Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je onderschrift.

Dan ga ik even kijken, wie de gelukkige is.
(Bied het namelijk niet alleen hier aan..) _Roosmarijn_ schreef:Ja, dat had ik net gezienEn Auke staat al in me profiel.
_Roosmarijn_ schreef:Hoe ging het met Laski vandaag?
Donderdag heb ik les met 'm gehad en met die oefeningen ben ik vandaag verder gegaan, beetje schakelen in stap en draf en korte stukjes galop waarin hij meer sprong en tempo moet maken. Dat vindt hij nog moeilijk. We hebben heerlijk relaxed gereden, vosje was lekker aan het werk en liet zich goed terugnemen in de overgangen, wat aan het begin van de week wel anders was
Vanuit galop is hij nog wat sterk, als ik niet uitkijk in het laterale werk ook, daarin gaat hij gauw hangen en dan is er moeilijk nog wat mee te beginnen. Als tussenstapje laat ik hem nu steeds stukjes lateraal stappen waarbij ik het belangrijker vind dat hij zelf zijn hoofd draagt (wat hij moeilijk vindt omdat zijn buikspieren zo slap zijn) dan dat hij het lang volhoudt. Af en toe gooit hij er ook al wat tölt door, hoeft hij nog niet, ik volg nog even de tips van de eigenaar van Beer. Dus eigenlijk doe ik wat je ook doet wanneer je een paard intölt, de knopjes zitten er weliswaar al op maar de buikspieren nog niet. 
Nando en Sherra moeten altijd achter elkaar aan bij julie 

(niet dat je daarvoor daar heen zou gaan
)
josewoos schreef:iddAh je wilt ok wedstrijden rijden met Laski dus? Gewoon dressuur of iets van de ijslandertak zeg maar?
Oh en de klok gaat vanacht vooruit he? Ik heb boven net alles al een uurtje vooruit gezet

josewoos schreef:Ah je wilt ok wedstrijden rijden met Laski dus? Gewoon dressuur of iets van de ijslandertak zeg maar?
Al ben ik er nog niet uit of ik 'm meteen voor twee proeven inschrijf, als het er eentje wordt dan alleen viergangen.

ik deed achter lisa het hekje gauw dicht anders hadden we de hele tijd een ezel voor onze neus lopen
en toen zat er een splinter in me vinger.. x_kelsey_x schreef:@lisa: me splinter is er met veel moeite uit gekomen! hij deed echt zeer.
Ik had net een splinter in me vinger, die kwam door me handschoentje heen, hij was ook heel grootik deed achter lisa het hekje gauw dicht anders hadden we de hele tijd een ezel voor onze neus lopen
en toen zat er een splinter in me vinger..
josewoos schreef:Wij gaan met Lotta en Ziack en op Noordwijk zijn er dus nog veeeeeel meer!
[FJ] FJORDENSTRANDRIT! 29-03-09 wie wil er mee?
hestejente schreef:josewoos schreef:Ah je wilt ok wedstrijden rijden met Laski dus? Gewoon dressuur of iets van de ijslandertak zeg maar?
T8 (tölt) en V5 (viergangen)Al ben ik er nog niet uit of ik 'm meteen voor twee proeven inschrijf, als het er eentje wordt dan alleen viergangen.
Lekker Jo, moet je morgen nóg vroeger op
josewoos schreef:Heb je wel eens eerder 'ijslander' westrijden gereden?