Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Ga ff koffie drinken, ben zo weer terug
winnitou schreef:
Wil ik toch even met jullie delen. De grootste vrienden:
Rowan moet nog wel leren om niet het touwtje over de grond te laten gaan:
Daniellee_ schreef:hoii.. even snel een 1e berichtje uit Cyprus.. heb nog niet zoveel tijd.. maar zal jullie zeker af en toe me avonturen laten weten haahha!!
Daniellee_ schreef:hoii.. even snel een 1e berichtje uit Cyprus.. heb nog niet zoveel tijd.. maar zal jullie zeker af en toe me avonturen laten weten haahha!!
, en hou ons op de hoogte
. 
LIQUITA schreef:Hahaha, die Xan en Winnitou...lekker stel zijn jullie, jullie zullen wel lekker gelachen hebben.
Wij hebben "lekker" gegeten in een AC restaurant (heb je de mail al verstuurd ATE?), daarna nog een ijsje gegeten bij de grote M en natuurlijk nog even gezellig geborreld bij Veldt.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hahaha, die Xan en Winnitou...lekker stel zijn jullie, jullie zullen wel lekker gelachen hebben.
Wij hebben "lekker" gegeten in een AC restaurant (heb je de mail al verstuurd ATE?), daarna nog een ijsje gegeten bij de grote M en natuurlijk nog even gezellig geborreld bij Veldt.
ja mail heb ik net gestuurd wie weet kunnen we keer gratis eten haahhhahahahahahahahaahah

xan schreef:Hebben jullie er een zootje van gemaakt bij de AC ofzo ?????
Ben wel een beetje benieuwd
ATE schreef:xan schreef:Hebben jullie er een zootje van gemaakt bij de AC ofzo ?????
Ben wel een beetje benieuwd
nee xan was niet te eten was voor mij en de meiden al 20 euro(eet ik normaal 2 dagen van ) kwijt wil dan ook wel dat lekker is
!!
!!!!
).

winnitou schreef:
Wil ik toch even met jullie delen. De grootste vrienden:
Rowan moet nog wel leren om niet het touwtje over de grond te laten gaan:
LIQUITA schreef:Pfffft, heb ik weer!!
Lastige Griezels!!!!
Wat ik nu weer heb meegemaakt!!
Ik was vandaag even in de stad en daar is best iets vervelends voorgevallen.
Ik zat even op een terrasje en daar zaten 2 kerels de hele tijd te loeren.
Ik heb hen direct duidelijk gemaakt dat ik daar niet van was gediend (jullie weten wel hoe ik dan kan kijken).
Maar na een tijdje kwamen ze bij me zitten en lieten me niet meer met rust.
Heel irritant! Jullie weten wel hoe dat soort mannen zijn!
Uiteindelijk heb ik gewoon gezegd dat ik al "bezet" ben en dat ik absoluut niet in hen geïnteresseerd was.
Als bijlage een foto van de heren, voor het geval dat ze bij jou in de buurt komen, wees gewaarschuwd!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.![]()
. Denk dat ze nooit meer terug komen. LIQUITA schreef:Pfffft, heb ik weer!!
Lastige Griezels!!!!
Wat ik nu weer heb meegemaakt!!
Ik was vandaag even in de stad en daar is best iets vervelends voorgevallen.
Ik zat even op een terrasje en daar zaten 2 kerels de hele tijd te loeren.
Ik heb hen direct duidelijk gemaakt dat ik daar niet van was gediend (jullie weten wel hoe ik dan kan kijken).
Maar na een tijdje kwamen ze bij me zitten en lieten me niet meer met rust.
Heel irritant! Jullie weten wel hoe dat soort mannen zijn!
Uiteindelijk heb ik gewoon gezegd dat ik al "bezet" ben en dat ik absoluut niet in hen geïnteresseerd was.
Als bijlage een foto van de heren, voor het geval dat ze bij jou in de buurt komen, wees gewaarschuwd!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.