RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 21:10

En en en? We willen alles weten! :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 11:05

Sorry, de computers waren de hele avond bezet. (Dat krijg je ervan als je niet meer thuis woont maar wel een weekend thuis bent. :P )

Nou, het was echt SUPER! Ik mocht natuurlijk op Kanjer *\o/* en hij was zooooo lief! Hij stond eerst nog buiten in de blubberbak maar gelukkig viel de blubber aan zijn benen nog wel mee. Toen gevraagd of die binnen mocht staan aangezien eef op Injoy mocht en het dus wel zo gezellig was en omdat het binnen warmer is. :+ Nou, dat mocht wel maar voordat ik kon beginnen met poetsen moest ik eerst kindjes helpen met Biance afzadelen. Was een heel lief meisje en binnen 10 minuten had ik alweer alle aandacht voor Kanjer. :D Eef was ondertussen al bezig gegaan met zijn benen en ongeveer een kwartiertje later konden we erop. Marjolijn reed ook gezellig mee op Urchin. Nouja, ik ga niet iedere beweging en figuur beschreven die ik heb gedaan maar laat ik het erop houden dat Kanjer echt fijn was! Hij liep niet zo super netjes als die paar keren in de zomer. Maar dat was te verwachten, bijna een jaar niet meer gereden. Maar toch was die super fijn, af en toe met zijn lip klepperen, af en toe lekker naar me hand lopen en de galop was echt zalig. Rustig, zonder getrek en af en toe wilde die zelfs me hand op zoeken. :D Het was echt super leuk! En bij eef ging het ook echt super goed! Injoy liep vet netjes en die galop, zooooo langzaam en beheerst. :D

Ik heb natuurlijk foto's gemaakt en die wil ik jullie niet onthouden. Heb wel één vraagje aan Marjolein. :o Jij hebt ook die foto van mij en Injoy een beetje gepimpt, kan je dat ook met deze foto van mij en Kanjer doen? Weet niet wat er nog aan veranderd kan worden maar jij kan het vast nog wel wat mooier maken. :D

http://94.100.122.119/864500001-864550000/864536601-864536700/864536637_5_bI0W.jpeg

En nu de andere foto's, voor alle foto's moeten jullie maar even op me hyves kijken. ^^

Eefje en Injoy
http://i24.photobucket.com/albums/c4/Tdezeeuw99/SDC10184.jpg

Eefje en Kanjer
http://i24.photobucket.com/albums/c4/Tdezeeuw99/SDC10215.jpg

Kanjer :D
http://i24.photobucket.com/albums/c4/Tdezeeuw99/SDC10189.jpg

Kanjer en ik
http://i24.photobucket.com/albums/c4/Tdezeeuw99/SDC10201.jpg

Kanjer 8-)
http://i24.photobucket.com/albums/c4/Tdezeeuw99/SDC10203.jpg

Dit hoofdje kan je toch niet weerstaan?
http://i24.photobucket.com/albums/c4/Tdezeeuw99/SDC10205.jpg

Honger!
http://i24.photobucket.com/albums/c4/Tdezeeuw99/SDC10207.jpg

En Moonlight doet het ook nog steeds!
http://i24.photobucket.com/albums/c4/Tdezeeuw99/SDC10217.jpg

We gaan zeker nog een keer rijden, maar dan met mooi weer en nemen we me zusje als cameravrouw mee want die weet hoe dat fototoestel ding werkt. (Bij ons wilde het in het begin niet zo super :P ik ging eerst van Kanjer af om wat foto's van eefje te maken maar toen moest ik er natuurlijk weer op voor foto's van mij en Kanjer en ja mooi niet dat die dat wilde. Ik was er toch al afgestapt? :P Dus hij in zijn achteruit en vooruit en opzij. :+ Maar kwam er wel weer op. ^^ ) En hij bleef ook super netjes staan toen ik foto's van eef ging maken en hij liep ook zo achter me aan zonder dat ik hem vasthield. Kanjer is echt mijn lievelingspaardje. :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 11:50

Heb hem zelf al een beetje bijgewerkt op photobucket. Wist niet dat dat kon. Maar denk dat jij hem nog beter kan bewerken Marjolein. ^^

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:49

Hahaaa, het was inderdaad echt GEWELDIG! Heb er echt van genoten, hihi. Ik was ook blij dat ik op Injoy mocht, ik moest toch echt wel weer even wennen aan het rijden! Maar het was superleuk! Injoy is nog steeds fantastisch, het liefst had ik een uur lang gegaloppeerd :P . Ook nog wat changementjes geprobeerd en die gingen ook wel goed!! Ook ik heb niet de sterren van de hemel gereden, maar net als Tamara had ook ik al bijna een jaar niet meer gereden. En dat voel ik: ik heb nu nog steeds enorme spierpijn. :o Gisteravond heb ik sterk overwogen om beneden op de bank te slapen zodat ik niet de trap op hoefde te klimmen.. :Y)

Ik vond het leuk om weer eens op stal te lopen. Ik had de veulentjes (nou ja, laat dat "-tje" maar achterwege want ze waren al best groot :D ) nog helemaal niet gezien, de nieuwe pony's Nala en Sjors had ik ook nog niet gezien en het werd natuurlijk ook hoog tijd om Melina weer eens een knuffel te geven ;) Rara wat Tamara voor verjaardagscadeautje krijgt... O:)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 09:58

Mensen, even een kleine update met rotnieuws.
Wiko is gister overleden.
Waarschijnlijk had hij een vergiftiging van een plantje, of hele ernstige koliek.
Hij heeft anderhalve dag staan vechten voor zijn leven, maar het mocht allemaal niet baten.
DA is erbij geweest, maar die kon er ook niets aan doen...
x.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 12:54

Nog een keer, enorm veel sterkte! Echt zo poedersuiker, zomaar uit het niets.... Hoe is Ellert er eigenlijk onder? Zijn stalmaatje is er nu niet meer... Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 17:01

He bah Marjolein, wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte! :(:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 17:24

hea bah wat vervelend..

sterkte komende tijd :(:)

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 19:39

Wat een verschrikkelijk nieuws inderdaad.. heel veel sterkte toegewenst!

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:19

Wat verschrikkelijk vervelend voor je:-(
Sterkte ermee!

Eef een Mara hoelang hebben jullie spierpijn gehad?
:-)
(aangezien ik al spierpijn had toen ik een keer in de week ging rijden door die sneeuw, ipv 5-6 keer :P)
En wat zijn die fotos van Kanjer toch mooi :-)
Mooiste paardje van stal.

Maar ik zag op de ini slot hyves dat het veulen van wu een bruine was?
Er staat nl een tweejarige vos met grote ogen daar.
Van wie is dit hengstje?
En is dat dan classic?
(zal ik eens een foto van die vos maken?)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 20:46

Ik heb eigenlijk weinig tot geen last gehad. ^^ Kwam vast doordat ik het weekend ervoor er al last van had gehad. :P En idd, de foto's van Kanjer zijn altijd mooi! En het veulen van wu bruin, uhm ja ze heeft een bruine (van de foto, weet niet meer hoe die heet) maar ook een zwarte. (Captain :D) De bruine was de laatste toen ik er was, dus die zal anderhalf zijn nu ofzo? Maar maak maar eens een foto van dat vosje.

En ik heb al zin in me verjaardagscadeau. ^^ Rara wat zal ik van evelien krijgen. :P

En classic is van on time volgens mij, maar is een merrie en staat nog gewoon bij ini. Nouja, toen eef en ik er waren was classic er nog. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 22:54

Ik heb minstens een halve week echt spierpijnspierpijn gehad. De rest van de week voelde ik gewoon dat ik spieren had maar deed het niet echt pijn meer, hihi. :P Maar het was het waard, wat is Injoy toch fantastisch.

Ik heb ook zin in Mara's verjaardagscadeau, lalalaaaa. Hihi. Nou alleen nog een moment vinden waarop we allebei kunnen. Dus het kan nog even duren.. ;)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:07

Hahaha maar dat geeft niet eef! En Noortje zei ook al, "gaan jullie dan buiten rijden?" En toen dacht ik, oja! Dan komen er wel mooiere foto's uit ^^ (En me zusje heeft gezegd dat ze de volgende keer wel echt mee wilde. :P ) Maar als we mooi weer willen kunnen we nog wel even wachten. Maar dat is geen probleem. Ik zeg Meivakantie. ^^ (En nu nog wachten op het goede weer :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:17

Meivakantie! Dat wordt 'm! 8-) . Dan moet de sneeuw toch wel weg zijn, hihi :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:40

Kent iemand trouwens Celina nog? Ze is nu 9 jaar oud, maar werd al verkocht toen ze 4 of 5 ofzo was geloof ik, ik meende naar Amerika maar dat weet ik niet zeker. Wat een geweldig paard was dat. Zat net zo goddelijk als Zelina *D Ik zat even rond te neuzen op internet en toen vond ik haar opeens. Prachtpaard :) Zo te lezen is ze nu drachtig van Tietse 428 :j

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:48

Ja Celina ken ik wel!

Volgens mij was ik op ponykamp toen z'on veulentje werdt geboren(mijn eerste en enigste ponykamp) en ik weet niet meer of die van widuna of zelina was, maar dat had best haar kunnen zijn.

Judith was ook gek met haar toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:54

Ja klopt! :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:38

Wat cool! Heb der niet gekend maar als er iets te vinden is van de paarden van ini is het altijd cool! Ik dacht eerst toen je met die link aan kwam eef van: weet je wel zeker dat het dezelfde is? Maar toen zag ik de foto's bij ini en toen was het zeker. Woow, wat een super mooie fries! :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 11:08

Nu nog onder het zadel... :P danmag'iewelwatvrolijkerkijkentrouwens

Afbeelding

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:09

Woowie! Waar haalt die dat vandaan? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:02

Whoeh wat een knapperd! Ellert getransformeerd tot grumpy topdressuurpaard! :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 21:42

Hihi, geen idee waar 'ie dat vandaan haalt :P
Hij wordt trouwens eindelijk iets slanker! :D Beetje training helpt dus toch wel :)
Ben nu echt bezig met wat meer 'werk' ipv dat gesjok wat 'ie gewend was. Maarja. Tempowisselingen vindt'ie al heel moeilijk, dus dat wordt nog een zware kluif allemaal :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:06

Lol, maar wel leuk. ^^ Moet binnenkort anders maar keertje langskomen en mee op het stalen ros :P Eens kijken wat die allemaal al kan. (En hoe slank die is, dan onderwerp ik hem aan de ultieme test;ik borstel hem van zijn schoft naar zijn kont... en zie ik geen zwembandjes dan gaat het de goede kant op :P )

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 16:44

Haha, dan mag je nog wel even wachten hoor, Mara :P
Hij blubbert nog vreselijk XD Maar het begin is er!
Vandaag was'ie trouwens vervelend, niet te zuinig! Kreeg hem amper terug en zodra ik ook maar 0,0000001% spanning oppakte, ging hij óf (als we stapten) draven óf (bij draf/galop) stilstaan. Ik werd er zoooooo chaggo van!
Maarja. Hopelijk doet 'ie het morgen wat beter.... Heb hem wel flink op z'n donder gegeven :P Daarna begon het er alweer wat meer op te lijken :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:34

OHMYGAWD. Hij heeft vandaag de eerste sprong uit zijn hele 15jarige leven gemaakt. Hij deed het echt super! :D