Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:13

En hoe ging het bij de mensen die vandaag gereden hebben?
Nog 1 nachtje slapen en dan mogen we gelukkig weer Clown

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:16

Ging best goed, Weer op NewLegend Lachen
Ze was vandaag chique , nieuw dekje, nieuwe bandages. (wit)
En ik hadt me witte rijbroek aan, dus het zag er mooi uit al zeg ik het zelf Knipoog
Vanalles geoefend vandaag, het was Dresuur.
Volgende week gelukkig weer springen, heb er weer zin in, mutch bettere shiit;

xxx

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 00:03

Nou ik heb vanochtend eerst die van S. gereden en die liep weer 'lekker'.. Wow vomara was trouwens flink wakker..
Daarna om 1 uur naar kesteren aangekacheld.. Gorez was flink vervelend op de trailer.. Daar aangekomen op het harde draven, daar zag je eigenlijk alleen maar een beetje dat hij linksachter moeilijker liep.. Hoefijzer eronderuit.. Echo gemaakt linksachter en toen paar foto's van voor.. Voor ziet het er goed uit alleen l.a. minder 2 weken stappen en dan weer rustig opbouwen.. Redelijk goed nieuws dus.. Voor sas wat minder, maar dat ga ik hier niet neerzetten.. En vanavond olly nog gelongeerd (nouja meer beetje spelen Tong uitsteken)

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 00:04

Amarie schreef:
Nou de laatste keer dat ik M op wedstrijd heb gezien was het geen succes. Maar aan de andere kant, hij is nu bij jou in training en zo heb ik hem bij jou nog nooit zien doen.
Maar goed als ze wil oefen, dan moet ze naar een aantal oefenspringwedstrijden gaan en dan hopen dat hij net zo braaf blijft bij haar, als bij jou.

Jaa idd maar bij mo deed hij buiten en binnen met dressuur ook raar, en dan heeft ie bij mij ook niet gedaan.. Mo krijgt dat hete, maar TE hete erin.. En hij is nu inmiddels al ouder en wijzer Tong uitsteken En als we het niet proberen komen we nooit verder als we alleen maar thuiswedstrijden rijden..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 16:27

Nou dat moet je niet zeggen, ik zit me alleen thuiswedstrijden nu met Salvador in de M1, dus het is wel te doen hoor, het gaat alleen wat langzamer maar goed hardlopers zijn doodlopers en ik heb de tijd..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 17:56

Jaja weer terug van een heel actieve dag.
Eerst ons toekomstig talent bewonderd...de kleine cowboy op het grote paard...echt zo mooi, helemaal heen en weer dat hij ging. Echt lief! Toen van 10-11 met de beginnerscursus meegeholpen en alle 4 de kleine kinders op het paard geholpen en ze laten stappen en stukjes draven. Er zaten al best wat talenten bij. Toen snel poetsen en NL opgezadeld. We gingen best veel achter elkaar rijden dus ze werd een beetje drammerig, maar op den duur liep ze heerlijk.
Zelfs nog een bergopwaartse middendraf gereden.
Toen afzadelen, eten en drinken en even ademhalen en weer door met de andere kindjes van de beginnerscursus. Wederom weer wel wat talentvolle kinderen bij. Volgende week nog een les extra. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Maar het is wel echt super leuk om te doen. Heb nu alweer zin in volgende week.

@ Amarie: Ik heb er nog steeds bewondering voor hoe je dat zo doet met Salvador. Vind het ook echt geweldig om naar te kijken. Vanmorgen ook even zitten gluren vanuit de kantine...

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 20:59

Amarie schreef:
Nou dat moet je niet zeggen, ik zit me alleen thuiswedstrijden nu met Salvador in de M1, dus het is wel te doen hoor, het gaat alleen wat langzamer maar goed hardlopers zijn doodlopers en ik heb de tijd..

Ja dat wel, maar ik ben gewoon benieuwd hoe die reageert op ander terrein.. We zien wel..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 01:17

Och waarom nou gluren vanaf de kantine, kom naar beneden en klim er eens op dan kun je hetzelf ervaren. Als ons jongste talent er zelfs om wil (om vervolgens er niet meer graag af te willen) moet dit jou toch ook lukken.
Zie je volgende week oke..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:54

Whaha vond ie het niet eng dan? Vorige keer heb ik er ook opgezeten eerst S. toen amarie dus toen was de pijp een beetje leeg Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:55

ENNNN als het van Mo mag ga ik volgend jaar een weekje mee naar Ermelo met Olly Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:21

Leuk Joyce moet je zeker doen en ik denk dat het van Mo wel zal mogen toch..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:22

Wel een heel leuk aanbod Amarie! Maar volgende week moet ik om 10 uur alweer privéles geven, dus ga het helaas niet redden want moet de pony's poetsen en opzadelen. En J. wel super leuk als je naar Ermelo zou kunnen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:27

Ja dat komt eind januari in de P&S en dan moet je meteen reageren.. Van P. mag het nu van Mo nog, maarja die heeft doordeweeks toch geen tijd dan maakt het niet uit nee..

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:39

Eergister gezellig sinterklaas gevierd bij mijn oma, heb ik toch een mooi boek gehad.. Staat niet heel veel info in maar zo'n mooie plaatjes. De kracht van Paarden heten het volgens mij.
Zit heel de tijd lekker wegtekwijlen met dat boek op mijn schoot, haha.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 13:10

Vroege sinterklaas heb jij gehad.. Knipoog

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 13:59

ja idd, dat is wel erg vroeg voor sinterklaas.

@joyce, zou echt wel heel leuk voor je zijn als je naar ermelo kan, lijkt me echt wel n hele ervaring.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:41

Wij vieren alleen sinterklaas bij mijn oma (niet echt sinterklaas maar dan krijgen we geld Tong uitsteken) maar dat zal pas 5 december zijn hoor..

Ja lijkt me ook heel leerzaam.. Olly zal er wel van onder de indruk zijn en die blijft heel cool in zijn hoofd dus das fijn.. Gorez kan dat niet echt, als die wat eng vind kan die er uren over doorgaan..

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 17:29

Tjha dat heb je met gescheidenouders..
Dan moet je de sinterklaasfeestjes bij de opa en oma's verdelen..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:59

Ik heb sinterklaas pas op 16 december, dus dat duurt nog even.
En dan de kerstman op 1e kerstdag. Ook altijd erg gezellig.

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:12

Haha, ik heb zin in de Kerstvakantie.. betekend voor mij extra veel paardrijden!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:43

Met kerst gaan we 1e kerstdag na 1 tante.. en 2e kerstdag komt een andere tante hierheen dan gaan we gourmetten Lachen Ik ben ook de 18e nog jarig (vier het de 9e omdat 16-17 wedstrijd is)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 23:39

O Joyce, dat wordt trakteren op de 17e, lekker lekker lekker op het secretariaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 23:45

Hoi,

zat weer eens op de site te neuzen, is die clinic van Bart Bax echt alleen voor mensen van Vughtse hoeve of mogen ook anderen een kijkje komen nemen? Heb paar jaar geleden bij hem eens clinic gereden en vond toen erg leerzaam.

ps. fotograaf wedstrdij al bekend Knipoog

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 00:17

Deelname is alleen voor leden, maar komen kijken mag iedereen.
Dus je bent van harte welkom.
Afgelopen wedstrijd lagen de kaartjes van de fotograaf op het secretariaat, dus zal ik er de komende wedstrijd aan proberen te denken om een kaartje mee te nemen voor de naam en het adres. Misschien wil Joyce helpen hieraan te denken..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 00:23

Volgens mij weet amarie die ja? dat weet ik niet zeker maar zag bij de laatste wedstrijd wel kaartjes van hem liggen.. ik heb er alleen niet naar gekeken