Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Bonte_ schreef:Beggard in zandhoven ... daar worden nu toch de serie van Amika opgenomen ? lijkt me wel duidelijk hoe het daar dan aan toe gaat ... als je denkt dat jij verbannen wordt naar een andere piste met je paard als zij daar aan het filmen zijn
Doorne landen is een heel gezellige manege als je echt terug naar het niets met je paard wil, te kleine binnepistes vind ik wel.
Maar de buite piste is wel goed
Canter vond ik weer iets Tè voor mij
jappielover schreef:_Bonte_ schreef:Beggard in zandhoven ... daar worden nu toch de serie van Amika opgenomen ? lijkt me wel duidelijk hoe het daar dan aan toe gaat ... als je denkt dat jij verbannen wordt naar een andere piste met je paard als zij daar aan het filmen zijn
Doorne landen is een heel gezellige manege als je echt terug naar het niets met je paard wil, te kleine binnepistes vind ik wel.
Maar de buite piste is wel goed
Canter vond ik weer iets Tè voor mij
Amika wordt opgenomen in een manege in kapellen!!
Steph1989 schreef:@ bonte: wat bedoel je met doorne landen en "terug naar het niets"?
en denk je dat er weidegang mogelijk is?
ook iemand een idee wat pensionstalling kost op deze maneges?
zoek iets heel dicht bij antwerpen-stad,
heb niet veel eisen qua faciliteiten (binnenpiste niet nodig bvb) maar weidegang is wel een must!
magli schreef:Het kan zijn dat het hier al vermeld is, maar ik vond 55 pagina's toch wel veel om allemaal te overlopen :p
Kent er iemand hier van in dit topic privéstallingen of evt manege in de buurt van Zuienkerke (zou ideaal zijn), Lissewege, Dudzele, Meetkerke, Houtave, Brugge Sint-Pieters, Uitkerke, Blankenberge?
Het moet niet persé groot zijn, dus van die kleine dingen mogen ook, zolang er maar permanente rijmogelijkheden zijn (dus binnenpiste of gedraineerde buitenpiste).
groetjes