Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

haha ace1987 schreef:Heey![]()
Ik ben weer terug van vakantie... Morgen ga ik op zoek naar oude foto's van manegepony's als het goed is heb ik nog foto's van mijn oude eigenpony Bella(schimmel)makkenakie,penoti en voor degene die echt lang al daar rijden misschien ook nog een foto van Lucky Luuk. Een bonte pony die ook een tijd op Groenesteijn heeft gezeten. Ook heb ik ooit foto's gemaakt van Gizmo,Skippy en Mouse maar of ik die kan vinden dat weet ik niet hoor... haha of ik moet echt diep graven in alle foto's![]()
Ik kan ze dan hoogstwaarschijnlijk maandag op mijn werk inscannen en op 't forum zetten

ace1987 schreef:ik heb tot nu toe alleen nog maar de Bella,Makkenakie en Pennoti foto's gevonden;)vanavond effe verder zoeken
achja. makkenakie en pennoti zijn ook leuk. (Bella ken ik geloof ik niet)

)

)

misschien 'zitten die foto's van Skippy daar ook nog tussen.

Citaat:Zijn die foto's gemaakt bij de Gootjes trouwens?
Wat ziet het er allemaal anders uit zeg...
leuk hè die foto's. Ik heb thuis ook nog een bandje met film waar ik op Bella aan het rijden ben in een manege les, de eerste dagg dat ze weer van de manege was. Mijn zus reed toen op Berta. Kzou niet weten hoe ik die op dit forum zou moeten zetten dus dat is dan jammer.
hahahahaha!!