Volgens mij kan Xandra ook wel erg braaf zijn. Jos zit er bij ons veel op. Ik wil ook wel weer een keer op xandra, laaste keer op haar was vorig jaar zomer.
Xandra is inderdaad een heel braaf paard en die galop kun je vast ook wel hoor. Bij ons heeft zelfs een meisje van een jaar of 8 op haar buiten gereden dus...
Ik heb vandaag op mijn lieve vriendin Oxana gereden. Joepie! :S Opzich ging het nog wel, ze was braaf maar goed Ox en ik worden nooit een combinatie
Kijk, dat zou al leuk zijn als jullie meewillen, wij staan onder Gijs Pikker gereserveerd dus als jullie meewillen weten jullie dat. En wat wordt het saai, maar ik ga morge alweer rijden joehoee!!
ehm dat weet ik nog niet. Ik zou echt nog niet weten welke richting ik uit ga, paarden, landbouwhuisdieren, gezelschapsdieren of nog andere richtingen. En ja ik vind het eigenlijk ook wel ja dat ik tijd vrij moet maken voor de paardjes.
wahaha, ja ik kan er ook niets aan doen. (nou ja eigenlijk wel hoor, ik vond het wel stoer. Poes, Soep. Heb je hem? het had Seop gemoeten zijn, maar dat klinkt zo.... niet.) Nou ja, ik noem hem meestal maar Johannes. (en het is een poes... sorry)
ja, ik weet ook niet hoe het komt... Mijn broer noemt hem als onze oude poes (sientje). eigenlijk is Soepje dus gewoon zielig. Enorme identietijdskrisus enzo....