Zo zo.... Ik moest eigenlijk ook naar school... Maar daar heb ik echt geen tijd voor , zo nog boodschappen doen, dan naar Atlas en daarna moet ik ook nog helemaal naar jou toe . Nou dan kan je echt niet naar school om een verslag in te leveren.... (ik stuur m wel gewoon per mail).
Me laarzen zijn helemaal gepoetst , werd zelfs zo fanatiek dat ik ze met een beetje ledervet heb opgepoetst (niet dat het veel zin heeft want het zijn kunstof laarzen maar ja.... gaat om het idee ) Ze glimmen nu wel mooi .
Pfff zit op school nu, hopenlijk gaat het verslag nu lukken vandaag
Irritanten computers en printer hier Moet wel effe de bus van 10 voor half 4 gaan halen natuurlijk, want moet de honden ook nog doen en anders ben ik er niet eens als Es eraan komt
Goed excuus om op tijd weg te mogen Ik ben net weer terug van de hond uitlaten... Nu is ze beetje (erg) vies. Heb d'r maar even opgesloten in de bench kan de vogel los.
Sas die vrijwillig naar school gaat.... Dat is nieuw... .
Ik ben helemaal klaar voor de wedstrijd . Heb net met atlas gezellig mijn proefje gewandeld in de bak , ik ken m al redelijk alleen moet ik nog ergens van hand veranderen want ik kwam niet helemaal uit....
Ben met Mazzel een rondje buiten geweest en we hebben ook twee gallopes gedaan De eerste was weliswaar ongepland , maar uiteindelijk ook wel beheerst. De tweede huppelde Mazzel er op los, maar ging het best goed Verder ook nog gewoon veel gestapt en gedraaft hoor. Mazzel fokte zich soms ook weer heerlijk op. Dan kropte hij zich op en zat er toch een hals op
Goedzo Fen buiten gegallopeerd, knap hoor! Hopen dat Atje beter wordt Es, maar ik vind niet dat je op vakantie kan hoor En ik was natuurlijk niet op tijd thuis om jullie succes te wensen dus ik hoop maar dat het allemaal goed is gegaan!
Nou hier dan maar het eerste verslag..... Van de best wel sensationele avond .
Ik ging leuk met de bus naar Sas toe (voelde me heel erg voor banketstaaf zitten in het bushok met mijn te grote tas en me jasje in een hoesje, weigerde in wedstrijd kleding de bus in te stappen ). Maar goed toen trof ik net een hele aardige buschauffeur, die al gelijk begon van zoooo ga je wedstrijd rijden.... Zijn dochter bleek Z-dressuur te rijden... Dus heel gesprek over paarden . En toen was dat gevoel van voor banketstaaf zitten ook wel weer weg....
Maar goed, ik kwam aan bij Sas en vanaf daar gelijk naar de manege gegaan... Toen ging ik me snel aankleden en mijn groom (ik ging Sas aan het werk zetten ) ging Tjimme zadelen . En vervolgens mij ook nog helpen bij de vervelende dingen als plastron om doen en haarnetje... (heeft ze heeeel netjes gedaan).
Daarna opgestapt om los te rijden... Tjimme was erg actief en de galop was weer een bommetje . Ton ook nog lachen en zeggen ja hij is moeilijk he binnen.... Af en toe van volte gewisseld enz (mag wel niet maar goed). Maar over het algemeen ging het wel goed . Hij reageerd gewoon super!
Na het losrijden even weer naar stal, en na ongeveer 9 min opgestapt (Jack moest als eerste en die was weer erg langzaam ). Toen mocht ik nog leuk rondjes stappen . En natuurlijk hielden paparazzi Sas en Fenna me daar even gezelschap bij . Maar goed daarna mocht ik leuk proefje rijden .
Tjimme was erg kijkerig tijdens de proef, en ineens ook best wel sloom voor mijn gevoel. Tijdens het inrijden was hij veel actiever had ik het gevoel (staat ook één keer doorstappen op me protocol ). Verder ging het proefje ook niet helemaal lekker naar mijn gevoel... Linksom zat ie een keer verkeerd in de galop (die toch al gehaast was, protocol citaat) wel nog terug genomen en opnieuw goed aangesprongen (goed gecorrigeerd stond er toen ). Verder had ik het idee dat het heeel slordig ging maar ja.... Het was weer voorbij ik had het weer gehad toch wel fijn .
Na mij waren Fenna en Sas natuurlijk ook nog... Maar die mogen zelf hun verhaal vertellen , en ik zal nog ff kijken of het fotomateriaal erbij geplaatst kan worden...
Maar goed de uitkomst van mijn proefje.... Eerste plaats, 230 punten en dus een winstpunt .
Vrijwel iedereen had een winstpunt het was echt een hele softe jury , maar wel een leuke en een postieve... Als ze iets echt heel erg vonden riep ze je vanuit het hokje en ging ze je tips geven aan het eind van je proef . Daar houd ik wel van een jury die het ook gewoon direct durft te zeggen en je niet alleen afrekent op je protocol...
Das wel lekker ja zo'n jury die je meteen even bij het hokje langs roept en tips geeft, daar kan je tenminste wat mee. Met sommige dingen kan je soms niets.
Jah idd.... Het was een leuke jury (mag ook wel na die van de vorige keer....). Maar ik gaat dr vandoor... Ff Atlas zn stal doen en ik gaat rijden op Komiek... Is ff kijken hoe dat gaat .
De vorige keer vond ik ook niet erg, die gaf me 2e plaats ondanks de galop en een pp Suc6 bij Atje, hopelijk is hij weer wat beter. En veel plezier met Komiek rijden, neem je iemand mee die foto's kan maken als jij gaat zandhappen