Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 11:44

Zo zo.... Ik moest eigenlijk ook naar school... Maar daar heb ik echt geen tijd voor Tong uitsteken, zo nog boodschappen doen, dan naar Atlas en daarna moet ik ook nog helemaal naar jou toe Knipoog.
Nou dan kan je echt niet naar school om een verslag in te leveren.... (ik stuur m wel gewoon per mail).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 11:45

Me laarzen zijn helemaal gepoetst Tong uitsteken, werd zelfs zo fanatiek dat ik ze met een beetje ledervet heb opgepoetst (niet dat het veel zin heeft want het zijn kunstof laarzen maar ja.... gaat om het idee Tong uitsteken) Ze glimmen nu wel mooi Haha!.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 12:10

Dus op de foto's zien we een lichtflits en dat ben jij met je blinkende kleding Tong uitsteken

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 14:40

Pfff zit op school nu, hopenlijk gaat het verslag nu lukken vandaag Nagelbijten / Gniffelen

Irritanten computers en printer hier Rolleyes Moet wel effe de bus van 10 voor half 4 gaan halen natuurlijk, want moet de honden ook nog doen en anders ben ik er niet eens als Es eraan komt Clown

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 14:44

Goed excuus om op tijd weg te mogen Knipoog
Ik ben net weer terug van de hond uitlaten... Nu is ze beetje (erg) vies. Heb d'r maar even opgesloten in de bench kan de vogel los.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 14:52

Tja ik heb geen les hoor vandaag, ben nog vrijwillige op school ook!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 15:08

Dat ook nog! Dat doe je verkeerd!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 16:02

Sas die vrijwillig naar school gaat.... Dat is nieuw... Haha!.

Ik ben helemaal klaar voor de wedstrijd Tong uitsteken. Heb net met atlas gezellig mijn proefje gewandeld in de bak Lachen, ik ken m al redelijk alleen moet ik nog ergens van hand veranderen want ik kwam niet helemaal uit....

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 16:15

Haha, dus Atje kent jou proefje nu ook Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 18:20

Go jij! Go jij! Ben met Mazzel een rondje buiten geweest en we hebben ook twee gallopes gedaan Haha!
De eerste was weliswaar ongepland Schijnheilig , maar uiteindelijk ook wel beheerst. De tweede huppelde Mazzel er op los, maar ging het best goed Ja
Verder ook nog gewoon veel gestapt en gedraaft hoor. Mazzel fokte zich soms ook weer heerlijk op. Dan kropte hij zich op en zat er toch een hals op Bloos!

Maar ik ben wel super trots Haha!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:06

Lekker Haha! was je alleen of met iemand anders?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:11

Suc6 trouwens allemaal als jullie dit nog lezen Bloos

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 22:12

Goedzo Fen buiten gegallopeerd, knap hoor!
Hopen dat Atje beter wordt Es, maar ik vind niet dat je op vakantie kan hoor Knipoog
En ik was natuurlijk niet op tijd thuis om jullie succes te wensen dus ik hoop maar dat het allemaal goed is gegaan!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 10:04

Nou, ik benop mijn werk end acht, ik ga even illegaal jullie verslagen en overwinningen lezen maar zo te zien hebben jullie allemaal zand gehapt Knipoog

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 11:55

ja waar blijven die verslagen? Tong uitsteken

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:08

Hey Mariet, hoe was het gister?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:18

Ja waar blijven alle verslagen?
Ik ben vanochtend geweest bij de kinderen schrijven. Ik vond dat er erg leuke proeven tussen zaten.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 15:19

Nou hier dan maar het eerste verslag..... Van de best wel sensationele avond Haha!.

Ik ging leuk met de bus naar Sas toe (voelde me heel erg voor banketstaaf zitten in het bushok met mijn te grote tas en me jasje in een hoesje, weigerde in wedstrijd kleding de bus in te stappen Lachen ). Maar goed toen trof ik net een hele aardige buschauffeur, die al gelijk begon van zoooo ga je wedstrijd rijden.... Zijn dochter bleek Z-dressuur te rijden... Dus heel gesprek over paarden Lachen. En toen was dat gevoel van voor banketstaaf zitten ook wel weer weg....

Maar goed, ik kwam aan bij Sas en vanaf daar gelijk naar de manege gegaan... Toen ging ik me snel aankleden en mijn groom (ik ging Sas aan het werk zetten Tong uitsteken) ging Tjimme zadelen Haha!. En vervolgens mij ook nog helpen bij de vervelende dingen als plastron om doen en haarnetje... (heeft ze heeeel netjes gedaan).

Daarna opgestapt om los te rijden... Tjimme was erg actief en de galop was weer een bommetje Lachen. Ton ook nog lachen en zeggen ja hij is moeilijk he binnen.... Af en toe van volte gewisseld enz (mag wel niet maar goed). Maar over het algemeen ging het wel goed Lachen. Hij reageerd gewoon super!

Na het losrijden even weer naar stal, en na ongeveer 9 min opgestapt (Jack moest als eerste en die was weer erg langzaam Vork ). Toen mocht ik nog leuk rondjes stappen Lachen. En natuurlijk hielden paparazzi Sas en Fenna me daar even gezelschap bij Lachen. Maar goed daarna mocht ik leuk proefje rijden Tong uitsteken.

Tjimme was erg kijkerig tijdens de proef, en ineens ook best wel sloom voor mijn gevoel. Tijdens het inrijden was hij veel actiever had ik het gevoel (staat ook één keer doorstappen op me protocol Tong uitsteken). Verder ging het proefje ook niet helemaal lekker naar mijn gevoel... Linksom zat ie een keer verkeerd in de galop (die toch al gehaast was, protocol citaat) wel nog terug genomen en opnieuw goed aangesprongen (goed gecorrigeerd stond er toen Tong uitsteken). Verder had ik het idee dat het heeel slordig ging maar ja.... Het was weer voorbij ik had het weer gehad toch wel fijn Haha!.

Na mij waren Fenna en Sas natuurlijk ook nog... Maar die mogen zelf hun verhaal vertellen Tong uitsteken, en ik zal nog ff kijken of het fotomateriaal erbij geplaatst kan worden...

Maar goed de uitkomst van mijn proefje.... Eerste plaats, 230 punten en dus een winstpunt Go jij! Go jij! .

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 15:35

Het leukste van de avond was toch echt dit wel:

Afbeelding

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 15:36

Je hebt het dus best goed gedaan, F3 is nog niet zo streng (met een goed jury lid)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 15:42

Vrijwel iedereen had een winstpunt het was echt een hele softe jury Tong uitsteken, maar wel een leuke en een postieve... Als ze iets echt heel erg vonden riep ze je vanuit het hokje en ging ze je tips geven aan het eind van je proef Knipoog. Daar houd ik wel van een jury die het ook gewoon direct durft te zeggen en je niet alleen afrekent op je protocol...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 15:44

Das wel lekker ja zo'n jury die je meteen even bij het hokje langs roept en tips geeft, daar kan je tenminste wat mee. Met sommige dingen kan je soms niets.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 15:46

Jah idd.... Het was een leuke jury (mag ook wel na die van de vorige keer....). Maar ik gaat dr vandoor... Ff Atlas zn stal doen en ik gaat rijden op Komiek... Is ff kijken hoe dat gaat Tong uitsteken.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 15:48

De vorige keer vond ik ook niet erg, die gaf me 2e plaats ondanks de galop en een pp Schijnheilig
Suc6 bij Atje, hopelijk is hij weer wat beter. En veel plezier met Komiek rijden, neem je iemand mee die foto's kan maken als jij gaat zandhappen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:37

evdpanne schreef:
Het leukste van de avond was toch echt dit wel:

Afbeelding

Koos is echt grandioos ROFL

Leuk verslag Es, en gefeliciteerd met je eerste plaats!