Kirsten_S schreef:Nouu in deze tijd indd wel iets anders... Of de staf van Sinterklaaszeeer populair !
Ja, vrij gewillig!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Ik had Amerigo ook gezien zondag bij de ijsbaan! Maar die vond de mensjes op de ijsbaan niet zo
goed schaatsen dus ging naar achteren. Kijk ik zag het meteen al dat het een gevalletje was van
slechte bloedcirculatie door die bandages en neusbotperforatie door de te lage neusiem, daarom ging
die zoveel rondjes lopen, duhh
Kirsten_S schreef:Ik had Amerigo ook gezien zondag bij de ijsbaan! Maar die vond de mensjes op de ijsbaan niet zo
goed schaatsen dus ging naar achteren. Kijk ik zag het meteen al dat het een gevalletje was van
slechte bloedcirculatie door die bandages en neusbotperforatie door de te lage neusiem, daarom ging
Sabinee__ schreef:Kirsten_S schreef:Ik had Amerigo ook gezien zondag bij de ijsbaan! Maar die vond de mensjes op de ijsbaan niet zo
Amerigo is al 3 maanden dood schat
!
!