven doorzeiken, want dat is wat je nu aan het doen bent, maar sommige mensen treffen het nou eenmaal niet zo dat ze precies de juiste paarden mogen gaan rijden voor het perfecte bedrag en onder de perfecte circumstantie's.
Emmaa_ schreef:Sabinee__ schreef:Waarom dan 75 euro betalen voor de binnenbakken als dat geen eis is ? Of een nodig faciliteit .
En waar het staat maakt je wel uit, want je zegt net in PB dat je tussen de vaarten te ver vond ?
Denk je dat ik het voor niks in een PM zet? Lekker, om zaken die over de PM gaan in het topic te zetten.
En ja, Tussen de Vaarten is ook gewoon te ver, dat kan ieder mens toch wel begrijpen?
Sabinee__ schreef:Emmaa_ schreef:Ja sorry hoor, maar zie maar eens iets anders te vinden met mijn leeftijd? Ik kan er ook niks aan doen dat het voor veel van jullie allemal rozengeur en manenschijn is, met al die leuke paarden die jullie mogen rijden omdat jullie ouder zijn en beter rijden.
Ik heb gewoon fúcking niks. Ik verveel me de klote tijdens die manegelessen, maar ik wil wel blijven rijden. De kans is groot dat ik gewoon niks vind totdat ik zelf een paard kan betalen. En dan kan je wel zo blijven doorzeiken, want dat is wat je nu aan het doen bent, maar sommige mensen treffen het nou eenmaal niet zo dat ze precies de juiste paarden mogen gaan rijden voor het perfecte bedrag en onder de perfecte circumstantie's.
Doe even normaal ? Ik vraag enkel wat dingen, waarom je het zo doet .
Jezus . Ik vind dat je echt zo ongelovelijk stom doet nu dat ik niet eens op je belachelijke verhaal in ga.
Sabinee__ schreef:Emmaa_ schreef:Denk je dat ik het voor niks in een PM zet? Lekker, om zaken die over de PM gaan in het topic te zetten.
En ja, Tussen de Vaarten is ook gewoon te ver, dat kan ieder mens toch wel begrijpen?
Ja want dat is ook echt een staatsgeheim.
Kinderachtig hoor, leer je eens naar je leeftijd te gedragen ofzo. Jammer dat je dat moet horen van een meisje van 13. 

Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:Ze had toch wat aan de benen?
Ze liep kreupel ja, ze had een dik been en mankte, maar dat is ondertussen genezen? Toekomst onzeker is een beetje té sterk uitgedrukt, zo heb ik het ook nooit gezegd.

Sabinee__ schreef:Ik doe normaal ?
'Jammer dat je dat moet horen van een meisje van 13' .
Alsof dat opeens meer uitmaakt en het dan allemaal fout is wat ik zeg ?
Omdat een 'meisje van 13' het tegen me zegt ?
Elja schreef:Mazzel?