@Patries: Letterlijk of figuurlijk blond ? @Lucy: Wel fijn dat je nu lekker veel naar buiten kan Lucy ! Ik zag het ook van dat paard, ziet er echt super uit joh!
meeen, ik heb maandag zaal en val training gehad op school en ik ben echt nog steeds aan alle kanten beurs Moesten op n houte bok, met een longeersingel. Maar als je die vasthoud zit je met je arm tegen dat ding aan, daar kmt best veel kracht op te staan dus na een aantal keer ben je dan wel beurs :S En aangezien je ook wel een keer of 3-4 tegen de bok aan springt voor je dr fatsoenlijk op komt.... Echt me arm links, me elleboog rechts en allebei me knieen zijn BLAUW EN BEURS en het doet pijhijn :'( en ik heb nog n beetje spierpijn dr van in me schouders oowk he baaah
Maar morgen ben ik wel onverwacht lekker vrij!! Onze docent (Die we van de 5 uur hebben) is ziek, dus zijn naar die man van bedrijfsadmi gegaan, omdat we havo instroom zijn vind ie t te makkelijk voor ons en zijn we eigenlijk al klaar, hebben de toets ook eerder. Maar we mochten bij hem dus proeftoets ophalen en dan hoeven we morgen ook niet naar zijn les Dus nu lekker al vrij morgen!! Net naar Paardje geweest, even uitgebreid gepoetst (degene die m door de week doet is niet zo n poetser) ff dr wintervacht beetje kwijt Vond ze wel heel lekker... Nu nog ff lekker tv/mcleods kijken en morgen uitslapen en op me gemakkie naar nieuwegein heerlijk hahaha
Ik had vandaag ineens rijles ipv morgen, noua ineens.... ik rijd al heel lang op vrijdagmiddag maar morgen had m'n instructrice 2 examens op de tijd dat ik normaal rijd dus hadden we voor vandaag afgesproken. Maarja dat was ik natuurlijk vergeten aangezien ik al heel lang standaard om de 2 weken op vrijdag rijd Maarja voordeel, morgen moet ik nog een paard doen en kan ik nog even Ferro longeren Daarna rustig aan weer richting Groesbeek
Ella, je weet het vast al maar pas je wel op met je kleren? Denk niet dat je daar in groesbeek op stal komt (of je moet net stallen gaan kijken maar zal rond deze tijd ook door de stallen afgeraden worden) maar mocht je toch bij de paarden komen, niet dezelfde kleren ongewassen naar Ferro aan trekken!! (ivm Rhino natuurlijk) Maar dat wist je vast al maar wilde t toch nog eventjes kwijt (A)
Ik was ook niet van plan om in de buurt van paarden te komen hoor. Wil wel naar stallen gaan kijken maar dat stel ik voorlopig nog even uit Het zit nu alleen nog daar in de omgeving en dat wil ik ook graag zo houden!
JustSmile
Geplaatst: 02-03-12 00:25
nouja t schijnt al tot nijmege en waarschijnlijk ede te zijn... dus je voorzichtigheid is wel gewenst idd
hmm nou Ede is idd nog niet officieel naar buiten gebracht, maar als je paarden nu ziek worden is de kans wel vrij groot dat het rhino is/word..... We kunnen noooit voorzichtig genoeg zijn. Maar wat zal ik blij zijn als dit geappel over is!
Ja dat wel, maar dan moet het wel een flinke sprong gemaakt hebben hierheen vanuit Nijmegen (of evt Ede) heb ook met Jessica afgesproken dat we de lessen in princiepe door laten gaan tenzij er meer gevallen in onze richting bijkomen. Al is de grootste piek nu geweest dus de kans is klein maar we nemen gewoon geen risico.
_Linn_
Geplaatst: 02-03-12 00:54
Rhino is echt heel besmettelijk. Er hoeft maar 1 iemand van Nijmegen naar Ede zijn geweest in dezelfde kleren en het kan zo al doorgegeven worden aan een paard wat vatbaar is. Dan kan misschien de hoogste piek wel al zijn geweest maar toch is het nog besmettelijk.