Emmaa_ schreef:Nou ik ga even een verhaaltje typen over waarom ik zo doe.
Ten eerste wil ik beginnen met dat Chibra gebeuren. Het is gewoon, ik ben erg onzeker over mezelf en ik vind zelf niet dat ik goed kan rijden. Als jullie dit vervelend vinden zal ik ermee stoppen (was nog niet duidelijk hoor) want ik heb het idee dat ik jullie er alleen maar mee lastig val.
Ten tweede wil ik even kwijt dat ik énorm moe ben de laatste tijd. Ik weet niet wat het is maar ik kan 's morgens mijn bed niet uit komen en ben zo sloom als wat kan. Dit uit ik in chagrijnigheid, en als mensen me dan ook maar een klein beetje kritiek leveren, schiet ik uit m'n vel en dat is de laatste tijd iets te vaak gebeurd.
Tegen Mel heb ik me echt als een hond gedragen, evenals Kirsten en Anna, tegen hun 3 wil ik echt mijn aller aller aller beste excuses aanbieden en als er ook maar iets is wat ik kan doen om het goed te maken, dan hoor ik het wel
Ik weet het gewoon even niet meer, ik heb echt een kútrapport en things aren't going so well in de klas. Ik weet dat ik dat niet bij jullie hoor te uiten maar bokt is een soort uitlaadklep voor mij, waar ik mijn verhaal weg kan, waar ik kan huilen en kan lachen. En als ik boos ben, dan wordt ik ook boos hier. En als ik verdrietig ben, dan wordt ik ook verdrietig hier. En als ik onzeker ben, doe ik dat hier.
Voel me echt bágger over hoe ik tegen jullie gedaan, heb, en het spijt me echt enorm.
Nou Em, ik heb er niet op gereageerd. Maar ik vind het goed dat je je excuus hebt aangeboden.
En ik vind dat we maar zand erover moeten doen en klaar. Want boos blijven heeft toch geen zin..
) want ik heb het idee dat ik jullie er alleen maar mee lastig val.

moeten we eigenlijk ook met witte beschermers..
Lik maar een m'n lollipop....