Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaaa via de post
ingepakt door noren handen en met liefde verstuurd door een norenhart
Wat is tt?
tt
?huh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaaa via de post
ingepakt door noren handen en met liefde verstuurd door een norenhart
Wat is tt?
?
Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Aaah haha, dat is ook echt totaal niks voor mij![]()
Jongens, leuk. Lekker met ze smsen. Nog leuker. Af en toe ff bellen, prima. Maar zoooo vaak
Ik snap je belfobie
Zolang ze het maar op de sms houden, mogen ze blijven.
Niet bellen.Hoop ook dat ie vanavond niet belt.. Of misschien
zet ik me mobiel wel gewoon uit.
Olaaa Janeee
Dan vind ik dat wel leuk hoor
(ookal loopt het echt fout voor stiltes en alles omdat ik van schrik nooit weet wat ik moet zeggen
)
! Ze zei dat hij helemaal mistereus kijkt en echt een diepe blik enzoo.
Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Hihi jaa, je overgeven aan een jongen is echt stom.. Je wil dan geen klap in je gezicht krijgen natuurlijk.
Dus je moet er goed over na denken van te voren. Maar je kunt ook gewoon rustig aan een beetje flirten en hem zo een beetje uit de tent lokken om erachter te komen wat hij nou echt wil natuurlijk
Maar dat hij 19 is, en misschien meer wil. Daar moet je je niet te druk over maken hoor. Want wat hij ook wil. Als jij het niet wilt, dan gebeurd het niet. En ik bedoel, en zijn mensen die na 2 weken al meer met elkaar gaan doen. Maar er zijn ook mensen die liever nog 2 maanden of zelfs veeeel langer willen wachten. Die keus heb je zelf in de hand, toch?
Precies![]()
Nee, daar heb je wel gelijk in. Maar een jongen van 19, jaa.. tsja.. toch altijd even net wat lastiger. En weetje, nee zeggen is vaker leuker dan ja zeggen
Althans, dat kan leuker zijn..![]()
Maar nee zeggen durf ik maar al te goed..Dus daar zal het niet aan moeten gaan liggen.

ff sirrieus
Die ik ken iig wel 
Kirsten_S schreef:tt?
huh
Kirsten_S schreef:Wow die wow die wooow..
me vriendin werkt bij de ah ergens in almere , ennnn daar werkt nu een jongennnn en die heeft dezelfde blik als wentworth! Ze zei dat hij helemaal mistereus kijkt en echt een diepe blik enzoo.
MMmm die is van mij

Iriis_ schreef:Haha maar zie je jezelf van met een jongen van 16 lopen?
Ik vind de jongens van 16 echt kinderachtig hoorff sirrieus
Die ik ken iig wel
Ik vind flirten met wat oudere jongens leuker![]()

En aan de ene kant,Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Wow die wow die wooow..
me vriendin werkt bij de ah ergens in almere , ennnn daar werkt nu een jongennnn en die heeft dezelfde blik als wentworth! Ze zei dat hij helemaal mistereus kijkt en echt een diepe blik enzoo.
MMmm die is van mij
WELKEE AH?!!
Laat der een foto maken hoor![]()
Kirsten_S schreef:Wow die wow die wooow..
MMmm die is van mij
Jane_ schreef:Mooi die kaart Mel.
Phil ging helemaal los aan de longe

Melanie_B schreef:Jane_ schreef:Mooi die kaart Mel.
Haha lekker tochh
Melanie_B schreef:Op de voorkant staat een kerstman met een snorkel en bril die onder het water aan het zwemmen is, en zi een mooi kader omheen en '' Fijne feestdagen''.
En aan de binnenkant staat:
En een gelukkig 2009!
Een speciale kaart voor een speciale vriendin!
Want dat ben jij!
Jij bent het licht in mijn ogen.
Ookal ga je verhuizen, als we naar
de sterren kijken zijn we dichtbij! Je bent de beste
vriendin die iedereen ook maar kan wensen.
Ik zit in je hart als je me mist in het mooie Wierden.
Veel plezier en fijne kerstdagen bij familie.
xx Kirsten
Maar Mel, volgens mij moet je echt gaan genieten van het idee dat je gaat verhuizen joh!
Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Haha maar zie je jezelf van met een jongen van 16 lopen?
Die ik ken iig wel
Jij hebt zooooooooooooo gelijk
Dat vind ik ook..
Dus 19 is opzich wel lekker..En aan de ene kant,
sommige 16ers (en jonger) zijn al net zo ver met dingen
als 19jarige...
Jane_ schreef:Mooi die kaart Mel.
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Mooi die kaart Mel.
Lacheee joh! Had eigenlijk gefilmt moeten worden
Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Haha maar zie je jezelf van met een jongen van 16 lopen?
Die ik ken iig wel
Jij hebt zooooooooooooo gelijk
Dat vind ik ook..
Dus 19 is opzich wel lekker..En aan de ene kant,
sommige 16ers (en jonger) zijn al net zo ver met dingen
als 19jarige...
haha

Melanie_B schreef:Als we nou een nieuw topic hadden..
Waren we zo 10 pagina's verder..
Jane_ schreef:Zoals ik haal me boa dan wel
He Iris!
Iriis_ schreef:Aaah!! Super!![]()
Lieve Kirsiee!Maar Mel, volgens mij moet je echt gaan genieten van het idee dat je gaat verhuizen joh!
Wie weet is die school daar dan wel super leuk, en wordt je niet meer zo gepest (Want dat wordt/ werd je toch)?
En je vriendinnen hier zul je misschien wel minder zien enzo. Maar ze zullen er altijd voor je zijn![]()
Gaat je moeder dan trouwens ook ergens anders werken?
(Doet er niet toe om wat.
)

na 4 jaar ellende.
Jane_ schreef:Zoals ik haal me boa dan wel
He Iris!
Iriis_ schreef:Jaa dat is waar, die denken indd dat ze zo ver zijn. Maar daarom heen zijn ze vaak nog wel erg kinderachtig.
Gewoon kinderachtige seks opmerkingen maken enzo. En vaak kan ik er wel om lachen, maar soms wordt het gewoon irritanthaha
Maar een 19 jarige heeft ervaring, en mijn motto is toch wel een beetje 'op een oude fiets moet je het leren'![]()