Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

IkhouvanChey schreef:Rianne heb je al gereden met die bodywarmer?
Zometeen op school weer aan het werk.
sheilarianne schreef:IkhouvanChey schreef:Rianne heb je al gereden met die bodywarmer?
Zometeen op school weer aan het werk.
Ja laatst op de Arabieren van Eva! Zit vet lekker![]()
Hafgirl, hoe ken jij de-tschogglberg? Ik heb er stage gelopen en rijd er nog regelmatig. Waarschijnlijk ga ik zaterdag mee!
Maar Nadine hoe zie je op die fotos waar ze in een krul loopt dat ze haar achterhand er niet goed onder heeft? Want op de fotos die ik kan zien(waar ze in een krul loopt) zie je de achterhand niet goed!
En ze loopt ook niet egt super nog! De pony is erg onzeker en moet dus meer zekerheid krijgen in zowel ruiter als het rijden zelf! Het gaat steeds beter! Toen ik haar nog reed was ze snel angstig (omdat ze toen net nieuw was, en bij oude eigenaar altrijd iemand naast liep voor meer zelfvertrouwen) Nu ineens moest ze zonder iemand ernaast rijden en dat was ee stuk enger! Het gaat nu veel beter, al die kleine dingetjes zoals achterhand er meer bij houden komt allemaal wel wanneer ze meer zelfvertrouwen krijgt!
IkhouvanChey schreef:sheilarianne schreef:
Ja laatst op de Arabieren van Eva! Zit vet lekker![]()
Hafgirl, hoe ken jij de-tschogglberg? Ik heb er stage gelopen en rijd er nog regelmatig. Waarschijnlijk ga ik zaterdag mee!
Maar Nadine hoe zie je op die fotos waar ze in een krul loopt dat ze haar achterhand er niet goed onder heeft? Want op de fotos die ik kan zien(waar ze in een krul loopt) zie je de achterhand niet goed!
En ze loopt ook niet egt super nog! De pony is erg onzeker en moet dus meer zekerheid krijgen in zowel ruiter als het rijden zelf! Het gaat steeds beter! Toen ik haar nog reed was ze snel angstig (omdat ze toen net nieuw was, en bij oude eigenaar altrijd iemand naast liep voor meer zelfvertrouwen) Nu ineens moest ze zonder iemand ernaast rijden en dat was ee stuk enger! Het gaat nu veel beter, al die kleine dingetjes zoals achterhand er meer bij houden komt allemaal wel wanneer ze meer zelfvertrouwen krijgt!
ben er heel blij mee
Sence schreef:Dat zie je omdat de kont erg ver omhoog steekt en de onderbenen er niet ver onderkomen en de rug niet bol is.
ben er heel blij mee

.
. Sence schreef:Die van Amy onder het zadel ofzo en dan waar een klein stukje van de kont mist. En ze van de camera afloopt. Maar dat zie je wel...
IkhouvanChey schreef:
ben er heel blij mee

.
.
Sence schreef:Dat komt vast vanzelf wel, als de ruiter een goede leider is.
Maar ik weet niet of je dat wel bedoelt. Sence schreef:Nee maarja, we hadden het toch over ''in de krul'' lopen. Ze loopt wel in de krul maar niet aan de teugelMaar ik weet niet of je dat wel bedoelt.
Sence schreef:If you say so
Iedereen zal wel een beetje zijn eigen manieren hebben
Sence schreef:Tsja ik weet niet wat er anders op moet zeggenIedereen zal wel een beetje zijn eigen manieren hebben
elk paard loopt anders en gebruikt anders zijn benen, rug hals enz. Sence schreef:Weet je verder nog iemand die een niet duur dressuurzadel te koop heeft omg Leeuwarden?