Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Hee dames
Praten?
Emmaa_ schreef:Hee dames
Praten?
, lijkt je niet? Melanie_B schreef:Lik maar aan me lollipop
DOE MAAR! *schud met der billen*
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Tolly = Piemel
Iris toch !
Tolly? Wat is dat nou weer voor naam.
Ik zeg altijd Flufiee, of sweetiee. Of Boor
Kirsten_S schreef:Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in, Daaaar moet een penis in, daar moet een cock in, daar moet een Schwanz in, daar moet een picadura in, daar moet een pénis in,
Kirsten_S schreef:Is in het surinaams volgens mij..
Kirsten_S schreef:Jaaaa op de klaaarkomende manier, de zingende manier, de aardige manier, de boze manier, op de ik wil het eraf bijten/likken manier of gewoon op de normale manier

En was eigenlijk wel fijn zijn stem te horen.
Gewoon over wat dingen (makkelijk)gepraat.. en toen op een gegeven moment ging het over Nox. Hij wist nog niet of die wel wilde gaan en vroeg aan mij waarom die moest gaan.. Dus ik zei 'Om mij te vermaken'. Dus dat vond die wel een goed idee, maar hij zei iets in de trant van of ik hem ook zou kunnen vermaken, Dus toen maakte ik even een wijze opmerking met 'Heb ik je tot nu toe ooit NIET vermaakt??'.
en zei die'okee.. 1-0.
dus ik 'Oke, das fijn
(echt een te droge opmerking
) vond hij ook niet zo leuk.. liet ie ook merken, maar wel lachwekkend zeg maar.. 
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Is in het surinaams volgens mij..
Hihih, okee, goed dat ik het weet. Als ik ooit nog eens verliefd wordt op een surinamer is dat misschien wel handig.
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Lik maar aan me lollipop
DOE MAAR! *schud met der billen*DOE MAAR! *schud met der billen*
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Is in het surinaams volgens mij..
Hihih, okee, goed dat ik het weet. Als ik ooit nog eens verliefd wordt op een surinamer is dat misschien wel handig.
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaaaa op de klaaarkomende manier, de zingende manier, de aardige manier, de boze manier, op de ik wil het eraf bijten/likken manier of gewoon op de normale manier![]()
Klaarkomende manier![]()
Ervaring Kirs?!
Kirsten_S schreef:Jaaaa op de klaaarkomende manier, de zingende manier, de aardige manier, de boze manier, op de ik wil het eraf bijten/likken manier of gewoon op de normale manier
Ik kan dat
) want ik heb het idee dat ik jullie er alleen maar mee lastig val.
Melanie_B schreef:Nou goed.. Hij belde dus.. Heb hem eerst een paar keer overlaten gaan.. Durfde niet op te nemen..![]()
Toch maar op genomen..En was eigenlijk wel fijn zijn stem te horen.
Gewoon over wat dingen (makkelijk)gepraat.. en toen op een gegeven moment ging het over Nox. Hij wist nog niet of die wel wilde gaan en vroeg aan mij waarom die moest gaan.. Dus ik zei 'Om mij te vermaken'. Dus dat vond die wel een goed idee, maar hij zei iets in de trant van of ik hem ook zou kunnen vermaken, Dus toen maakte ik even een wijze opmerking met 'Heb ik je tot nu toe ooit NIET vermaakt??'.
toen was die even stil..en zei die'okee.. 1-0.
En hij zei ; Vind het fijn om je te horendus ik 'Oke, das fijn
(echt een te droge opmerking
) vond hij ook niet zo leuk.. liet ie ook merken, maar wel lachwekkend zeg maar..
Heeeee boy.. It's hard to gettttt vriend!!!!
Ennuh, op de een of andere manier kwam het erover over telefoneren.. heb 'm gelijk even gezegd dat ik een telefoonfobie heb
Hij moet wel een beeetje zijn best doen natuurlijk
haha
Kirsten_S schreef:Ewaa, hóe gaat het met je tolly,..
Melanie_B schreef:Eeeyyy swaaa... laat me likke aan je tolly mannnnn
Kirsten_S schreef:Nouuu ik kan dat heel goed nadoen jah
Iriis_ schreef:incalover schreef:HOOOOOOOI
Laaauwiee! Jij moet wel terug lezen hoorik heb je een vraag gesteld
![]()
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Ewaa, hóe gaat het met je tolly,..
Floep!
incalover schreef:Ik kan je vraag niet vinden hoor ?!
Melanie_B schreef:Floeperdefloep hatsjiekiedeeee.. erin
hahaha Iriis_ schreef:incalover schreef:Ik kan je vraag niet vinden hoor ?!
Nou ga ik twijfelen of ik het wel geplaatst heb![]()
Maar ik vroeg of we woensdag met ons RSVA dekkie zullen springen!