Mensen die op Stal Wennekers staan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maximexfleur

Re: Mensen die op Stal Wennekers staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:11

Mijn verzorgpaard Valiant staat ook in het 2de rijtje. Het paardje viel me idd al op haha.
Valiant staat op de hoek tegenover Piney. :)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:27

Ik heb je vandaag zien rijden. Ik stond Beaux op te zadelen, zij stond eerst ook in de uitloop, maar staat nu in de gewone stallen.

xshansb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:21

Hoihoi,
Welkom! Ik stond eerst ook in de uitloop, maad sta nu in de grote binnenstal :) zie je vast binnenkort wel!

Sophie154

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:44

Dankje!

maximefleur, Valiant heb ik al gespot.

Paard is erg happy en went al goed. :)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:53

Ik ben nu ook 2 keer per week op Wennekers te vinden, ik zie jullie allemaal wel een keer!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 21:38

Leuk paard heb je Sophie154! volgens mij is ze al aardig gewend, ze staat er relaxed bij :)

Sophie154

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 22:48

Dankje! Ja, ze stond toen ik vanavond nog even ging kijken voor het eerst buiten te dutten, dus ze is inderdaad al aardig gewend :) Kunnen jullie mij misschien vertellen wie diegene is die 's avonds nog voert? Rij nu zelf steeds nog op en neer om haar hooi te geven 's avonds.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 01:51

Jijj bent een vriendin van emma toch sophie..?

xshansb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 08:24

Die vrouw die voert heet Dianne, veel mensen hebben haar nummer, dus daarvoor zou je even aan mensen kunnen vragen, en in de kantine of op kantoor hebben ze hem ook wel.

Sophie154

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 10:54

Klopt Laura! Gilliam is nog van ons geweest.

Oke dankjewel, ik ga eens rondvragen.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:34

Sins kort verzorg ik ook een paardje in de paardenuitloop, Baxter. Jong paard, maar echt n schat.
Binnenkort kennis maken met een weidemaatje voor hem, wat hopelijk klikt, want in zn eentje vind ie er niet veel aan buiten.
Wat ik mij af vroeg, hebben jullie iemand die je paard buiten en binnen zet tegen een kleine vergoeding? Ik denk erover namelijk om dit voor hem te doen (is overlegd met eigenaar), omdat ie nu niet dagelijks op het landje komt, en dat vind ik zonde.
Dan nog een andere vraag, weet iemand van jullie een instructeur die les geeft in grondwerk/rechtrichten aan de hand? Ik weet dat er iemand met n schimmel pony ermee bezig is en ook les erin had, echter ik weet geen naam oid, kwam haar toevallig een keer tegen.

Bruma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:40

Meisje dat ik ken doet hem ook![/quote]

Wie zoe !? Van Vanny heb vandaag haar moeder gezien alleen die mag hem even niet meer doen van wege school[/quote]

jaa zoe

xshansb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:14

Darkadia, was het een klein meisje? Dan kan het zijn dat je Didi bedoeld. Ik zou zo gauw niet weten of en waar die er les in heeft gehad

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:51

Nja meisje, t was wel een volwassen vrouw, heb haar toen even gesproken, maar gewoon haar naam vergeten, dus hoop haar nog eens tegen te komen, of dat iemand hier iets weet haha ;)

anitaolja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:00

Ik heb Parelli van Zoe gehad, ze is erg goed en neemt de tijd :D (wel alleen Engelstalig maar dat maakt jou vast niet uit!)

anitaolja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:31

darkadia schreef:
Sins kort verzorg ik ook een paardje in de paardenuitloop, Baxter. Jong paard, maar echt n schat.
Binnenkort kennis maken met een weidemaatje voor hem, wat hopelijk klikt, want in zn eentje vind ie er niet veel aan buiten.
Wat ik mij af vroeg, hebben jullie iemand die je paard buiten en binnen zet tegen een kleine vergoeding? Ik denk erover namelijk om dit voor hem te doen (is overlegd met eigenaar), omdat ie nu niet dagelijks op het landje komt, en dat vind ik zonde.
Dan nog een andere vraag, weet iemand van jullie een instructeur die les geeft in grondwerk/rechtrichten aan de hand? Ik weet dat er iemand met n schimmel pony ermee bezig is en ook les erin had, echter ik weet geen naam oid, kwam haar toevallig een keer tegen.

Je kan Carla, Pien, Sharon vragen en er zijn nog een paar die het doen....

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 00:48

Maandag eerste proefles grondwerk/rechtrichten, van Mayke Bons. Ik ben benieuwd :)
Thanks voor de tips van mensen die paarden buiten zetten. Het is bij ons vooral op een dag dat we t zelf niet redden, dat we dan iemand kunnen inschakelen, dus ik zal eens gaan informeren :)

Dan iets anders, de kennismaking met weidemaatje gaat niet door, Perdi is inmiddels voorzien. Iemand anders nog een leuke ruin (liefst ook met eigen landje, zodat we landjes kunnen afwisselen) die alleen staat en graag een maatje wil? EN liefst voor langere tijd, die dus niet het grote land op gaat in mei! Weet je iets, PB me dan even!

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 09:38

Darkadia, wat goed dat je naar Mayke gaat. Ik heb ook lang les van haar gehad, maar door stage en studie komt het lessen er nu even niet meer van (helaas).

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 17:30

@MoOtJuHh zonde! Ik heb gisteren de eerste grondwerkles gehad, erg leuk! Binnenkort ook n les erop, en dan aan de hand daarvan een trainingsschema bepalen wat nu het beste is voor hem :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 18:52

Baxter is dat beetje slungelige dravertje toch?

Fuego z'n vaste weidemaatje komt voorlopig niet op het land ivm een blessure. Dus eventueel kan die als je niets anders vind voorlopig samen met Fuego. Die komt op het moment wel max 2 uurtjes per dag op het land.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 12:58

Darkadia, ik heb je een berichtje gestuurd. Ben voor mijn ruin ook nog op zoek, zodat hij wat vaker naar buiten kan. Ben zelf niet in de gelegenheid om twee keer per dag naar stal te gaan om buiten te zetten. En wat gezelschap is altijd fijn voor ze! :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 18:04

@Sjel, ik heb je een PB terug gestuurd! @gaucho, persoonlijk vind ik 2 uurtjes nog weinig, maar uiteraard beter dan helemaal niet ;) Mijn voorkeur gaat nu even uit naar Sjel, omdat Fuego dus straks wel weer een maatje heeft en ik dan weer opnieuw op zoek kan.

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 20:32

Binnenkort ben ik ook van plan mijn ruin te verplaatsen en ik zou dan graag meedoen met buitenzetten enz.! Ik stuur jullie even een pb :D

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:05

@Wolferus staat je paardje wel al op Wennekers dan of nog niet?

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:11

Nee, nog niet. Het plan is 1 mei :)