Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) En we hebben nu ook gehoord waar de groep komt: in de van Dillenburglaan, naast het Kraaiennest.

.. neej hoor leuk foto's
wel leuk, maar een beetje fantasieloos die naam
uhm *kraak* -->
)
*
(bestaat al hè?)
Ik hoor t wel. *
) een ritje maken? We hadden steeds de pech dat we er in onze rijweken niet waren en de andere weken wel! En natuurlijk mochten we in de andere weken niet meerijden! Kijk maar of t kan/mag!
)
komt idd wel beter uit 
mn pa was nu van plan meteen na de visite mn moeder thuis af te zetten en mij mee te nemen om te gana taxi-en
(wat moeten jullie wel denken...)
* we nemen gwoon weer een emmer (of 2 zoals bianz zij, of een ronder getal 5
) flugels met ROZE sterretjes!
)
Maar ik drink echt niet vaak; vraag maar aan Thirz en Mariekje als ik weer eens een Spa rood nam... Echt waar! Maar een drankje mee doen is gewoon leuker
!!!
heppie helemaal gelijk in!
)
*nou we hebben ook wel lol gehad hoor met voice in de wei
*
altijd leuk eigenwijze vaders. UIteindelijk tog maar naar huis gereden langs de windmolen (kijk achterom zie daar een soort van Chuwazz staan op een erf. Wij nog ff gestopt langs de kant van de weg, maar mn pa was zker dat het daar Niet! was. we moesten toen egt wel naar huis want ik moest om 11 uur op de manege zijn *Sabrien en ik mochten 2 uur op het strand rijden dus we moesten iets vroeger vertrekken met de paardjes*
waren we die morgen maar 2 keer langs gereden ofzo 

*