Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

GRR 

Jaa hij moest rustig blijven, en dat deed ie ook super!
Was echt trots op hem!
Ik vond het ook niet erg hoor
Nataschaa schreef:Sabinee ! Dank je wel voor het geld !
Ik kan hem bijna kopen, maar de rst van me geld staat nog op de bank !
? Iriis_ schreef:Dankjulllie!Jaa hij moest rustig blijven, en dat deed ie ook super!
Was echt trots op hem!
![]()
Maar de bosrit was wel leuk hoor natas! Alleen bokte ie een beetje veel in de gallop, maar dat is gewoon omdat ie de galop nog moeilijk vind, en hij vind het natuurlijk ook gewoon lekekr en leuk!Ik vond het ook niet erg hoor
Sabinee__ schreef:Iriis_ schreef:Dankjulllie!Jaa hij moest rustig blijven, en dat deed ie ook super!
Was echt trots op hem!
![]()
Maar de bosrit was wel leuk hoor natas! Alleen bokte ie een beetje veel in de gallop, maar dat is gewoon omdat ie de galop nog moeilijk vind, en hij vind het natuurlijk ook gewoon lekekr en leuk!Ik vond het ook niet erg hoor
Heb je toevallig een foto van je outfit ?
Verder heb ik er geen foto';s van!

? fallenangel3 schreef:Heb je geen memorystick of kabeltje bij je telefoon zitten?
Het lukt niet
fallenangel3 schreef:
Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:
HOe maak je die links zo?!
fallenangel3 schreef:Heb je niet een telefoon in huis die je wel kan aansluiten??? anders stuur je via bluetooth de foto naar die telefoon en daarna naar de computer. Snappie?
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=160&t=875414&p=32479510&hilit=#p32479510Iriis_ schreef:Oké, hier dan een foto van mij outfit![]()
ik zal ook nog wel een filmpje plaatsen, dan kun je daarop het eindresultaat zien !![]()