Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Niet normaal !!

doet zooo'n zeer !

Astor schreef:Balen zeg Noortje! Hoe bevalt stage? Is het wel leuk?
Mel: Ik hoop zo snel mogelijk maar ik zit met het vervoer.
Mijn stiefouders willen mij vast niet brengen.
En ik durf niet alleen in de trein. Ik durf het wel maar ben bang dat ik ergens anders aan kom.
En dat ik dan aan de andere kant van Nederland sta en denk niet dat mijn ouders het op prijs zouden stellen als ik alleen zou gaan.
Maar als ik mijn auto en rijbewijs heb kom ik gelijk naar je toe mel!!
en auto is duur 

Astor schreef:Balen zeg Noortje! Hoe bevalt stage? Is het wel leuk?
En ik durf niet alleen in de trein. Ik durf het wel maar ben bang dat ik ergens anders aan kom.
En dat ik dan aan de andere kant van Nederland sta en denk niet dat mijn ouders het op prijs zouden stellen als ik alleen zou gaan.
Naja, tis echt heel simpel met de trein.. tis maar 1 keer stoppen
Ik ben ook altijd bang dat ik verkeerd ga met de trein
dat ik de verkeerde trein pak enzo
zo dom ben ik wel
hihi
.
! Melanie_B schreef:Astor schreef:Balen zeg Noortje! Hoe bevalt stage? Is het wel leuk?
Oh okee..Naja, tis echt heel simpel met de trein.. tis maar 1 keer stoppen
in Hilversum en op dat zelfde waar je uitstapt pak je de volgende trein, en wij
kunnen je wel ophalen op station..
Maar zoals Mel net zegt valt het best mee volgens mij!
Maaikeee schreef:Als het zo makkelijk is als Mel zegt komt het wel goed met de trein hoor Melis!
Je kunt op ns.nl precies zien hoe laat je trein gaat en waarvan daan, en ook alle tussenstations en tijden etc!
Als je met de trein gaat, zou ik dat allemaal printen zodat je dat mee hebt, en daarnaast heb je ook nog een hollandse mond waarmee je het aan iedereen kan vragen!
Astor schreef:Noortje: Ik weet dat het niet snel gaat en dat het duur is maar ik heb het geld ervoor.
Ik kan gelijk een auto aanschaffen als ik wil dus dat moet geen probleem zijn!

Maaikeee schreef:Als het zo makkelijk is als Mel zegt komt het wel goed met de trein hoor Melis!
Je kunt op ns.nl precies zien hoe laat je trein gaat en waarvan daan, en ook alle tussenstations en tijden etc!
Als je met de trein gaat, zou ik dat allemaal printen zodat je dat mee hebt, en daarnaast heb je ook nog een hollandse mond waarmee je het aan iedereen kan vragen!

?
? Gaan we met zn allen Mel gedag zeggen en dat mooie paard van der
! Flevolander schreef:Ben je je er wel van bewust dat je aan een auto ook nog buiten de aanschaf snel 50 euri wegenbelasting per maand betaald, en dat de motorrijtuigenverzekeringen voor jonge bestuurders niet te betalen zijn tegenwoordig? en natuurlijk je benzine.. Reken voor je maandelijkse kosten aan een auto zeker op 120 euri in de maand. Je rijbewijs halen kost zo 2000 euro..
mijn kosten aan me rijbewijs tot nu toe zit op:
Pakket vboc 40 uur: 1699
(incl. -praktijk, -theorie examen, theorie cursus en boek)
Deelname praktijk examen: 40
Pakket 10 lesuren: 398
Tot op heden dus € 2137.-
Ik rijd zeker nog wel 10 uren op minimaal.. dus dan zit op € 2535,-
Als ik zak komt er nog is 230 bovenop voor een nieuw examen. Plus de lessen die ik in de tussentijd weer op rijd.
Stel dat ik daarna nog een autotje wil kopen gaat dat hem dan voorlopig even niet worden voor mij
?