Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:29

Lerares zou ik never nooit willen worden, maar die vakanties zijn idd heerlijk. En maar zeiken dat ze het zo zwaar hebben, ze hebben het meeste vakantie van iedereen! Ik gebruik dat altijd tegen mijn school, als ze weer eens de roosters niet af hebben na de zomervakantie. Is altijd erg leuk want ze kunnen daar niets tegenin brengen Nagelbijten / Gniffelen

Jij kijkt wel veel muziekjes hoor. Mss dat je maar meer naar concerten moet? Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:42

Haha ja idd, alsof ze zoveel na te kijken hebben in die vakanties (en anders kunnen ze altijd nog minder toetsen geven Nagelbijten / Gniffelen ).

Ik kijk heel veel muziekjes want ik ben muziekjesverslaafd... Lovers En de muziekjes waar ik heen wil zijn niet altijd in ons kikkerlandje te vinden *LOL* .

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:49

Ik ga kijken of m'n mp3geval weer goed opgeladen is en richting school Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:32

Nou ik zit weer op school hoor Gaaaap , ga maar weer ff muziekfilmpjes kijken. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:21

Een heel enerverende dag zo te horen Vork

Ik heb trouwens ook nog een heeeeeel interessant nieuwtje. Ik las net in het krantje dat op de Starnmeerdijk een windmolen komt! Ohooh, heb je altijd al willen weten he? Clown

Morgen is het lekker donderdag, hopelijk een droge donderdag. Eerst gesprek op school over mijn stage, dan moet ik op het verkiezingsfeest in Zaandam als hostess werken (de hele dag in pak op pumps Verdrietig) Maar dan gelukkig knollenhobbelen en dan is mijn weekend begonnen Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:24

Wow, altijd al willen weten ja Clown

Klinkt als een interessante donderdag... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:28

Ja, dat word een heel interessante donderdag Slapen . Wel grappig, ik ga alleen meehelpen omdat het onder leiding van Kristel Zweers is (van de Lama's). Er schijnt ook nog een rapper te komen, Raymzter volgens mij maar ik heb een hekel aan hem Nagelbijten / Gniffelen En er komen ook wat politici, zou wel grappig zijn als Verdonk, Bos of Balkenende langs zou komen Haha! Maarja het is gelukkig maar van 11 tot 16u dus de tijd is gewoon te doen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:30

*LOL*

Gelukkig valt de tijd wel mee ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:32

Idd, helaas krijgen we er geen geld voor maar wel een cadeautje. Mij benieuwen, mss een gratis stempotlood? Haha!

Nog wat interessants gebeurd bij Stees? Is ze nog steeds de baas over 'bloody'? Duivel

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:38

Stees is altijd de baas, dat weet je toch, ookal is Bloody een cm of 3 groter ofzo, Stees is en blijft de baas... Clown Stees is lievv Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:49

Stees rulezz Duivel Hahaha straks heeft zo nog de hele stal overgenomen als je aankomt op stal Nagelbijten / Gniffelen

Fake bokkers inspections is trouwens wer actief Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:52

Stees is de baas over iedereen, muahahaha Clown

Heb de FBI niet actief gezien eig. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:21

Hahaha is juist een vet leuk topic, je spoort mensen met SA's op. En vaak hebben wij nog gelijk ook. Het is dan ook eigenlijk de: Fake Bokkers Inspection. Heb leuke tijden beleefd daar Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:05

Klinkt net als de Penny Patrouille waar ik heel lang bij heb gezeten...

Zit btw op m´n werk, en ik heb buikpijn. Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 09:07

Mogge Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 17:26

Hoihoi!

Nou, een heel vermoeiende dag gehad maar zeker de moeite waard. Heb Kristel Zweers van de lama's ontmoet en begeleid, echt zo gaaf was dat! En Raymzter ook nog ontvangen, hij zou om 12.30u komen en om 15.30u optreden, meneer kwam om 15.20 aan Clown Sukkel... Wij hadden hem dus opgewacht en waren benieuwd in wat voor auto hij zou rijden. Vast een BMW of mercedes of een andere patserbak, rijden al die rappers in. Komt hij met zijn band aan in een (je raad het nooit) IN EEN FIAT PUNTO!!! Hahahaha mijn vriendinnen en ik gingen gewoon helemaal stuk van het lachen Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 17:28

Haha wow vette bak... *LOL* Zo te horen was 't iig wel leuker dan mijn schooldag Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 17:29

Fiat punto, vette pimp-auto man Clown

Hahaha ik denk ook idd dat mijn dag ietsjes leuker was als je het met les vergelijkt Nagelbijten / Gniffelen Wat heb jij dan allemaal gedaan? Same as usual?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 17:32

Erm even denken;

Scheikunde (muziek geluisterd dus en een paar stofjes bij elkaar gegooid)
Mediatheek (muziek geluisterd Clown )
Wiskunde (muziek geluisterd en een paar sommetjes)
Natuurkunde (muziek geluisterd en gekletst)

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 17:34

Hmm, wat een leuke dag Vork

Hahahahaha wacht even hoor dit is echt zoooow grappig Haha!!
Dit komt uit een topic waar ik heb gezegd dat naar Arthurs gaan in Vorstenbosch nog op mijn to-do lijstje staat voordat ik doodga. Nu heeft dus iemand dit gereageerd op mijn post:

noisy schreef:
ja, ik kan zien dat het ver weg is voor je, helemaal vanuit de Cariben naar NL komen om even naar Arthur te gaan Ziek *LOL* *LOL*
ben je al aant sparen voor een vliegticket?

Volgens mij is dit nog serieus ook! Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 17:56

*LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:46

He verd*mme, het miezert hier en nu weigert mijn moeder naar paardrijden te gaan. Dat word dus geen les vandaag waarschijnlijk, dat gezeik ook altijd van haar als het een beetje druppelt. Word er echt scheitziek van Verdrietig Probeer nu Evelien te bereiken maar die's in gesprek, hopelijk zegt ze dat de binnenbak af is maar die kans is denk ik klein.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:52

Hmm hier regent 't wel wat meer dan behoorlijk, maar da's poedersuiker dat je moeder je niet wilt brengen, ik rij ook wel 'ns in de regen en ik heb 't overleefd hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:08

Nou, hopelijk begint het straks dan wel te gieten. Dan ben ik iig niet voor niets thuis gebleven. Probeer haar dat maar eens wijs te maken dat je regen overleeft. Maar aan de andere kant snap ik het wel, de vorige keer dat ik met regen ben gaan rijden was ik tot op mijn onderbroek verzopen. Dat was echt niet leuk. Maar toen regende het veel harder dan wat het nu doet. Vaak is het ook wel mijn vader, hij vind het niet leuk als mijn moeder weg is dus probeert hij haar vaak een beetje te pushen. Ook meteen als hij thuiskomt van werk en het regent zit hij al van 'nou jullie gaan zeker niet naar paardrijden' etc. Da's best l*llig van hem Verdrietig

Kan echt niet wachten tot ik mijn eigen rijbewijs heb, dan kan ik tenminste lekker zelf bepalen of ik de gok neem of niet Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:14

Zeg maar dat ik 't ook heb overleefd (lees: 11 jarig meisje, elke dag in dezelfde buitenbak, sneeuw, regen, hagel, wind, allemaal overleefd Clown ), regen is niet leuk nee maar als ik maar 1x in de week mag paardrijden heb ik 't er best voor over om mezelf zeiknat te laten regenen. Clown

Je kan ook gewoon hopen dat de binnenbak een beetje opschiet, is voor mij ook positief Haha!