Ik kon echt niet meer bijkomen van het lachen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat waren wij dus!
_Anneke_ schreef:anneke@monninkhof.nl,,. maar mijn msn is momenteel stukdus zodra hij het weer doet kan ik met je kletsen
![]()
nou ik had een keer een survivalrit op femke en was daarbij bijna tegen een boom opgeknald omdat ze gewoonweg niet meer te houden was. en mandy moest gister op dr en toen gebeurde dat ook.. we hadden en grote lol...

Moosje schreef:

Echt zo cool was het!
(niet dat je er veel van hebt kunnen meekrijgen
) 
_Anneke_ schreef:LieZ_Horses schreef:Succes Annemiek!
De bosrit was echt leuk! Mandy had bijna een doodevaring met Femke.Maar dat verteld ze zelf maar.
Ik moest op Nando, toen we moesten aandraven ging Nando soms aangaloperen.![]()
We hebben ook lekker hard gegalopeerd was echt leuk. Alleen jammer dat de 2 uur zo snel om gaan!
ja nu hebben ik, EN mandy een bijnadood ervaring met een boom gehadook nog eens alle2 met femke
Het schijnt te helpen om heel hard BOOM! te roepen, dan stopt ze.

Shetjjee__x schreef:Amber zit niet bij mij in de klas. zij zit namelijk in groep 7 en ik in 8
maar mijn vriendin zei dat haar pony weg moest omdat ze hem niet goed kon houden enzo.. maar weet niet zeker
Op welke school zit je nu dan Jacq?
xxTessa
De buitenrit was trouwens super leuk! we hebben 5 keer lekker hard gecrosst!![]()
Ik moest op CHANEL!![]()
![]()
![]()
![]()
Echt zo cool was het!
ps: Roos vond je mijn les nog leuk?![]()
(niet dat je er veel van hebt kunnen meekrijgen
)
maar wat kan dat paard hard zeg! Het buiterrein is niks vergeleken met dit!
"Meneer uw onderbroek komt boven uw broek uit"
Kwam soms niet meer bij van het lachen.
Je kunt zeker zeggen dat we lol hebben gehad. _Roosmarijn_ schreef:Hihi ik hoor wel vaker verhalen over Femke die met bomen te maken hebben.Het schijnt te helpen om heel hard BOOM! te roepen, dan stopt ze.
voor de volgende keer ofzo

telkens als we iemand tegen kwamen zei iedereen zo van 'Hoi' en 'fijne avond nog verder' enzo 

Shetjjee__x schreef:lau ik zag je vanochtend fietsen toen ik naar gym liep.. rond 10 uur ofzoiets.. zag jij een rij kinderen lopen? denk ut wel..dat waren wij dus!
op welke school zitten julie eigenlijk allemaal?
ik zit nu nog op Achtbaan in groep 8 en ga naar het Atrium!![]()
ps: heb niks te doen vandaar maar dit domme berichtje
hhaha, ik heb wel een rij kinderen gezien ja
met jorden (weet niet hoe je het schrijft
)

Shetjjee__x schreef:@ Roos: zei manon dat echt?![]()
![]()
was idd lachentelkens als we iemand tegen kwamen zei iedereen zo van 'Hoi' en 'fijne avond nog verder' enzo
ze zijn idd jonger dan jou.. iets ouder dan mij wel
xxTessa

Shetjjee__x schreef:whahha echt manon weer![]()
gr. Tessa
ze is echt een beetje gestoord 
had het eerder van Kyra verwacht

_Roosmarijn_ schreef:@ Sanne: Je profiel begint echt leuk te worden!