Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 14:43

Maxitaxi schreef:
Goh Lin, het gaat 'm dus echt niet meer worden met Thommieboy als het gaat om rijden en andere leuke dingen doen? Ik hoop dat de verhuizing naar Leende goed voor hem uitpakt en dat 'ie daar nog vele jaren mag genieten! En jij? Ga jij op zoek naar een vriendje erbij of hou je het bij een lat-relatie met Thom?

Ja ik wil uiteindelijk wel weer een ander paardje. We hebben wel besloten eerst te kijken hoe alles met Thom verloopt want straks gaat het niet goed en dan moet hij natuurlijk weer in zijn eigen stalletje terugkomen. We gaan er vanuit dat als het na twee maanden nog goed met hem bij Hans gaat, dat we dan weer rond gaan kijken... :D

Alles goed met onze Maxitaxi? Staat hij nog steeds helemaal naar zijn zin bij Duindam?

Jetta

Re: Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:46

Bij Langelaan is het fijn, die kipjes krijg je niet klein.

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:11

Ik ga beginnen met de opening van het nieuwe topic :D !! Zal zometeen de link hier neerzetten...

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:42

Maxitaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:29

Serada schreef:
Maxitaxi schreef:
Goh Lin, het gaat 'm dus echt niet meer worden met Thommieboy als het gaat om rijden en andere leuke dingen doen? Ik hoop dat de verhuizing naar Leende goed voor hem uitpakt en dat 'ie daar nog vele jaren mag genieten! En jij? Ga jij op zoek naar een vriendje erbij of hou je het bij een lat-relatie met Thom?

Ja ik wil uiteindelijk wel weer een ander paardje. We hebben wel besloten eerst te kijken hoe alles met Thom verloopt want straks gaat het niet goed en dan moet hij natuurlijk weer in zijn eigen stalletje terugkomen. We gaan er vanuit dat als het na twee maanden nog goed met hem bij Hans gaat, dat we dan weer rond gaan kijken... :D

Alles goed met onze Maxitaxi? Staat hij nog steeds helemaal naar zijn zin bij Duindam?

Spannende tijden dus voor Thom! Ik duim voor jullie!

Max is helemaal happy bij Duijndam. En hij doet het nog steeds hartstikke goed. Volgende week gaan San en ik voor het eerst sinds twee jaar met onze mannen naar de Veluwe. Helemaal top is dat! *\o/*

Maxitaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:33

Twinklebel schreef:
Alleen staprondjes Es, om ons een beetje bezig te houden. Ze loopt op het moment wel weer goed, maar wil niet de grens weer op gaan zoeken tot waar ze goed blijft.....maar dit kan weinig kwaad denk ik, en is voor ons allebei leuk om wat bezig te blijven.

Aha, ik snap 'm. I know the feeling. Hoe leuk het ook is om op andere paarden te rijden, er gaat toch niks boven je eigen knol! Ook al is het maar een staprondje. Lekker genieten samen!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:03

Maxitaxi schreef:
Twinklebel schreef:
Alleen staprondjes Es, om ons een beetje bezig te houden. Ze loopt op het moment wel weer goed, maar wil niet de grens weer op gaan zoeken tot waar ze goed blijft.....maar dit kan weinig kwaad denk ik, en is voor ons allebei leuk om wat bezig te blijven.

Aha, ik snap 'm. I know the feeling. Hoe leuk het ook is om op andere paarden te rijden, er gaat toch niks boven je eigen knol! Ook al is het maar een staprondje. Lekker genieten samen!

Inderdaad, niks zit lekkerder als de rug van je eigen knol :D , al kneep ik hem wel een beetje voor de eerste keer opstappen, bij de vorige revalidatie ben ik er toen snoeihard afgegaan (was wel met boxrust), moest er nu natuurlijk ook op zonder eerst longeren, maar ze was hardstikke relaxed, heb me toen ik erop zat eigenlijk geen moment onzeker meer gevoeld.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:40

Dames, we gaan verder op ons nieuwe topic, hoor! Wel effe up to date blijven!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:56

Hee wat zie ik hier...nog geen slotje

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 17:18

Esther28 schreef:
Hee wat zie ik hier...nog geen slotje

effe moderator aanschieten dan zit het er zo op :(:)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 17:28

Nou denk dat ze niet graag aangeschoten willen worden hoor, ze zijn geen loslopend wild he <<) :=

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 20:17