Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzas

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:02

We hebben de hulp van Superlenie wederom ingeroepen en gaan het weer proberen !!! Dapper maar...

Afbeelding

Voor de zekerheid testen we het eerst met 1....

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:04

Ik kan het ! Ik kan het ! Nu de rest !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:07

Heee te gek!! Leuk hoor. Wat ben ik eigenlijk een knappe meid he?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:11

Ja he, en wat zijn we leuke setjes he ?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:14

Ja strand is heel leuk en net nu ze het eindelijk een beetje knap doet, is het einde al in zicht want per 1 oktober heb ik eindelijk mijn paard bij huis ! Paloma en ik gaan in Den Oever wonen, op stal bij Simon Koorn. Dan woon in eindelijk bij mijn paard. Op de site kunnen jullie zowel het nieuwe onderkomen van Paloma (ze krijgt een buitenstal !!) als van mij (onder de link: appartmenten) bewonderen. www.stalkoorn.nl !

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:18

Wij zijn erg leuke setjes. En ik ben helemaal verdrietig dat jullie weggaan... maar gun het jullie wel hoor. Met Lucje naar het strand is ook leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:20

Jaa ze doen het! Jeeej

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:21

Ik krijg zaterdag een logee... San komt bij me slapen, gezellig. Dan moet ik zaterdagavond toch maar even naar het dorp toe...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:23

en ja, verhuizen. ik ben helemaal jaloers!
mooie plek, heerlijke omgeving, mooie stallen, goede verzorging..

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:23

Ja ! je moet ook komen hoor zaterdag ! en je woont dichtbij dus als het je niet zint ben je zo thuis ! Moet je San wel een sleutel om haar nek doen ! Ik mag van Trijs op Luc naar het strand, dus kunnen we onze wekelijkse dindsdag date houden ! Leuk he van Trijs ?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:26

ach is echt niet alleen maar goud onder de horizon hoor. Ik kan er bijvoorbeeld niet echt lekker buiten rijden en heb geen binnenbak. Maar heb er wel heel veel zin in evengoed. En als we het niets vinden dan verhuizen we over een jaar weer terug ofzo...

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 20:57

Tjeeeee wat is het hier stil... niemand nog spannende bitch fights meegemaakt of andere leuke nieuwtjes?

Ik ben helemaal klaar voor de kermis, heb allemaal leuke muziekjes gedownload om mee te brullen... Hoera, nog 2 nachtjes!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 21:29

Nou he ? Ik was ook al helemaal verontrust ! Bijna een dag geen reactie op Bokt ! Ik kon het al haast niet geloven, ik dacht dat de site er weer eens uit lag ofzo !

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 21:43

Nog even iets anders: ik ben ook hevig verontrust door de verhalen over dat Jacobskruiskruid. Het schijnt bij Tesselaar op het land te staan, daar schijnen ze er een plantendeskundige bij gehaald te hebben die dat bevestigd heeft. Het schijnt ook bij ons op het land te staan maar veel erger nog: ook op de linie... en waar komt ons kuil vandaan ? Volgens mij ook van de linie. En "vers" schijnen ze het niet te eten, want niet lekker maar gedroogd, ingekuild proeven ze het niet en eten ze het wel. De effecten kunnen zich jarenlang opstapelen en zijn onomkeerbaar en dodelijk. Menn ik denk er de hele dag al aan ! Ik weet nu al dat ik daar vannacht wakker van lig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 21:46

Het staat inderdaad ook bij bruin op het land, hele bossen.
En ook op de linie, daar kun je donder op tegen zeggen.

Ze eten het inderdaad doorgaans vers niet. Mits er voldoende gras staat en de paarden geen honger hebben.
Maar gras staat er al tijden niet meer op het land en 's ochtends krijgen ze geen kuil, dus de kans is groot dat ze ook vers gaan eten.
Ik noem verder geen namen, maar iemand zei al dat Vanilla al aan een vers struikje zat te proeven

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 22:18

die apartementen zijn wel klein huh?.
En waarom doet bruin er nix aan? Straks krijgen al onze paarden problemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 22:47

Ja, denise...geen idee.
Tijd en geld zijn vaak de belangrijkste dingen he.
Waarom denken aan het welzijn van de paarden...

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 22:52

Ja huisje is niet zo heel erg groot nee, het is altijd een kwestie van compromis sluiten, het is er wel heel erg lekker voor mijn dieren en dat is ook wat waard. Anders zou ik een flat in de stad kunnen krijgen, maar dan leek dit me leuker en fijner...

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 13:48

Oproep aan IEDEREEN die bij manege Bruin staat om te helpen met het verwijderen van die rotplanten. Wel goede handschoenen aandoen. Mevrouw Bruin heeft tegen mij gezegd dat ze goede extra grote vuilniszakken zou regelen. Iedereen is van harte welkom om te helpen en iedere plant eruit is er 1. Vanmiddag gaan de eerste ploegen al het land op, waaronder Anita en Neeltje. Zelf ga ik morgen en zondag. Jacqueline zou ook zondag komen helpen. Marga zou helpen en zou Thuis meevragen. Vraag iedereen te helpen. Trijs, kom je ook helpen en Melissa en Kimberley en Denise ??? Please
Met zijn allen gaan we de klus klaren en het redden ! Vele handen maken licht werk !

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 15:14

Neeltje komt vanmiddag ook al en die neemt handschoenen mee !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 17:06

Zo ik ben al bezig geweest met Anita, Thijs, AJ en Hans.
En we hebben nog maar een heel klein gedeelte schoon.
Tevens ben ik de hele linie over gelopen. Ik heb hier geen volwassen JKK planten kunnen ontdekken.. Helaas is het onbegonnen werk om te kijken of er geen 1 jarige plantjes staan, daar staat het gras te hoog voor.

Tevens is er vanavond om half 9 een vergadering voor de eigenaren van pensionpaarden.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 17:34

Ik kan ook wel wat doen. Zaterdag of zondag ofzo kan ik komen helpen. Hoe laat Leonoor? Ben er helemaal van ondersteboven wat een gedoe. Ik ga vanavond in elk geval even meeluisteren.
Laatst bijgewerkt door 4EverHobbes op 25-08-05 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 17:35

Maar ik begreep dat met het weghalen we er nog niet zijn. Die kloteplanten verspreiden zich nogal snel, dus volgend jaar zitten we waarschijnlijk weer met hetzelfde probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 17:38

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 17:40

hoi hoi jah wij komen ook helpen debbie, monqiue en ik
we vinden ut wel heel belangrijk dat diej planten weg gehaald worden !!!!!