Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoNew schreef:Oh dan wachten we dat even af! Goed gedaan Denise!!!
kohtje schreef:Wah Koh doet het juist zo super op dit voer!
Het is echt een goed merk.
JoNew schreef:Ik zou het fijn vinden als t eiwitarm bix weer terug komt.. Hadden we vroeger ook. Maarja of hij toen slanker was
JoNew schreef:Ja dat is waar.. Maar zoveel krijgt hij toch niet en hij is toch echt te dik. Minder kuil vindt ik ook niks.. Zeker van de winter niet, dan hebben ze al niks te doen..
Nouja wachten t nog wel even af en ga toch ook nog even navragen bij Havens ofzo. En ga binnenkort ook weer naar de kliniek dus wellicht weten zij nog wat.. Zo en nu ga ik naar huis.. weekend vieren!

Talida schreef:Tal was zo van de rel van voren -terug rijden, dat ze met halthouden er niet tegen kon dat ik dr tegenhield om naar achter te lopen uit zichzelf. Gevolg: omhoog en links weglopen. stond al bijna weer bij de E (halthouden bij C)voordat ik dr weer rechstom kreeg. En het ergste? Al sje met je kop over het hek hangt in protest, toch ff proberen een hapje struik mee te nemen!
Talida schreef:Auto is weer thuis, maar hij rijdt nog steeds k**
_Rijkie_ schreef:Talida schreef:Tal was zo van de rel van voren -terug rijden, dat ze met halthouden er niet tegen kon dat ik dr tegenhield om naar achter te lopen uit zichzelf. Gevolg: omhoog en links weglopen. stond al bijna weer bij de E (halthouden bij C)voordat ik dr weer rechstom kreeg. En het ergste? Al sje met je kop over het hek hangt in protest, toch ff proberen een hapje struik mee te nemen!