RSV de Scheldestad, Vlissingen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EkmiC

Re: RSV de Scheldestad, Vlissingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:32

Ja, hier nog een annemijn...
Tranen stonden toch wel even in mijn ogen. Had het er van de week met Simone nog over, dat het wel slecht gaat met Whisky als Vincent doodgaat. Hopen dat ze het ook alleen overleeft ;)

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 23:13

Ja, heel verdrietig. Ik ken Vincent nog van 20 jaar geleden, toen hij net op de manege kwam en ik daar al enige tijd reed. Ik heb op hem nog mijn tweede proefje gedaan. Het was zo'n heerlijk paard om te rijden. Ik had net met Carola afgesproken om over 2 weken een bezoekje te gaan brengen aan Vincent en Whisky (ik woon niet echt in de buurt). Helaas zal ik hem niet meer zien, maar ik zal Whisky flink knuffelen! :(:)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:22

Schok echt van de brief en ook het verhaal zoals ze het omschreven.. Het is absoluut het beste voor Vincent, maar ik vind het zó zielig voor Whiskey :\

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 15:47

Jeetje wat zonde zeg... :\
Idd het beste voor Vincent, maar voor Whiskey is het echt onwijs zielig.. Hopelijk houdt ze het een beetje vol zonder Vincent.. :(:)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 19:10

Ik hoop wel dat Whiskey t ook zonder haar beste maatje volhoudt :(:) Al zal die de eerste dagen nog wel even 'anders' zijn denk ik als ik het stukje zo las. Zie t dan ook zo voor me hè.. Whis met dat hinnekje.