Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
en hij was zooooo lief! Hij stond eerst nog buiten in de blubberbak maar gelukkig viel de blubber aan zijn benen nog wel mee. Toen gevraagd of die binnen mocht staan aangezien eef op Injoy mocht en het dus wel zo gezellig was en omdat het binnen warmer is.
Nou, dat mocht wel maar voordat ik kon beginnen met poetsen moest ik eerst kindjes helpen met Biance afzadelen. Was een heel lief meisje en binnen 10 minuten had ik alweer alle aandacht voor Kanjer.
Eef was ondertussen al bezig gegaan met zijn benen en ongeveer een kwartiertje later konden we erop. Marjolijn reed ook gezellig mee op Urchin. Nouja, ik ga niet iedere beweging en figuur beschreven die ik heb gedaan maar laat ik het erop houden dat Kanjer echt fijn was! Hij liep niet zo super netjes als die paar keren in de zomer. Maar dat was te verwachten, bijna een jaar niet meer gereden. Maar toch was die super fijn, af en toe met zijn lip klepperen, af en toe lekker naar me hand lopen en de galop was echt zalig. Rustig, zonder getrek en af en toe wilde die zelfs me hand op zoeken.
Het was echt super leuk! En bij eef ging het ook echt super goed! Injoy liep vet netjes en die galop, zooooo langzaam en beheerst.
Jij hebt ook die foto van mij en Injoy een beetje gepimpt, kan je dat ook met deze foto van mij en Kanjer doen? Weet niet wat er nog aan veranderd kan worden maar jij kan het vast nog wel wat mooier maken. 
ik ging eerst van Kanjer af om wat foto's van eefje te maken maar toen moest ik er natuurlijk weer op voor foto's van mij en Kanjer en ja mooi niet dat die dat wilde. Ik was er toch al afgestapt?
Dus hij in zijn achteruit en vooruit en opzij.
Maar kwam er wel weer op. ^^ ) En hij bleef ook super netjes staan toen ik foto's van eef ging maken en hij liep ook zo achter me aan zonder dat ik hem vasthield. Kanjer is echt mijn lievelingspaardje.
. Ook nog wat changementjes geprobeerd en die gingen ook wel goed!! Ook ik heb niet de sterren van de hemel gereden, maar net als Tamara had ook ik al bijna een jaar niet meer gereden. En dat voel ik: ik heb nu nog steeds enorme spierpijn.
Gisteravond heb ik sterk overwogen om beneden op de bank te slapen zodat ik niet de trap op hoefde te klimmen.. 
) nog helemaal niet gezien, de nieuwe pony's Nala en Sjors had ik ook nog niet gezien en het werd natuurlijk ook hoog tijd om Melina weer eens een knuffel te geven
Rara wat Tamara voor verjaardagscadeautje krijgt...

)
En idd, de foto's van Kanjer zijn altijd mooi! En het veulen van wu bruin, uhm ja ze heeft een bruine (van de foto, weet niet meer hoe die heet) maar ook een zwarte. (Captain
) De bruine was de laatste toen ik er was, dus die zal anderhalf zijn nu ofzo? Maar maak maar eens een foto van dat vosje. 
Maar het was het waard, wat is Injoy toch fantastisch.
) Maar als we mooi weer willen kunnen we nog wel even wachten. Maar dat is geen probleem. Ik zeg Meivakantie. ^^ (En nu nog wachten op het goede weer
)
Ik zat even rond te neuzen op internet en toen vond ik haar opeens. Prachtpaard
Zo te lezen is ze nu drachtig van Tietse 428
Eens kijken wat die allemaal al kan. (En hoe slank die is, dan onderwerp ik hem aan de ultieme test;ik borstel hem van zijn schoft naar zijn kont... en zie ik geen zwembandjes dan gaat het de goede kant op
) 
Daarna begon het er alweer wat meer op te lijken