Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
confetti schreef:Ik denk dat het idd zo beter te begrijpen is.
Shalimar schreef:Ja, dat vraag ik me nou ook af. Je kan ook de 2 hoogste scores kiezen en die in het paspoort zetten...maar dat zou natuurlijk ook niet eerlijk zijn...
jepsica schreef:Ik rij de F 14 zijn er mensen die ook die proef rijden of een hogere proef?
groetjes jessica
Nicky_ schreef:Ik stroom in in de F4, ben blij dat ik dit kan doen.
Het zou anders ook niet eerlijk zijn voor de beginners.
En zo leert mijn paardje ook nog wat
Fleury schreef:Haha doorzitten vind ik niet echt fijner
Maar dat is dus dan wel de uitdagingAls ik de eerste F9 proef zit te butsen ed, geef mij dan aub geen pp en dan kan ik wat langer hierop oefenen
Maar dan oefen ik tenminste op iets wat ik moeilijk vind.
Maar wij hebben zo weer teamwedstrijd en dat zijn 3 rondes en de eerste 2 rondes gaan alle paarden die meelopen in een hoed en mag je 1 uur van te voren een lootje trekken en op dat paard moet je dan een proef rijdenEn ooke igen paarden zitten daarbij! En je mag dus niet inrijden dus hup paard en metteen de proef in!
En dat maakt het zoooo leuk en spannend!!En de mensen van de eigen paarden rijden dus dan niet de hele tijd op hun eigen paard en daarmee is dus het verschil van eigen/manege paarden beetje opgeheven!
De 3e keer (finale) mag je op het paard waarmee je je hebt opgegeven. Het kan dus voorkomen dat ik op een paard loot wat bij mij altijd stil staatErg grappig zou dat zijn
Maar heb er zin in hoor! 14 januari is deel 1 van die wedstrijd!
jepsica schreef:Ik rij de F 14 zijn er mensen die ook die proef rijden of een hogere proef?
groetjes jessica
Shalimar schreef:@Fleury: Ik neem dus aan dat de eigenaren van ie pensionpaarden het goed vinden dat jullie op hun paarden rijden. Apart wel, lijkt mij dat die mensen niet iedereen op hun paarden willen hebben, ik zou het ook niet leuk vinden. En ook niet om op een pony te zitten die je helemaal niet leuk vind. Wij mogen een top3 opgeven en we zitten dan altijd op 1 van die 3. Of het moet echt niet kunnen.
Shalimar schreef:Ach, iedere manege heeft zijn eigen systeem. Ik vind het fijn hoe het bij ons gaat. Maar het zou wel leuk zijn om een keer op een eigen paard te rijden...we hebben wel een paar leuke...