I'm a barbie girllllllll Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
I'm a barbie girllllllll Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Aaah!! Super!![]()
Lieve Kirsiee!Maar Mel, volgens mij moet je echt gaan genieten van het idee dat je gaat verhuizen joh!
Wie weet is die school daar dan wel super leuk, en wordt je niet meer zo gepest (Want dat wordt/ werd je toch)?
En je vriendinnen hier zul je misschien wel minder zien enzo. Maar ze zullen er altijd voor je zijn![]()
Gaat je moeder dan trouwens ook ergens anders werken?
Doe ik ook wel.. en zéker als het huisje wat we nu op het oog hebben
door kan gaan.. hangt nog van 1 ding af..(Doet er niet toe om wat.
)
Tis echt een prinssesenhuisje..![]()
Ik hoooooooooooooooop zoooooooooooo dat het een leuke school daar is & een leuke klas. Want nog zo'n @#Z%Z$% klas trek ik echt nietna 4 jaar ellende.
Achja, vriendinnen afscheid nemen houdt me wel bezig, maar daar is mee te leven. Ik heb zoiets van ; Goede vriendinnen die blijven wel komen.
Moeder kan niet werken, ze is ziek he
Als je der woont moet je maar een keer een fotootje maken
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Wow die wow die wooow..
me vriendin werkt bij de ah ergens in almere , ennnn daar werkt nu een jongennnn en die heeft dezelfde blik als wentworth! Ze zei dat hij helemaal mistereus kijkt en echt een diepe blik enzoo.
MMmm die is van mij
De AH bij mij??
Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Jaa dat is waar, die denken indd dat ze zo ver zijn. Maar daarom heen zijn ze vaak nog wel erg kinderachtig.
Gewoon kinderachtige seks opmerkingen maken enzo. En vaak kan ik er wel om lachen, maar soms wordt het gewoon irritanthaha
Maar een 19 jarige heeft ervaring, en mijn motto is toch wel een beetje 'op een oude fiets moet je het leren'![]()
Pffff...... mijn motto jatten!
Ik denk dat veel meisjes er zo over dneken

geen rijtjeshuis Melanie_B schreef:Ja, tis zo'n lekker knus gezellig huisje!!!!
Áls we daar (gaan) wonen, worden er zéker foto's gemaakt ervan!
Tis zo'n lekker huisje, ook beetje vrijstaandgeen rijtjeshuis
Melanie_B schreef:We've got fansssss![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: coco_trustme, cykie, EL4a1990, Emmaa_, Iriis_, Jane_, Kirsten_S, Lindy1109, Lisaa_, Lotte__, lotteElb, sunny_90, TriesV, viviana en 0 bezoekers
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Ja, tis zo'n lekker knus gezellig huisje!!!!
Áls we daar (gaan) wonen, worden er zéker foto's gemaakt ervan!
Tis zo'n lekker huisje, ook beetje vrijstaandgeen rijtjeshuis
Echt leuk joh!
Spannend hoor!![]()
Ga je daar dan op een manege rijden? Of met je broer mee iedere keer?![]()
Of heb je daar nog niet over nagedacht?

en dat moet
!
! Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:We've got fansssss![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: coco_trustme, cykie, EL4a1990, Emmaa_, Iriis_, Jane_, Kirsten_S, Lindy1109, Lisaa_, Lotte__, lotteElb, sunny_90, TriesV, viviana en 0 bezoekers
Waar haal je dat vandaan ?
Melanie_B schreef:Heb ik eerlijk gezegd nog niet zo over nagedacht.
Ben wel van plan bijrijdpeerd te zoeken..en dat moet
daar goed te doen zijn, daar zoeken ze veel meer mensen dan hier
in Almere. En vaak ook nog gratis!
Hoe bedoel je, met me broer mee??
Kirsten_S schreef:Over mijn preséntjee!
Het is een mooie puma (hand) tas, en ga het denk ik gebruiken voor sporten enzo! Vet handig!
Melanie_B schreef:Links onderin staat 'Post reply' op klikken en dan krijg je
een leeg bericht veld. En daaronder staan de meelezersssss
Kirsten_S schreef:Over mijn preséntjee!
Het is een mooie puma (hand) tas, en ga het denk ik gebruiken voor sporten enzo! Vet handig!
Jane_ schreef:Idd meelezers ofzo?!
Ik bedoel niet Emma hoor, emma waarom kom je niet gewoon praten ? Je bent toch wat ouder, ga er wat ouder mee om dan ..
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Heb ik eerlijk gezegd nog niet zo over nagedacht.
Ben wel van plan bijrijdpeerd te zoeken..en dat moet
daar goed te doen zijn, daar zoeken ze veel meer mensen dan hier
in Almere. En vaak ook nog gratis!
Hoe bedoel je, met me broer mee??
Jaa het zal daar indd wel makkelijker zijn om een bijrijdpaard te vinden!
Nou ik bedoel, bij hem rijden enzo

Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Over mijn preséntjee!
Véttttt man!!!!!!![]()
![]()
!
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Links onderin staat 'Post reply' op klikken en dan krijg je
een leeg bericht veld. En daaronder staan de meelezersssss
Ooh![]()
Maar waarom zouden die mensne mee lezen?
Melanie_B schreef:Ik denk dat ik daar heus wel eens mag gaan rijden.. alleen daar ga ik niet van uit. Ik zie wel hoe dat gaat verlopen, ga er niet op verheugen zeg maar.. want
ik weet niet eens of me broer had kan waarmaken. Als het aan me broer ligt mag ik er wel op, maar tis niet zijn eigendom he
En daarnaast.. Ik moet het ook voor mezelf gaan regelen allemaal. Ik kom daar natuurlijk ook wel een beetje wonen voor hem, maar moet het verder zelf gaan doen zeg maar.. snappie?
Dat dacht ik ookal wel een beetje hoor, dat van je broer.
Melanie_B schreef:Dúúhhhh.... waarom snap je dat nou niet Haug?!
We zijn interessant.... dóóhhhh..