Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

alleen me ouders wat minder en toen kwam ik op Jip!
Shetjjee__x schreef:biow
leuk dat julie hond Jip gaat heten Roos!
lisa en ik allemaal merknamen opnoemen, ik vond Björn, Diesel, Armani, Converse enzo allemaal wel leukalleen me ouders wat minder en toen kwam ik op Jip!
Echt niet, ik zei vanaf het begin al die merknamen of Jip!
LieZ_Horses schreef:dat zei ook ik.. en toen we uit eten gingen zei ik met Jip en ik heb jou dat nog nooit horen zeggenShetjjee__x schreef:biow
leuk dat julie hond Jip gaat heten Roos!
lisa en ik allemaal merknamen opnoemen, ik vond Björn, Diesel, Armani, Converse enzo allemaal wel leukalleen me ouders wat minder en toen kwam ik op Jip!
Pff, jij met Jip?Echt niet, ik zei vanaf het begin al die merknamen of Jip!
Leuke filmpjes trouwens Roos, en een leuke naam! 

AnnemiekvM schreef:haha, leuk!Ik ga donderdag als Clown naar school. We hebben kleuterdag met als thema circus. Ik heb alvast wat cd's gebrand van Bassie en Adriaan!!

hoelang hij wit blijft
een hele coole paarse
2 paar slippers die ik liet zien
voor de vakantie. Een paar tennisballen, die waren allemaal kwijt, en nu moesten we er een van max pakken, maar dat vind ie niet leuk en die stuiteren niet zo goed meer
En een heel schattig leuk zwembroekje voor me oppaskindje die wordt in juli 2 jaar
een hele leuke, roze, oranje en wit gestreept met een roze hoe zeg je dat, zo'n rafelrand bovenaan
Haha, neem je hem morgen wel meteen mee?
Ik heb: Otis, Sherra en La Morka opgeveven!