vette actiefoto van Heli
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:O ja
Kunnen Spetter en Blando ook nog nagekeken worden als die vrouw komt van de raaphorst (geloof ik toch) die sommige paardengebitten komt nakijken????????? Bij wie moet ik dan zijn???????
AnitaJoeri schreef:spettertjuh schreef:O ja
Kunnen Spetter en Blando ook nog nagekeken worden als die vrouw komt van de raaphorst (geloof ik toch) die sommige paardengebitten komt nakijken????????? Bij wie moet ik dan zijn???????
bij madje
Die foto's van zijn kaken/gehemelte zijn echt stoer!! Dat wil ik ook volgende week
Wie was je fotograaf??
spettertjuh schreef:Heb trouwens net vanmiddag onze kaartjes gekocht voor het arrow rock festival op 30 juni in biddinghuizen.....cool hoor met thin lizzy, aerosmith, scorpions, steve vai, europe, inxs, zztop, toto en nog een aantal namen. Das nou weer eens echt COOL.....![]()
![]()
zegt de meeste van jullie niks denk ik......
zielig he!!! heb nog gezegd dat hij dat niet moest doen
johnvt schreef:MADJE,
De chocolaatjes zijn op, morgen weer een nieuwe doos????
madelon31 schreef:johnvt schreef:MADJE,
Helaas sjonnie..morgen en overmorgen ben ik er niet....![]()
![]()
Misschien vrijdag avond maar dat is nog niet zeker...zal er over nadenken oke!
AnitaJoeri schreef:Nous je gelooft het niet maar ik heb die foto's zelf gemaakt.
Arme beest kan niet eens eten.hoop dat morgen beter gaat maar Aman zou slobbertje maken.Ik vond de foto's zelf ook gaaf
johnvt schreef:MADJE,
AnitaJoeri schreef:johnvt schreef:MADJE,
Ben blij dat ik er vanmiddag nog 3 gepikt heb.Alleen waren er geen rumboontjes????????????????????????????????????????????
AnitaJoeri schreef:johnvt schreef:MADJE,
Ben blij dat ik er vanmiddag nog 3 gepikt heb.Alleen waren er geen rumboontjes????????????????????????????????????????????
madelon31 schreef:nou daar moet ik dan nog even over nadenken...misschien zet ik wel 2 verschillende doosjes neer en dan zet ik met stift er op met of zonder drank!![]()
Maar als ik dat niet doe dan denk ik dat ik het doosje wat rechts van het andere staat zonder drank doe oke![]()
![]()