manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 20:25

Nou vond het leuk dat jullie er gisteren waren!
Echt een toffe foto van ciska!!!
Heb veel nuttige cadeautjes.
Maar moet het nog even allemaal ingepakt laten t/m mei 2006!
Wachten jullie al op het volgende kaartje?!!!!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:28

ja ik zit al helemaal in de strarblokken hoor! ik zal de datum alvast vrijhouden haha, ik vond het in ieder geval erg gezellig (ik was er maar 3 kwartier maar ach).
Balen bar van dat hondje, zielig he ik vind dat altijd zo erg...maarja je kan er niets aan doen en pitbulls zijn inderdaad verboden in nederland (ik heb nu een boekje waar alle rechten in staan en dat staat er duidelijk in...) ik hoop wel dat ie nog opgehaald wordt.
ik wilde geloof ik nog iets zeggen maar dat ben ik even vergeten. oja...ik kwam tot de ontdekking dat ik over een hoop roze kleding beschik en dat ik de mogelijk heb om als zuurstok te komen met een roze panty, rok, hempje, blousje en sjaal en natuurlijk oorbellen enzo he. Maar dat vind ik een beetje te veel van het goede dus nu worden het waarschijnlijk alleen het roze bloesje en de panty met een ander rokje ofzo...nouja boeiend verder haha
xxx cis

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:28

oja de bedoeling van mijn avatar is dat ik op een paard zit, maar om de een of andere reden doet ie het niet

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 10:19

Nou, ik ben ook weer terug na een weekend Reelaer, weer een hoop beleefd. De mensen van t ruiterweekend waren geen top-ruiters, dus moest ze echt ff drillen om ze te laten slagen....."NEE, dit moet je echt ZO doen!!".... Uiteindelijk is het gelukt en met behulp van een lieve examinator is iedereen geslaagd!

Op de terugweg van t ritje naar het dorp ging mn paard nog een beetje vervelend doen en belandde ik met paard en al liggend op de N35...geen prettige ervaring, maar gelukkig is het goed afgelopen en ik heb ook geen ernstige verwondingen!

Nu ga ik me klaarmaken voor mn eerste werkdag, ben wel een beetje zenuwachtig maar heb er veel zin in! En Cis, denk dat je het nog maar een keer moet proberen met je avatar, kan er geen paard in ontdekken!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 12:34

hey annemijn, wat dacht je, reageer zelf wel even op dat verhaaltje bij Lisiduna, onder mijn naam hahaha......

Mooi cis dat je het duorijden weer leuk vond, wij vinden het idd ook zwaar hoor, merk wel dat lisan groter en zwaarder wordt. Ze zwemt nu ook elke week, dus daar is ze ook moe van zei dr vader dus daardoor gaat ze misschien nog meer hangen.....?Haar vader wilde ook iets met een speciaal zadel voor haar, weet niet precies wat, maar denk dat dat geen optie is omdat ze zichzelf niet rechtop kan houden, dan kiept ze gewoon om, om het zo maar ff te zeggen...hannah was gelijk enthousiast, maar ben bang dat het niet gaat lukken.

Maarre Bianz, het is natuurlijk wel de bedoeling dat je die roze panty aanhoud he als we naar de stad gaan......als Cis als zuurstok gaat loop jij er zo verloren bij als je geen roze aan hebt hahahahaha.......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 15:20

nou uh mariek ik ga ook nie als zuurtsok hoor, dus verloren zal bianz er wel nie bij lopen
en dat van Lisiduna vond ik wel een leuk.. ja je moet wat om berichtjes te plaatsen
en er zijn vast wel speciale zadels met van die beugels voor onder haar armen te krijgen tog? (ook al gezien op indoor een keer)
maar ik ga nou ff wat thee leuten met mn mammie en dan ff autorijden en dan daarna kom ik nog wel een keer op bokt (om thirz der super foto's te bekijken!)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:28

Nou, ben alweer terug van mn eerste werkdag....heb mn nieuwe collega's ontmoet, allemaal erg tof, weet je wie er bij mij werkt Marieke: Remko, van t ROC, je kent m wel! (die ene ) En we hebben nu ook gehoord waar de groep komt: in de van Dillenburglaan, naast het Kraaiennest.

Pas eind oktober start de groep pas echt met kids, dus tot die tijd kunnen we onze ideeen loslaten over de inrichting en dat soort dingen, we hebben in ieder geval een hoop te doen!

En op verzoek van Annemijn een paar foto's van t Reelaer van dit weekend:

Naar het dorp voor de verkeersproef!
Afbeelding

Het team van dit weekend (al was Geke een halve kracht met dr gebroken pols)...en Katie wilde haar cap niet afzetten
Afbeelding

Tot slot nog een 'romantische' foto met Ramon....beetje mislukt maar goed
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 15:51

MOOI!! leuke foto's!

wel leuk dat je nu helemaal vanaf t begin alles mee kan maken en mee kan beslissen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 16:01

Owja, we mogen ook een naam voor de nieuwe groep bedenken, dus als iemand nog iets leuks weet..... tot nu toe heten we Groep 2..... niet zo leuk he!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 19:15

beste romantiche foto .. neej hoor leuk foto's

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 19:24

wel leuk, maar een beetje fantasieloos die naam
heo heten de andere groepen? moet de naam er een beetje bij passen of....
humm, in de dillenburglaan uhm *kraak* -->
& de Diddle Burgt! (geen idee waarom die naam, maar lijkt een beetje op de staat naam.. )

uh.. iets met dat kraaiennest is ook wel leuk, denkt nog ff verder *ziet dat nein ook gereageerd heeft en gaat ff spieken wat voor een naam die heeft bedacht *

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 19:36

tss.. geen naam, denk ik nog ff verder
Het anker (bestaat al hè?)
De zeerovers? (hoort een beetje bij het kraaiennest van een piratenschip)
nou dat was t gloof ik, verder kan ik nie egt leuke namen bedenken...

* ow trouwens Cis en Nel hoe gaan jullie naar de Pink Party? anders kunnen jullie wel met mn pa & mij mee rijden hoor Ik hoor t wel. *

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 08:34

Hoi, was ik weer!!
Hoorde gister van Hannah dat ze er zaterdag niet is...ze komt dus ook niet op onze pink-party. Joyce geeft 's ochtends les en Nel 's middags. Zo, nu zijn jullie ook op de hoogte

En Nel, aangezien jij de 's middags lessen geeft, mogen Marieke en ik (voor onze verjaardag ) een ritje maken? We hadden steeds de pech dat we er in onze rijweken niet waren en de andere weken wel! En natuurlijk mochten we in de andere weken niet meerijden! Kijk maar of t kan/mag!

Nu ga ik naar mn werk (klinkt grappig), we hebben vandaag deskundigheidsbevordering (= mooi woord voor galgje )
Doei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 11:32

Ja annemijn, als het kan graag!
Ik had nog niet helemaal bedacht hoe ik er heen ging...
Ja van mij mogen jullie rijden hoor!
ik heb net de sleutel van ons huisje ontvangen, dus als jullie een keer binnen willen komen kijken dan bel je maar even!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 13:02

hallootjes,
zeg, even over ons feestje, het is eerlijk gezegd niet helemaal de bedoeling dat jullie om klokslag 18:00 bij ons op de stoep staan, het was meer een soort richttijd omdat we geen idee hadden hoelaat we het anders moesten doen, dus als jullie er rond half 7 zijn, zijn wij allang blij, geeft Thirz en mij ook iets meer tijd om alle hapjes klaar te maken, en geloof dat deze tijd voor Bianz ook wat makkelijker was ivm de voetbal......

Lief Nel dat we even mogen rijden, zoek je een leuk paard voor ons uit? en ik wil graag een keer in je huisje komen kijken, spreken we zaterdag wel af.......

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:07

ja nee in de uitnodiging stond 18:00 hoor en ik ben altijd stipt op tijd he. Mijn hele programma voor zaterdag staat al vast en daar kunnen dus geen veranderingen in aangebracht worden hoor :p
Is prima, ik moet 's middags ook nog naar de overkant dus dan is het voor mij iets ruimer.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 18:34

ow ok.. komt idd wel beter uit
kunnen mn ouders ook nog ff een hapje eten mn pa was nu van plan meteen na de visite mn moeder thuis af te zetten en mij mee te nemen om te gana taxi-en
maar nu kan ie eerst nog een hapje eten

maarre Nel en bianz rijden dus mee? Jij niet Cis? uh moeten we nog ff een tijd afspreken...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 18:36

ZEKER WETEN! Hardstikke fijn Annemijn dat ik nu mee kan rijden; laat de Flügels maar komen!!! We gaan eens even flink de ROZE bloemetjes buiten zetten

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 18:37

O ja, ben geen alcoholliste hoor!!! (wat moeten jullie wel denken...)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 18:42

Tuurlijk bianz, zegt ze nu net op msn -->
we nemen t er van & scheelt mij weer rijden, dan mag ik ook drinken (alsof t daar allemaal omgaat..)
maar tis wel gezellier hoor bianz als je wel mee mag drinken *ok iedereen een flugel en bianz een Sinas * we nemen gwoon weer een emmer (of 2 zoals bianz zij, of een ronder getal 5 ) flugels met ROZE sterretjes!

ow en thirz dat hannah er zaterdag nie was wist ik al (owja ze heeft ook zaterdag briefjes uitgedeeld dat het de 22 ste nie was.. weten jullie dat ook vast )
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 04-10-05 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 18:45

Hahaha Annemijn nu schilder je me weer af alsof ik alleen maar wil drinken... Maar ik drink echt niet vaak; vraag maar aan Thirz en Mariekje als ik weer eens een Spa rood nam... Echt waar! Maar een drankje mee doen is gewoon leuker !!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 18:47

heppie helemaal gelijk in!
(oftwel: "iedereen flugels? Jij ook wel hè bianz, je hoeft tog nie te rijden" )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 19:54

ok dannu ook nog de ff de foto's van de zeer moeilijke fotosessie van Voice *nou we hebben ook wel lol gehad hoor met voice in de wei *
zondagmorgen: mn pa weet waar de paarden staan, dus wij naar Rittem > 1,5 uur rondgecrosst door die B-weggetjes en nog ff een wei ingelopen *maar dat is tog voice, nee pap dat is een fjord maar geen voice. Hoe zie dat nou van die afstand ga nou ff kijken! altijd leuk eigenwijze vaders. UIteindelijk tog maar naar huis gereden langs de windmolen (kijk achterom zie daar een soort van Chuwazz staan op een erf. Wij nog ff gestopt langs de kant van de weg, maar mn pa was zker dat het daar Niet! was. we moesten toen egt wel naar huis want ik moest om 11 uur op de manege zijn *Sabrien en ik mochten 2 uur op het strand rijden dus we moesten iets vroeger vertrekken met de paardjes*
na de strandrit mn paardje afgespoeld en op de wei gegooit, en hup naar de verjaardag van Cis.
Na t eten tog nog maar een keer naar rittem gereden (want t zou wel heel leuk zijn als we t tog voor elkaar kregen een foto van voice!) eerst ff Bianz gebeld *jaja, onze redder in nood!* Bleek dat het erf waar ik de Chuwaz had gezien ook de stal was waar voice stond waren we die morgen maar 2 keer langs gereden ofzo
nou ook hier de foto's
Afbeelding
Borrie! (mn pa helemaal blij dat ie um weer zag)
Boris vond t ook wel leuk, maar tog wel zeer terleurstellend dat we helemaal nix lekkrs bij hadden
Afbeelding
huh:? waar gaan jullie nou heen? kwamen jullie niet speciaal voor mij
Afbeelding
jamaarr.... ik ben tog ook heel lief? joehoe... kijk naar mij!
Afbeelding
ondertussen kwamen de Gemaskerde en Nero aan vliegen! (ow jullie komen voor ons, heel goed.. wat hebben jullie voor lekkrs mee?)
Afbeelding
voice was gwoon doorgegaan met eten, maar toen we in de wei liepen was ze tog wel benieuwd of we ook voor haar nix lekkrs mee hadden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
een aai over mn neus? en nix lekkr bij? Nou dan ga ik weer eten hoor...

ik ondertussen mn pa opzij geduwd "maak jij de foto's nou maar, laat ik er wel leuk kijken"
Afbeelding
bijna een leuk gezicht voice!
Afbeelding
*uh langnek of Voice?*
Afbeelding
en ik maar mn best doen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Voice was t nu tog wel een beetje zat...
dus ging mn pa t nog ff proberen >>
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
maar gelukkig waren er ook mooie foto's
toen we weg gingen moest mn pa de boerenknollen natuurlijk ff gedag zeggen
Afbeelding
*uhum, beetje veel, maar omdat t (onderandere) Voice is vinden jullie dat vast nie erg!*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:11

De 2-na laatste vind ik de mooiste!
Fijn dat het vervoer geregeld is, ook leuk als iedereen kan drinken, want het wordt natuurlijk een knalfeest! Enne, flugels alleen is niet genoeg hoor, er is hier veel wijn in huis, dus daar beginnen we mee!

Edit: Hoe was je eerste stagedag vandaag Annemijn?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 08:40

(moet zo naar school dus een uitgebreider verslag volgt nog)
*was leuk hoor thirz, aardige mensen en ook wel leuk werk *