Jij kijkt wel veel muziekjes hoor. Mss dat je maar meer naar concerten moet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
En de muziekjes waar ik heen wil zijn niet altijd in ons kikkerlandje te vinden
. 

, ga maar weer ff muziekfilmpjes kijken.

) Maar dan gelukkig knollenhobbelen en dan is mijn weekend begonnen

. Wel grappig, ik ga alleen meehelpen omdat het onder leiding van Kristel Zweers is (van de Lama's). Er schijnt ook nog een rapper te komen, Raymzter volgens mij maar ik heb een hekel aan hem
En er komen ook wat politici, zou wel grappig zijn als Verdonk, Bos of Balkenende langs zou komen
Maarja het is gelukkig maar van 11 tot 16u dus de tijd is gewoon te doen. 

Stees is lievv
Hahaha straks heeft zo nog de hele stal overgenomen als je aankomt op stal 

Sukkel... Wij hadden hem dus opgewacht en waren benieuwd in wat voor auto hij zou rijden. Vast een BMW of mercedes of een andere patserbak, rijden al die rappers in. Komt hij met zijn band aan in een (je raad het nooit) IN EEN FIAT PUNTO!!! Hahahaha mijn vriendinnen en ik gingen gewoon helemaal stuk van het lachen

Zo te horen was 't iig wel leuker dan mijn schooldag
Wat heb jij dan allemaal gedaan? Same as usual? 
)

!noisy schreef:ja, ik kan zien dat het ver weg is voor je, helemaal vanuit de Cariben naar NL komen om even naar Arthur te gaan![]()
![]()
ben je al aant sparen voor een vliegticket?

Probeer nu Evelien te bereiken maar die's in gesprek, hopelijk zegt ze dat de binnenbak af is maar die kans is denk ik klein. 

), regen is niet leuk nee maar als ik maar 1x in de week mag paardrijden heb ik 't er best voor over om mezelf zeiknat te laten regenen.