Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:30

ohja in mei heb ik springles met haar super cool.. misschien als jullie zin hebben kunnen jullie komen kijken, ben twee jaar geleden ook naar deurne geweest met der ook voor springles gaaf joh er was toen horse event.

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:31

He dat is wel leuk! Wanneer in mei?

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:32

Trouwens ik neem morgen al mijn spullen weer mee naar stal. Anique pak jij maar wat je wilt hebben in ruil voor die deken....

En de rest pak ook maar!!

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:32

Tuurlijk komen we kijken Rox, met z'n allen en de digi mee

Mir gefeliciteerd met je mooie trailer en wat een grote he! Daar kan Yus onderweg ook nog even rustig zijn kont in keren haha
Laatst bijgewerkt door Serada op 03-04-06 20:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:33

als het goed is het de 27e van mei.. ali houdt van springen hehe en ik ook, heb nog een leuk filmpje trouwens van toen. weet iemand hoe je die op internet zet?

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:36

op mijn album kun je ook daily zien van kim kan je via mijn profiel opkomen.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:45

Hey Rox, als ik op de link van de foto's klik dan zijn de foto's ook nog klein! En hebben Kabaal en Gabrielle/a het naar hun zin daar?

Ik heb vanaaf ook de nieuwe mensen op stal gezien. Zijn aardige mensen hoor. Alleen echt banketstaaf voor d'r op de manier hoe haar paard geblesseerd is geraakt. Ik zou echt pist link zijn, misschien is dat ook wel de reden dat ze van stal verhuisd is, hihi! En weet je wat zij ook wil gaan doen???? Jaja, jullie raden het nooit........... Maar zij wil volgend jaar of het jaar daarna misschien ook een veulen van dit paard wat ze nu heeft! Dus ze staat hier goed, hahahaha!

Froukje had het net lekker naar d'r zin in de bak, haha! Ze stond heeeel geconcentreerd met d'r oortjes naar voren naar het mooie land te kijken, want daar hing allemaal van dat douw overheen. Dus ze wilde de bak niet meer uit, toen ik haar eruit wilde halen, dus toen ging ze weer spelen, hahaha! Gek paard, gaat ze eerst heel wild om je heen rennen en dan staat ze ineens voor je neus stil met dat koppie van d'r naar je toe, van nou waar blijf je dan, haha! Af en toe is het echt nog een kleutertje van 4

Nou mensen ik ga ffies douchen!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:49

Hey Mir, heb je trailer ook ffies snel zien staan, gaaf hee!! Nu lekker erop uit en wedstrijdjes rijden

En de turqoise bandages zijn van mij , dus die moet iedereen laten liggen, hahahhaha! Met jullie tengels er van af blijven Hoeveel wil je er voor hebben Mir?? Dan pin ik morgen ffies!

Heey Lin, waarom ben je niet op msn????? Wat is dat nou???

Nou, nu gaat ik echt ffies snel douchen, voordat mijn mamsie op de badkamer springt!

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:56

hmm ja ik had ze gemailed gekregen en ze waren al bewerkt.. jammer dan blijven ze klein maar via mijn profiel en dan mijnalbum kan je ze wel groter zien.
met Ali en Gab gaat het goed ze hebben het erg naar hun zin daar

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:06

haha en de dekjes zijn mijn wat wil je daar trouwens voor hebben als de deken niet past?

GEFELICITEERD!!! mirjam met je nieuwe trailer!!! super joh! dat wordt strandritten he met [paard] en de Bolle

Reentjuh, mochten de bandages om onverklaarbare redenen verdwijnen (wat ik niet zo geloof trouwens) dan heb ik ze altijd nog liggen

aha, dus het zijn toch nieuwe stalgenoten! kwam ze gisteren wel tegen maar het was me nou niet helemaal duidelijk of ze nou hier kwamen staan. Wilde het nog vragen maar toen waren ze al weg

van welke stal komen ze als ik vragen mag?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:09

Ze hebben heel lang op Chardon gestaan!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:18

ahaaaaaaaaaaa! dus toch! ik dacht al wel dat ik Jolanda ergens van kende! Dus daarvan ken ik haar!!! nu gaan er een heleboel lampjes branden

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:21

ahaaaaaaaaaaa! dus toch! ik dacht al wel dat ik Jolanda ergens van kende! Dus daarvan ken ik haar!!! nu gaan er een heleboel lampjes branden

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 08:08

hey wat leuk een nieuw paar erbij!! Hoe heet hij/zij eigenlijk??

En voordat ik het nu weer vergeet:

PEET BEDANKT VOOR DE LEUKE COLLAGE
Ik zag hem gister ineens hangen (was het weekend niet op stal geweest)
Ben er helemaal blij mee!!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 08:12

Reentjuh schreef:
Hey Mir, heb je trailer ook ffies snel zien staan, gaaf hee!! Nu lekker erop uit en wedstrijdjes rijden

En de turqoise bandages zijn van mij , dus die moet iedereen laten liggen, hahahhaha! Met jullie tengels er van af blijven Hoeveel wil je er voor hebben Mir?? Dan pin ik morgen ffies!

Heey Lin, waarom ben je niet op msn????? Wat is dat nou???

Nou, nu gaat ik echt ffies snel douchen, voordat mijn mamsie op de badkamer springt!

Snel toe eigenen Ireen
Maar die wil ik ook hebben.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 08:12

Goedemorgen allemaal.
Is weer een hoop gebeurt hier
Paar daagjes niet bokken is je gek lezen om bij te blijven
Nou we hebben lekker aan het gebak gezeten gister, maar wel wat over gehouden voor diegene die nog moesten komen.
Ik hoop dat het heeft gesmaakt.
Vanmiddag ga ik lekker naar stal, dus ff snel de post bezorgen hier
He Mir gaaf dat je bent geslaagd voor een trailer
Nu kan je er helemaal tegenaan

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:13

Ik heb gister met Con de nieuwe proeven doorgenomen maar dat is wel een beetje wennen. Je krijgt bij bepaalde onderdelen een letter extra de tijd om je overgang te maken en je moet op andere momenten aanspringen zoals in de galop op de EBE/BEB voltes. Het begin is ook anders omdat je niet meer hoeft te groeten en je hebt de middenstap erbij. Gelukkig moeten we nog wel afgroeten want dat gedeelte vind ik zo mooi als afsluiting van je proef. Afijn in ieder geval wordt dat wel deze week goed oefenen Afbeelding

Mir, moet er nog wat aan de trailer gebeuren of zijn de belangrijkste onderdelen al goed?

Nou ik ben nog steeds heel erg blij met mijn trailer hoor. Er gaat niks boven je eigen vervoer want je bent van niemand afhankelijk en je hoeft ook niet steeds van alles te regelen. Zeker als je wedstrijden rijdt of regelmatig op stap bent

Vandaag heb ik een lange dag dus ik ga pas vanavond naar stal. Er is vast wel iemand die even wil voorlezen hihi Afbeelding

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:42

Ik heb het nieuwe proevenboekje ook en heb het eigenlijk alleen nog maar doorgelezen. het ziet er heel anders uit.
Ik ga vanaf volgende week ook maar eens oefenen!

Hoelaat ben je op stal Lin? Ik ben er eind vd middag/begin vd avond, dus misschien dat ik even voor kan lezen!

Aan de trailer moet voor het mooien nog wel wat gedaan worden. Bv nieuwe kapjes aan de bovenkant en wat nieuwe schroefjes...
maar in principe kan ik er zo mee weg rijden.
heb zo veel zin in een wedstrijd hihihi

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:09

heeey dit is niet goed hoor! het topic stond al op blz 4!!

peet had jij nou soda of biotex gebruikt voor het witmaken?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:55

!!!...WILMA...!!!
Afbeelding

En dat je nog vele jaren van je paardje mag genieten...

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:56

moossie schreef:

Ga jij niet via "Bekijk je eigen berichten" naar ons topic?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:58

Ireen, als je dit nog leest voordat je naar huis gaat. Ik ga vanavond zodra Dave thuis komt want die is wat later vandaag. Ik sms je wel als ik van huis vertrek

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:25

Wlimaaaaaa, gefeliciteerd!!!!!

En Lin, is goed hoor! Ik hoor het wel Ik ga nu lekker naar huissie toe!!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:52

Serada schreef:
moossie schreef:

Ga jij niet via "Bekijk je eigen berichten" naar ons topic?

huh ik ga meestal via de mail!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:16

ik vind het he-le-maal niet erg dat je niet meer hoeft te groeten aan het begin [paard] heeft een pesthekel aan stilstaan, zeker in het begin, het afgroeten gaat misschien nog wel

hoera hoera voor de nieuwe proeven enne... hier zit officieel Mirjam's nieuwe voorlezer/groom te typen