Marjolein29 schreef:Het lijkt altijd net of die ogen "breken" als een dier of mens is overleden. De ogen worden mat zeg maar.
Ja idd dat het ik ook gezien , je ziet geen levendige glinstering meer in de ogen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Ik ben er eigenlijk een beetje bang voor.. want toen ik een jaar of 11/12 was heb ik een lichtbol in m'n kamer gehad.. die kwam altijd alleen savonds als ik naar bed ging.. En het ging niet weg..
Het kwam op me af en steeds dichterbij.. uit angst deed ik m'n lampje steeds aan en dan zag ik het niet meer.. heb nachtenlang met me lampje aan geslapen, zo eng vond ik het.. op gegeven moment kwam het zo dichtbij dat ik helemaal panisch werd en onder me dekens schoot terwijl ik schreeuwde GA WEEEGGG!!
Toen ik later weer boven de dekens uit durfte te kijken, was het weg.. en tis ook nooit meer terug gekomen.
moet er niet aandenken, lig echt dan direct bij me moeder in bed
, wat was ik toen snel beneden... Romana01 schreef:Ik had ook laatst, zat ik in m'n kamer begon al wat donker te worden, lag op m'n bed met een boek. En toen "vloog" er een schaduw over me heen.. Ik dacht dus "een vogel". Pas na een kwartier drong het tot me door, dat het geen vogel kon zijn, wat was ik toen snel beneden...
Pebbs schreef:gelukkig heb ik nooit schimmen ofzo gezien.. maar dat lijkt me ook helemaal niets.. net zoals geesten oproepen ofzo dat doe ik echt niet .. ik kijk ook geen films met geesten, want ik slaap gewoon niet ..
ik hou van koeien