Weet alleen niet of ik dan opneem hoor..

Ik haat telefoneren, met jongens. Heb er niet echt fijne
herinneringen aan..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Ja, daar heb je wel gelijk in.. (kreeg het bericht trouwens via a4y.)
Alleen met hem erover hebben, tsja.. is misschien wel een idee, maar
vind ik ook weer verrekte lastig.. Ik doe zelf nu wel wat terughoudend op
MSN, en ik kan natuurlijk niet terug smsen, maar dat terughoudende lijkt
me ook niet helemaal fair. Want stel zijn gevoelens zijn wel echt?
(wat me eigenlijk onmogelijk lijkt)
Precies, dat geslijm en gedoe in de msnnamengadverdamme..
Indd, dan denk ik ook.. Hou maar op, 't wordt toch niet de persoon waarmee
je eeuwig samen blijft.Dat kan je overigens ook nooit zeggen...
Ja, na 2 keer is misschien wel wat vroeg voor dit soort berichtjes. Alhoewelik hem dan wel langer ken uiteraard. (Ongeveer een jaar.) en dan denk ik, misschien speelt die wel een spel ofzo?!
http://i384.photobucket.com/albums/oo28 ... NZIEN2.jpg
Met zonnebril
http://i384.photobucket.com/albums/oo28 ... ENZIEN.jpg
In het blauw..
Melanie_B schreef:Hij zou me vanavond gaan bellen zei die net.
herinneringen aan..![]()

hahaha. Gebeld worden vind ik al wel iets minder erg
Iriis_ schreef:Leuk hoor!!
Ik denk dat je er niet te veel over na moet denken. Waarom zou hij jou gebruiken oid?
Ik zou als ik jou was gewoon nog een aantal keer met hem afspreken en dan pas een conclusie trekken

Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Leuk hoor!!
Ik denk dat je er niet te veel over na moet denken. Waarom zou hij jou gebruiken oid?
Ik zou als ik jou was gewoon nog een aantal keer met hem afspreken en dan pas een conclusie trekken
Geen idee, gewoon gevoel dat ik heb.
Ja, daar heb je wel gelijk in..
Laten we 't maar even afwachten...
Maar als ik jou was, zou ik eigenlijk precies hetzelfde hebben gehad hoor 
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Hij zou me vanavond gaan bellen zei die net.
herinneringen aan..![]()
Wat dan?
Ik hou ook niet van bellen. Maar dan gewoon bellen in het algemeen..
Vreselijkhahaha. Gebeld worden vind ik al wel iets minder erg

) was ik bij hem geweest, zette net een stap binnen in huis, trrinnngg... Moeders en ik wisten al gelijk wie het weer was natuurlijk.
En zo ging dat wel vaker. Werd er ZOOOOO gek van dat ik vaak me mobiel uit had staan..
Belde hij op het huisnummer.
En zo ging het elke dag door.
Manege is iets voor mij, iets voor mij alleen.
Geen gezin in iemand die niets met paarden heeft mee te hebben 
..
.. Maar wel het deel van de noren waar ik mee verbonden ben, wat in de genen zit. En samengevat mijn oma en opa heet
Melanie_B schreef:Mijn ex was niet zo'n leuke..
Als ik bij hem was geweest, of ik moest nog naar hem toe... hij belde me echt 20 keer op een dag. (NEE, is niet overdreven.) was ik bij hem geweest, zette net een stap binnen in huis, trrinnngg... Moeders en ik wisten al gelijk wie het weer was natuurlijk.
En zo ging dat wel vaker. Werd er ZOOOOO gek van dat ik vaak me mobiel uit had staan..
Belde hij op het huisnummer.
![]()
En zo ging het elke dag door.
Ook wou hij me persé elke dag zien. Nou, dan ben je bij mij aan de verkeerde. Mooi niet dat ik daar zin in heb hé! Ik wil ook gewoon lekker een dagjhe voor mezelf/vrienden. En voor de manege. (Wou die mee @ manege) NOU NOOIT VOOR ME LEVEN DAT HIJ MEE GING HEManege is iets voor mij, iets voor mij alleen.
Geen gezin in iemand die niets met paarden heeft mee te hebben
Pff.. lang verhaal kort te maken: Heb door hem een telefoonfobie.

Iriis_ schreef:Gihih ik praat nu wel stoer en leuk. En ik geef je adviesMaar als ik jou was, zou ik eigenlijk precies hetzelfde hebben gehad hoor
Ik ga er ook altijd te veel over nadenken. Maar uit ervaring weet ik nu, dat je bij dat soort dingen beter niet te veel na kan denken, en beter gewoon lekker je gang kan gaan. Pas als het echt bedenkelijk en raar gaat worden moet je goed na gaan denken
Maaarrr.. wat ik dan weer heb..
Dan geef ik me open aan hem (qua gevoel) en stel dat het dan euhm, jaa.. een harde klap gaat worden voor als het niets gaat worden ofzo..
Kirsten_S schreef:Ik hebbe net een presentje gekregen uit het Noorden van de noren.. Maar wel het deel van de noren waar ik mee verbonden ben, wat in de genen zit. En samengevat mijn oma en opa heet
hahaa
Kirsten_S schreef:De kaart is volgens ook best wel heel erg groot![]()
Ik wou gewoon eentje die opviel dus al die andere saai kleine kerstkaarten..
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Ik hebbe net een presentje gekregen uit het Noorden van de noren.. Maar wel het deel van de noren waar ik mee verbonden ben, wat in de genen zit. En samengevat mijn oma en opa heet
Wat hebben jullie toch met die noren![]()
Snap der niks vanhahaa
Zijn je opa en oma er? Of heb je iets van ze gekregen?

. Iriis_ schreef:Aaah haha, dat is ook echt totaal niks voor mij![]()
Jongens, leuk. Lekker met ze smsen. Nog leuker. Af en toe ff bellen, prima. Maar zoooo vaak
Ik snap je belfobie

Hoop ook dat ie vanavond niet belt.. Of misschien
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:De kaart is volgens ook best wel heel erg groot![]()
Hij is A4 formaat
!? Kirsten_S schreef:Ohhh![]()
dus toch wel erg groot![]()
Wat vond je mamere er van!?
Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Gihih ik praat nu wel stoer en leuk. En ik geef je adviesMaar als ik jou was, zou ik eigenlijk precies hetzelfde hebben gehad hoor
Ik ga er ook altijd te veel over nadenken. Maar uit ervaring weet ik nu, dat je bij dat soort dingen beter niet te veel na kan denken, en beter gewoon lekker je gang kan gaan. Pas als het echt bedenkelijk en raar gaat worden moet je goed na gaan denken
Haha.. maar het is wel fijn voor mij om met iemand erover te praten die er niet zo dicht op staat zeg maar, die hem niet kent. Das ook wel (vaak) iets makkelijker advies geven.
Klopt, je moet ook niet teveel (willen) nadenken..Maaarrr.. wat ik dan weer heb..
Dan geef ik me open aan hem (qua gevoel) en stel dat het dan euhm, jaa.. een harde klap gaat worden voor als het niets gaat worden ofzo..

Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Ohhh![]()
dus toch wel erg groot![]()
Wat vond je mamere er van!?
Ze vond het heel lief, en heel mooi van je!
, zondag gemaakt
! Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:De kaart is volgens ook best wel heel erg groot![]()
Hij is A4 formaat
Kirsten_S schreef:Jaaa via de post
ingepakt door noren handen en met liefde verstuurd door een norenhart
, en die heb ik zelf versierd! En de binnenkant oook! Alles heb ik er zelf bijgedaan en gemaakt met de computer! Echt vet grappig
! Iriis_ schreef:Hihi jaa, je overgeven aan een jongen is echt stom.. Je wil dan geen klap in je gezicht krijgen natuurlijk.
Dus je moet er goed over na denken van te voren. Maar je kunt ook gewoon rustig aan een beetje flirten en hem zo een beetje uit de tent lokken om erachter te komen wat hij nou echt wil natuurlijk
Maar dat hij 19 is, en misschien meer wil. Daar moet je je niet te druk over maken hoor. Want wat hij ook wil. Als jij het niet wilt, dan gebeurd het niet. En ik bedoel, en zijn mensen die na 2 weken al meer met elkaar gaan doen. Maar er zijn ook mensen die liever nog 2 maanden of zelfs veeeel langer willen wachten. Die keus heb je zelf in de hand, toch?

Dus daar zal het niet aan moeten gaan liggen.