'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: 'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:46

Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in,

Bloos!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:46

Emmaa_ schreef:
Hee dames Lachen

Praten?

Kom maaar op! Ik klets de oren van je kop hoor! Ik ben opdreef Ja

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:47

Emmaa_ schreef:
Hee dames Lachen

Praten?

Dat kan, maar ik denk dat jij meer uit te leggen heb Knipoog , lijkt je niet?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:47

Melanie_B schreef:
Muziek! Lik maar aan me lollipop Vingers aflikken

DOE MAAR! *schud met der billen* Muziek! DOE MAAR! *schud met der billen* Muziek! DOE MAAR! *schud met der billen* Muziek!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:48

Iriis_ schreef:
Jane_ schreef:
Tolly = Piemel

Iris toch ! Nagelbijten / Gniffelen

Tolly? Wat is dat nou weer voor naam.
Ik zeg altijd Flufiee, of sweetiee. Of Boor Schijnheilig

Is in het surinaams volgens mij..

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:48

Kirsten_S schreef:
Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in,

Bloos!

HAhaha, eigenlijk is het woord penis best een grappig woord. Je kan het echt op veel verschillende manieren uitspreken Schijnheilig

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:49

Jaaaa op de klaaarkomende manier, de zingende manier, de aardige manier, de boze manier, op de ik wil het eraf bijten/likken manier of gewoon op de normale manier Clown

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:49

Kirsten_S schreef:

Hihih, okee, goed dat ik het weet. Als ik ooit nog eens verliefd wordt op een surinamer is dat misschien wel handig. Nagelbijten / Gniffelen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:50

Kirsten_S schreef:
Jaaaa op de klaaarkomende manier, de zingende manier, de aardige manier, de boze manier, op de ik wil het eraf bijten/likken manier of gewoon op de normale manier Clown

ROFL

Klaarkomende manier ROFL

Ervaring Kirs?! Nagelbijten / Gniffelen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 18:50

Nou goed.. Hij belde dus.. Heb hem eerst een paar keer overlaten gaan.. Durfde niet op te nemen.. Bloos Bloos
Toch maar op genomen.. Clown En was eigenlijk wel fijn zijn stem te horen. Lachen Gewoon over wat dingen (makkelijk)gepraat.. en toen op een gegeven moment ging het over Nox. Hij wist nog niet of die wel wilde gaan en vroeg aan mij waarom die moest gaan.. Dus ik zei 'Om mij te vermaken'. Dus dat vond die wel een goed idee, maar hij zei iets in de trant van of ik hem ook zou kunnen vermaken, Dus toen maakte ik even een wijze opmerking met 'Heb ik je tot nu toe ooit NIET vermaakt??'.
toen was die even stil.. Nagelbijten / Gniffelen en zei die'okee.. 1-0.

En hij zei ; Vind het fijn om je te horen Lachen dus ik 'Oke, das fijn Lachen (echt een te droge opmerking Huilen van het lachen ) vond hij ook niet zo leuk.. liet ie ook merken, maar wel lachwekkend zeg maar.. Schijnheilig
Heeeee boy.. It's hard to gettttt vriend!!!!

Ennuh, op de een of andere manier kwam het erover over telefoneren.. heb 'm gelijk even gezegd dat ik een telefoonfobie heb Clown

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:50

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Hihih, okee, goed dat ik het weet. Als ik ooit nog eens verliefd wordt op een surinamer is dat misschien wel handig. Nagelbijten / Gniffelen

Ewaa, hóe gaat het met je tolly,..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 18:51

Iriis_ schreef:
Melanie_B schreef:
Muziek! Lik maar aan me lollipop Vingers aflikken

DOE MAAR! *schud met der billen* Muziek! DOE MAAR! *schud met der billen* Muziek! DOE MAAR! *schud met der billen* Muziek!

Oeewhhhh babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 18:51

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Eeeyyy swaaa... laat me likke aan je tolly mannnnn

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:51

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

ROFL

Klaarkomende manier ROFL

Ervaring Kirs?! Nagelbijten / Gniffelen

Nouuu ik kan dat heel goed nadoen jah Nagelbijten / Gniffelen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 18:52

Kirsten_S schreef:

Ik kan dat Hyper! Ik kan dat Hyper! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:52

Nou ik ga even een verhaaltje typen over waarom ik zo doe.

Ten eerste wil ik beginnen met dat Chibra gebeuren. Het is gewoon, ik ben erg onzeker over mezelf en ik vind zelf niet dat ik goed kan rijden. Als jullie dit vervelend vinden zal ik ermee stoppen (was nog niet duidelijk hoor Tong uitsteken ) want ik heb het idee dat ik jullie er alleen maar mee lastig val.

Ten tweede wil ik even kwijt dat ik énorm moe ben de laatste tijd. Ik weet niet wat het is maar ik kan 's morgens mijn bed niet uit komen en ben zo sloom als wat kan. Dit uit ik in chagrijnigheid, en als mensen me dan ook maar een klein beetje kritiek leveren, schiet ik uit m'n vel en dat is de laatste tijd iets te vaak gebeurd.

Tegen Mel heb ik me echt als een hond gedragen, evenals Kirsten en Anna, tegen hun 3 wil ik echt mijn aller aller aller beste excuses aanbieden en als er ook maar iets is wat ik kan doen om het goed te maken, dan hoor ik het wel Knipoog

Ik weet het gewoon even niet meer, ik heb echt een kútrapport en things aren't going so well in de klas. Ik weet dat ik dat niet bij jullie hoor te uiten maar bokt is een soort uitlaadklep voor mij, waar ik mijn verhaal weg kan, waar ik kan huilen en kan lachen. En als ik boos ben, dan wordt ik ook boos hier. En als ik verdrietig ben, dan wordt ik ook verdrietig hier. En als ik onzeker ben, doe ik dat hier.

Voel me echt bágger over hoe ik tegen jullie gedaan, heb, en het spijt me echt enorm.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:52

Melanie_B schreef:
Nou goed.. Hij belde dus.. Heb hem eerst een paar keer overlaten gaan.. Durfde niet op te nemen.. Bloos Bloos
Toch maar op genomen.. Clown En was eigenlijk wel fijn zijn stem te horen. Lachen Gewoon over wat dingen (makkelijk)gepraat.. en toen op een gegeven moment ging het over Nox. Hij wist nog niet of die wel wilde gaan en vroeg aan mij waarom die moest gaan.. Dus ik zei 'Om mij te vermaken'. Dus dat vond die wel een goed idee, maar hij zei iets in de trant van of ik hem ook zou kunnen vermaken, Dus toen maakte ik even een wijze opmerking met 'Heb ik je tot nu toe ooit NIET vermaakt??'.
toen was die even stil.. Nagelbijten / Gniffelen en zei die'okee.. 1-0.

En hij zei ; Vind het fijn om je te horen Lachen dus ik 'Oke, das fijn Lachen (echt een te droge opmerking Huilen van het lachen ) vond hij ook niet zo leuk.. liet ie ook merken, maar wel lachwekkend zeg maar.. Schijnheilig
Heeeee boy.. It's hard to gettttt vriend!!!!

Ennuh, op de een of andere manier kwam het erover over telefoneren.. heb 'm gelijk even gezegd dat ik een telefoonfobie heb Clown

Hahah ziee je wel!! Goed dat je hebt opgenomen!

Ben je toch weer iets wijzer ervan geworden Haha!

Haha hard to get it is coool!! Tong uitsteken Hij moet wel een beeetje zijn best doen natuurlijk Schijnheilig haha Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:53

Kirsten_S schreef:

Floep!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:54

Melanie_B schreef:
Eeeyyy swaaa... laat me likke aan je tolly mannnnn

Hahahaahah ik hoor het al. We hebben een ervaringsdeskundige in ons midden! Tong uitsteken

Iriis_

Kirsten_S schreef:
Nouuu ik kan dat heel goed nadoen jah Nagelbijten / Gniffelen

ROFL

incalover

Iriis_ schreef:
incalover schreef:
HOOOOOOOI Cool

Laaauwiee! Jij moet wel terug lezen hoor Tong uitsteken ik heb je een vraag gesteld Schijnheilig Tong uitsteken

Ik kan je vraag niet vinden hoor ?! Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 18:54

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Floep!

Floeperdefloep hatsjiekiedeeee.. erin Clown

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:56

incalover schreef:

Nou ga ik twijfelen of ik het wel geplaatst heb Clown
Maar ik vroeg of we woensdag met ons RSVA dekkie zullen springen! Haha!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:57

Melanie_B schreef:
Floeperdefloep hatsjiekiedeeee.. erin Clown

Hahahahaha, ik kan zoo lachen om jullie!
Ik dacht dat ik over sekst was joh! Tong uitsteken hahaha

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 18:57

Iriis_ schreef:
incalover schreef:

Nou ga ik twijfelen of ik het wel geplaatst heb Clown
Maar ik vroeg of we woensdag met ons RSVA dekkie zullen springen! Haha!

Jaaaaa.. die heb je gevraagd Schijnheilig