Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimmiepimmie schreef:zo kariq staat erheel huids aangekomen
Stef_Winston schreef:oehh ik ga denk maar op Manno doenWel met sporen dan. Voor me zit dan toch Yvonne er wss op
Dus dan is die hopelijk ook al wat minder kijkerig
Jorine_Falco schreef:Stef_Winston schreef:oehh ik ga denk maar op Manno doenWel met sporen dan. Voor me zit dan toch Yvonne er wss op
Ik dacht dat jij tegen sporen op manegepaarden was? En je rijd manno toch normaal ook sporen?
Jorine_Falco schreef:Stef_Winston schreef:oehh ik ga denk maar op Manno doenWel met sporen dan. Voor me zit dan toch Yvonne er wss op
Ik dacht dat jij tegen sporen op manegepaarden was? En je rijd manno toch normaal ook sporen?
DJoysDesignz schreef:Zo vandaag ging echt super op Muskeerste half uur had ik haast geen zweepje nodig
! We gaan steeds beter! Zelfs heb ik nog hem even lekker hard laten galoperen
een tandje harder
! En hij vond het zelf ook leuker
Eevj schreef:waarom een manegepoonie rijden met sporen?
Waar gebruik je de sporen voor dan? Niet voor het verduidelijken van hulpen lijkt mij. Wat wel hetgeen is waar ze voor bedoeld zijn. Ach ik ben zooo tegen sporen heKan er echt kwaad om worden haha sorry!
Waar gebruik je de sporen voor dan? Niet voor het verduidelijken van hulpen lijkt mij. Wat wel hetgeen is waar ze voor bedoeld zijn. Ach ik ben zooo tegen sporen heKan er echt kwaad om worden haha sorry!
Jorine_Falco schreef:Ikrijdmet sporenop falco om mijn hulpen te verduidelijken
Stef_Winston schreef:Maarja. Weetje Mus begrijp ik welDaar is het ook gewoon nodig
Anders dan neemt ie je echt in de maling. Falco kan ook zonder maar ik snap wel waarom je met zou willen rijden zegmaar
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Maarja. Weetje Mus begrijp ik welDaar is het ook gewoon nodig
Anders dan neemt ie je echt in de maling. Falco kan ook zonder maar ik snap wel waarom je met zou willen rijden zegmaar
Ik rijd Falco ook met sporen, maar dan heb ik ook haast geen zweep nodig. alleen zweep heb je gewoon nodig bij Falco als geheugensteun voor hemwhahaha anders neemt die je zo in de maling.