Manege Chardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimmiepimmie

Re: Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:53

zo kariq staat er Haha! heel huids aangekomen Haha!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:58

kimmiepimmie schreef:

Ik zag hem uit de trailer komen Haha! en later in stal Haha! wij hebben hem nog even geaaid Haha! en Musketier heeft kennis met hem gemaakt Haha!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:59

Oja en jullie hadden gelijk Haha! Lucky is een Merrie Tong uitsteken

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:00

Steef
21 & 28 September zijn de wedstrijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:03

kimmiepimmie schreef:

haha mooi Haha! Haha!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 22:05

oehh ik ga denk maar op Manno doen Haha! Wel met sporen dan. Voor me zit dan toch Yvonne er wss op Knipoog Dus dan is die hopelijk ook al wat minder kijkerig Lachen

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 22:06

kimmiepimmie schreef:

Ik ga binnekort even kijken Lachen

O zaterdag ben ik er maar tot 1 uur denk ? Want half 2 is kortebaandraverij in de lier Lachen En dan ga ik natuurlijk even kijken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:09

Stef_Winston schreef:
oehh ik ga denk maar op Manno doen Haha! Wel met sporen dan. Voor me zit dan toch Yvonne er wss op Knipoog Dus dan is die hopelijk ook al wat minder kijkerig Lachen

Ik dacht dat jij tegen sporen op manegepaarden was? En je rijd manno toch normaal ook sporen?

Edit: laten we even via pm verder gaan of msn Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-08 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 22:10

Jorine_Falco schreef:
Stef_Winston schreef:

Ik dacht dat jij tegen sporen op manegepaarden was? En je rijd manno toch normaal ook sporen?

Nee ik rij manno altijd zonder. Alleen met proefje doe ik met Knipoog Anders doet ie het echt niet(heb ik vorige keer gemerkt Tong uitsteken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:10

O okee!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:10

Jorine_Falco schreef:
Stef_Winston schreef:

Manno rijd lekkerder met sporen, dan is die ook niet zo kijkerig Haha! zou het zeker doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:11

Kan natuuijk altijd voor een xtje Lachen

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:13

Zo vandaag ging echt super op Musk Haha! eerste half uur had ik haast geen zweepje nodig Haha!! We gaan steeds beter! Zelfs heb ik nog hem even lekker hard laten galoperen Haha! een tandje harder Haha!! En hij vond het zelf ook leuker Haha!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 22:14

ja ik rij dan de les ervoor mss even met Lachen Maar zonder vind ik hem in de les lekker lopen, dus ga niet elke week met rijden ofzo Tong uitsteken

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 22:14

DJoysDesignz schreef:
Zo vandaag ging echt super op Musk Haha! eerste half uur had ik haast geen zweepje nodig Haha!! We gaan steeds beter! Zelfs heb ik nog hem even lekker hard laten galoperen Haha! een tandje harder Haha!! En hij vond het zelf ook leuker Haha!

En hij gaat altijd al zo hard in galop Huilen van het lachen Bij mij toen dan Tong uitsteken

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:16

waarom een manegepoonie rijden met sporen?
Waar gebruik je de sporen voor dan? Niet voor het verduidelijken van hulpen lijkt mij. Wat wel hetgeen is waar ze voor bedoeld zijn. Ach ik ben zooo tegen sporen he Tong uitsteken Kan er echt kwaad om worden haha sorry!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:22

Ikrijdmet sporenop falco om mijn hulpen te verduidelijken Lachen

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 22:22

Eevj schreef:
Waar gebruik je de sporen voor dan? Niet voor het verduidelijken van hulpen lijkt mij. Wat wel hetgeen is waar ze voor bedoeld zijn. Ach ik ben zooo tegen sporen he Tong uitsteken Kan er echt kwaad om worden haha sorry!

Ik ben er in princiepe ook tegen Knipoog Maar Manno ga ik met proefje wel even met rijden. anders wordt het echt een ramp Tong uitsteken
Nouja waar ik niet tegen kan is om voorwaarts te rijden. Tenzij het echt nodig is. Eerst zat er iemand na mij op manno. Ik zeg waarom ga je met sporen. Zegt ze ja anders is die heel sloom bij mij. Nou sorry maar dan denk ik gebruik je sporen en tik hem soms even bij. Manno is echt niet langzaam ofzo Tong uitsteken Zover ik weet dan Knipoog

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:22

Eevj schreef:

Ik gebruik sporen daar wel voor, verduidelijking van mijn hulpen. Zonder sporen zou Musk ook niet lopen Tong uitsteken

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 22:23

Jorine_Falco schreef:
Ikrijdmet sporenop falco om mijn hulpen te verduidelijken Lachen

nou soms zie ik die spoor toch echt even in zijn buik verdwijnen als je aanspoort Clown

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 22:23

Maarja. Weetje Mus begrijp ik wel Knipoog Daar is het ook gewoon nodig Tong uitsteken Anders dan neemt ie je echt in de maling. Falco kan ook zonder maar ik snap wel waarom je met zou willen rijden zegmaar Knipoog

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:24

Eevj schreef:

Waarom zou het op een manegepaard niet voor verduidelijking van de hulpen kunnen zijn? Ik heb vroeger ook wel manegepaarden met sporen gereden, soms krijg je ze daardoor net even lekkerder aan het lopen. Kijk, het is natuurlijk niet de bedoeling om er constant mee te lopen beuken, om het paard vooruit te krijgen, maar om soms met een oefening net even wat duidelijker door te komen vind ik het niet echt kwaad kunnen. Manegeruiters rijden altijd onder begeleiding, dus kan verkeerd gebruik gelijk gecorrigeerd worden, iets wat bij eigen paarden dus vaak niet gebeurd.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:25

Stef_Winston schreef:
Maarja. Weetje Mus begrijp ik wel Knipoog Daar is het ook gewoon nodig Tong uitsteken Anders dan neemt ie je echt in de maling. Falco kan ook zonder maar ik snap wel waarom je met zou willen rijden zegmaar Knipoog

Ik rijd Falco ook met sporen, maar dan heb ik ook haast geen zweep nodig. alleen zweep heb je gewoon nodig bij Falco als geheugensteun voor hem Tong uitsteken whahaha anders neemt die je zo in de maling.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 22:28

DJoysDesignz schreef:
Stef_Winston schreef:

Ik rijd Falco ook met sporen, maar dan heb ik ook haast geen zweep nodig. alleen zweep heb je gewoon nodig bij Falco als geheugensteun voor hem Tong uitsteken whahaha anders neemt die je zo in de maling.

Bij mij loopt falco niet. Wat ik ook doe. Dat is serieus echt niet normaal gewoon Tong uitsteken

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:30

Nee ik weet het steef, Len zegt het ook.
Je doet alles wat je moet doen, maar nog loopt tie niet. echt apart:P